مقالات ارز دیجیتال

معرفی ۴ روش خرید بیت کوین با کارت اعتباری

این روزها بیت کوین به یکی از مهم‌ترین دارایی‌ها تبدیل شده است و بسیاری آن را پادشاه رمزارزها می‌دانند. به همین دلیل خرید بیت کوین با کارت اعتباری بیش از پیش رواج پیدا کرده و اهمیت دارد. خوشبختانه با حضور صرافی های ارز دیجیتال، دیگر مشکلی برای خرید و فروش رمزارزهای مختلف، از جمله خرید بیت کوین با کارت اعتباری وجود ندارد. در این مقاله به شما راهنمای جامعی از نحوه خرید ارز دیجیتال مختلف با کارت‌های اعتباری ارائه می‌شود.

رمز ارزها، ابزاری سودمند برای معاملات

جوامع بشری از گذشته‌های دور، به دنبال رفع نیازهای خود و تهیه‌ی مایحتاج زندگی بودند. آن‌ها به مرور دریافتند که می‌توانند با پرورش دام و کشاورزی بخش عظیمی از خوراک مورد نیاز خود را تهیه کنند. اما نیازهای انسان، تنها به خورک محدود نمی‌شد و علاوه بر آن نیازهای دیگری، برای آسایش بیشتر، تقاضا می‌شد.

رفع این نیازها، تبادلات بین افراد را طلب می‌کرد و این تبادلات بدون ابزار برای معامله امکان‌پذیر نبود. در ابتدا از کالا، به عنوان وسیله‌ای برای معاملات استفاده شد که مشکلات خاص خود را داشت. عدم تناسب بین کالای مبادلاتی و تفاوت ارزش، از مهمترین این مشکلات بود.

با گذشت زمان، ضرب سکه و همچنین چاپ اسکناس، تا سال‌های زیادی نیاز به ابزار جدید برای معاملات حس نمی‌شد. بعدها به علت مشکلات جابجایی وجوه فیزیکی، کارت‌های اعتباری جایگزین شد. در عصر حاضر نیز نیاز به ابزاری امروزی، مطابق با دیجیتالی شدن دنیا حس می‌شود بطوری که روش استفاده‌ی بهتری را ارائه دهد.

رشد خرید بیت کوین در جهان

بیت کوین، پادشاه رمز ارزها را بهتر بشناسید

بیت کوین (Bitcoin) یکی از انواع ارزهای دیجیتال بوده که بیشترین ارزش را در میان‌ این نوع دارایی‌ها از آن خود کرده است. به‌طور کلی ارزهای دیجیتال ساختاری مانند ارزهای فیزیکی دارند. امکان معاملات، انتقال و تراکنش‌های مالی برای چنین ارزهایی همانند ارزهای فیزیکی فراهم است و افراد می‌توانند به‌وسیله‌ی اینترنت تمامی فعالیت‌های مربوطه را انجام دهند.

بیت کوین که با نام اختصاری BTC نیز شناخته می‌شود، نخستین‌بار در اوایل سال ۲۰۰۹ توسط یک برنامه‌نویس ناشناس که هویت او هنوز هم ناشناخته است، با اسم مستعار ساتوشی ناکاموتو، به عنوان ابزار جدیدی برای معاملات تجاری، ارائه شد و با گذشت زمان روش‌های خرید بیت کوین پیوسته گسترش یافت.

با گذشت بیش از یک دهه از معرفی بیت کوین، می‌توان آن را معروفترین و پرکاربردترین ارز دیجیتال دانست که توانسته جایگاه ویژه‌ای در تعاملات اقتصادی به خود اختصاص دهد. علاوه بر ابزار معتبری برای تراکنش‌ها، میتوان از بیت کوین به عنوان بستری برای سرمایه گذاری نیز نام برد.

خرید بیت کوین پادشاه رمزارزها

هویت دیجیتال و سرمایه‌گذاری

برای بسیاری ورود به حوزه ارز دیجیتال به عنوان توسعه کسب‌وکار و پیدا کردن هویت دیجیتالی، امری مهم و الزامی محسوب می‌شود. جدید بودن این تکنولوژی و همچنین عدم وجود منابع آگاهی‌بخش، باعث گمراهی بسیاری در این امر می‌شود.

علاوه بر دلایل مطرح شده، رمز ارزها را می‌توان یک محصول سرمایه‌گذاری غیر قابل کنترل دانست، که سیاست‌های دولت در افزایش و یا کاهش ارزش آن دخیل نیست. مهمترین عامل قیمت‌گذاری بیت کوین و سایر رمز ارزها، بحث عرضه و تقاضا است.

روش‌های خرید بیت کوین با کارت اعتباری بسیار زیاد است، اما در این نوشته سعی شده، راه‌های مطمئن که اکثرا توسط متخصصان این حوزه، به استفاده از آن‌ها توصیه می‌کنند، جمع‌آوری و تشریح شود تا راهنمای خرید بیت کوین برای تمامی افراد، چه مبتدی و چه متخصص، فراهم آید.

روش‌های خرید بیت کوین با کارت اعتباری

شاید اولین توصیه، برای مبتدی‌هایی که قصد خرید بیت کوین را دارند، امتحان کردن روش‌ های خرید بیت کوین با کردیت کارت باشد. علاوه بر در دسترس بودن کارت‌های اعتباری برای همگان، عدم پیچیدگی زیاد و سادگی از دلایل دیگر پیشنهاد این روش برای تازه‌کاران است.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، راهکارهای خرید بیت کوین با کارت بسیار زیاد است، اما در میان این روش‌ها، سعی شده مواردی انتخاب شوند، که از جمله بهترین کارگزاران و پلتفرم‌های مبادله‌ای محسوب می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی، بیت کوین را با کارت اعتباری خریداری کنید.

روش اول خرید، استفاده از بستر eToro است که بطور کلی بهترین بستر خرید بیت کوین با کردیت کارت محسوب می‌شود. روش دوم خرید از صرافی معروف بایننس (Binance) است که بهترین صرافی کریپتو با نقدینگی بالا برای خرید بیت کوین به‌حساب می‌آید، و روش آخر استفاده از پلتفرم مورد علاقه‌ی مبتدیان، Coinbase است.

خرید بیت کوین از بستر eToro

اولین روشی که قصد داریم، از میان روش‌های خرید بیت کوین با کارت اعتباری مورد بررسی قرار دهیم به عنوان برترین کارگزار سرمایه‌گذاری و تجارت بیت کوین در نظر گرفته می‌شود. eToro دارای ۲۰ میلیون کاربر برجسته در سراسر جهان است که طیف گسترده‌ای از خدمات مالی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

این بستر توسط کمیسیون سرمایه‌گذاری و اوراق بهادار استرالیا (ASIC) و همچنین کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) تایید شده‌ است. همچنین این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد، تا بیت کوین را با کارت اعتباری، حواله بانکی و سایر اوراق خریداری کنند.

مزایای استفاده از eToro:

  • دارای ابزار Copy-trading
  • تنظیم شده و دقیق
  • دارای گزینه‌های پرداخت گسترده

معایب استفاده از eToro:

  • محدود بودن معاملات به دلار آمریکا
خرید بیت کوین با کارت اعتباری از e Toro

خرید بیت کوین از صرافی Binance

یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های رمزگذاری در جهان بایننس است. این صرافی از نظر حجم معاملات، بالاترین میزان را در بین سایر صرافی‌ها دارد و روزانه میلیارها دلار را در معاملات روزانه مدیریت می‌کند. پس اگر بدنبال روش‌ های خرید بیت کوین با کارت اعتباری هستید این بستر پاسخ مناسبی به نیاز شماست.

علاوه بر موارد ذکر شده، این صرافی در امر جابه‌جایی تراکنش‌ها، بسیار دقیق عمل می‌کند، به‌طوریکه برای جابه‌جایی و معامله ارزها، تنها چندین ثانیه زمان صرف می‌شود. همچنین این صرافی، تمامی گزینه‌های پرداختی که در روش قبلی گفته شد را، پشتیبانی می‌کند.

مزایای استفاده از Binance:

  • پایین‌بودن هزینه‌های تراکنش
  • انعطاف‌پذیری بالا در معاملات
  • موجودی کافی برای تبادلات

معایب استفاده از Binance:

  • غیرقانونی بودن در بسیاری از کشورها
  • بن کردن حساب کاربران ایرانی
خرید بیت کوین با کارت اعتباری از بایننس

خرید بیت کوین از پلتفرم Coinbase

معمولا صرافی کوین بیس عنوان نقدی‌ترین صرافی ارز دیجیتال در دنیای تکنولوژی، یاد می‌شود که روزانه حجم زیادی از تراکنش‌ها، از طریق این بستر صورت می‌گیرند. این پلتفرم ممکن است هنگام خرید، فروش و یا تبدیل بیت کوین، هزینه‌هایی را اعمال کند که در مقایسه با حجم کل معاملات رقم ناچیزی است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این پلتفرم، رابط کاربری ساده و کاربر پسند است. تمامی این دلایل باعث شده تا این روش نیز به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش ‌های خرید بیت کوین با کارت محسوب شود. که خرید بیت کوین در ایران را نیز امکان پذیر می‌کند.

مزایای استفاده از Coinbase:

  • سادگی استفاده
  • عدم نیاز به سپرده‌گذاری بالا
  • رابط کاربری جذاب

معایب استفاده از Coinbase:

  • کارمزدهای معاملاتی بالا در برخی تراکنش‌ها
خرید بیت کوین با کارت اعتباری از کوین بیس

خرید بیت کوین با کارت اعتباری ایرانی

با وجود اینکه راه‌های پیشنهادی، به عنوان بهترین راه‌های خرید بیت کوین در دنیای تکنولوژی محسوب می‌شوند، اما نمی‌توان از علاقه‌ی کاربران ایرانی به استفاده از صرافی‌های ایرانی چشم‌پوشی کرد. این تمایل را می‌توان ناشی از حس اعتماد و راحتی بیشتر کار با این دسته از سایت‌ها، به علت پشتیبانی از زبان فارسی، دانست.

یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی که بتوان از طریق کارت‌های اعتباری ایرانی واریز ریالی انجام داد تا ارز دیجیتال خریداری کرد، صرافی ایرانی والکس است. این صرافی نیز، مانند صرافی‌ها و پلتفرم‌های معرفی شده، امکان انجام معاملات و تراکنش‌ها را با انوع کارت‌های اعتباری فراهم می‌کند.

خرید ارز از والکس

علاوه بر این امکان، آموزش‌های مفید و کاربردی بسیاری برای استفاده مبتدیان گردآوری شده که با مطالعه آن‌ها می‌توان گام‌های خود را در سرمایه‌گذاری در این حوزه محکم‌تر بردارید. از دیگر امکانات این صرافی می‌توان به موارد پشتیبانی ۲۴ ساعته، احراز هویت سریع، تنوع سبد‌های معاملاتی و حجم معاملات بالا اشاره کرد.

دلایل خرید بیت کوین با کارت اعتباری

شاید برایتان سوال شده باشد که چرا خرید بیت کوین با کارت برای بسیاری از کاربران این حوزه، روشی محبوب است. لازم است بدانید که این روش، به عنوان یک روش سریع، امن و ساده شناخته می‌شود.

واریز و برداشت سریع

اولین مزیت خرید بیت کوین با کردیت کارت به سرعت انجام تراکنش‌ها مربوط می‌شود. در بسیاری از صرافی‌ها عملیات واریز و برداشت به سرعت اتفاق می‌افتد. این سرعت انجام تراکنش‌ها به این دلیل است که پرداخت با کارت اعتباری مرحله تأیید طولانی مورد نیاز سایر روش‌های پرداخت مانند حواله‌های بانکی را حذف می‌کند.

امنیت بالا

کارت‌های اعتباری به عنوان یکی از رایج‌ترین ابزارهای معاملات، از امنیت بالایی برخوردارند که به همین جهت، محافظ بهتری در برابر کلاهبرداری محسوب می‌شوند. به‌طور کلی هزینه‌ها بصورت مستقیم بر روی حساب شخص اعمال نمی‌شود ولی در بانک صادرکننده این میزان، به عنوان هزینه در هنگام پرداخت اعمال می‌شود.

کاربردی بودن و استفاده آسان

آخرین مزیت خرید بیت کوین با کارت کاربردی بودن و استفاده آسان آن است. از آنجایی که اکثر مردم با استفاده از کارت‌های اعتباری آشنایی دارند. این روش یکی از روش‌های آسان برای معاملات محسوب می‌شود که نسبت به سایر روش‌ها از سادگی بیشتری برخوردار است.

مزیت خرید بیت کوین با کارت اعتباری

ارز دیجیتال، ابزار جدید معاملات دنیا

در این نوشته سعی شد راهکارهای خرید بیت کوین با کارت اعتباری به دقت بررسی شود. استفاده از کارت اعتباری به عنوان یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین روش خرید بیت کوین با کردیت کارت از محبوبیت بالایی در بین متخصصان این حوزه برخوردار است.

با گذشت زمان و تغییر روش‌های معاملات، ابزارهای معاملات نیز تغییر کرد، از مبادلات کالا تا استفاده از رمز ارزها، جوامع بشری تغییرات بسیاری زیادی را به خود دیده و حال دنیا ابزار جدید را برای معاملات تقاضا می‌کند. ابزاری که استفاده از آن از سال‌ها پیش آغاز شده و سهم بیشتری را نیز به خود اختصاص خواهد داد.

مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال (لحظه ای)

هویت دیجیتالی امری است که هر سرمایه‌گذاری برای گسترش کسب و کار خود به آن نیاز دارد. بنابراین لازم است تا با روش‌های مختلف خرید بیت کوین با کارت به عنوان یکی از ساده‌ترین روش‌ها و یا روش‌های دیگر آشنا شود تا بخش جدیدی از سرمایه‌گذاری و مبادلات را تجربه کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناس مهندسی کامپیوتر که به جای برنامه‌نویسی، محتوانویسی می‌کند و سعی دارد در دنیای ارزهای دیجیتال و تولید محتوا هر چه بیشتر تاثیر‌گذار باشد. با دنبال کردن من در شبکه‌های اجتماعی، بیشتر درباره دید من از بازارهای مالی و فعالیتم بدانید.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا