اخبار کاردانو

با وجود احساسات منفی بازار، پیشرفت فنی کاردانو ادامه دارد

کاردانو نسخه تازه‌ای از گزارش هفتگی خود را منتشر و دستاوردهای تازه این شبکه را تشریح کرد

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) همانند باقی بازار رمزارزها، با کاهش ارزش بیت کوین به سطح ۲۶۰۰۰ دلار، اصلاح قابل توجهی را تجربه کرد. به نحوی که بر اساس داده‌های وبسایت سنتیمنت، این ارز به کمترین قیمت خود در طی شش هفته گذشته سقوط کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، با وجود رکود بازار، توسعه‌دهندگان Cardano به تلاش خود برای بهبود و ارتقا شبکه ادامه می‌دهند. فعالیت‌های توسعه‌ای در هفته گذشته نیز با سیر شتابنده‌ای ادامه یافت.

نمودار قیمت و فعالیت‌های توسعه‌ای شبکه کاردانو
نمودار قیمت و فعالیت‌های توسعه‌ای شبکه کاردانو

چه چیزی سبب رشد فعالیت‌های توسعه‌ای شده است؟

کاردانو آخرین گزارش توسعه هفتگی خود را در ۱۲ ماه می (جمعه) منتشر کرد که در آن به پیشرفت‌های فنی همچون انتشار نسخه ۸.۰.۰ از نرم‌افزار Cardano Node و نسخه ۱.۱.۰ از نرم‌افزار Lace اشاره شده بود.

پیشرفت کاردانو در هفته‌ای که گذشت
پیشرفت کاردانو در هفته‌ای که گذشت

در نسخه جدید نرم‌افزار نود، اقدامات جدید حاکمیتی در راستای تسهیل نظرسنجی‌های SPO، بهبود در منطق mempool و دستورات جستجوی (query) جدید توسعه یافته است.

پس از معرفی کیف پول Lace در ماه گذشته، تیم ددالوس نسخه جدید این والت را منتشر کرد که شامل ویژگی‌های مختلفی در بهبود تجربه کاربری است. همچنین کار بر روی توسعه نسخه دسکتاپ این کیف پول ادامه دارد.

به عنوان بخشی از نقشه راه توسعه مقیاس‌پذیری شبکه، تیم Mithril برای راهاندازی شبکه اصلی آماده می‌شود و کار طراحی بر روی فرایند ثبت‌نام امضاکنندگان غیرمتمرکز را آغاز کرده است.

در پیشرفتی مرتبط، پروتکل لایه ۲ Hydra Head، که برای تقویت مقیاس‌پذیری کاردانو طراحی شده است، در تاریخ ۱۱ می فعالیت رسمی خود بر روی مین‌نت را آغاز کرد.

همچنین کار بر روی پروپوزال بهبود شبکه CIP 1694 ادامه دارد. نام این طرح از روی سال تولد ولتر برداشته شده است و مفاد این پیشنهاد، شامل طرحی برای بهبود فرایند حاکمیت آن‌چین کاردانوست.

احساسات منفی بازار همچنان ادامه دارد

افزایش فعالیت‌های توسعه‌ای و بروزرسانی‌های مهم اعلام شده نتوانست احساسات منفی بازار به تبع کاهش قیمت ADA را جبران نماید. دلیل بدبینی سرمایه‌گذاران می‌تواند کاهش سریع نسبت MVRV باشد. این نسبت نشان می‌دهد که بیشتر سرمایه‌گذاران در ضرر هستند.

نمودار نسبت MVRV، تعداد آدرس‌های فعال روزانه و احساسات وزن‌دار
نمودار نسبت MVRV، تعداد آدرس‌های فعال روزانه و احساسات وزن‌دار

آدرس‌های فعال روزانه نیز روند نامنظمی را در چند روز گذشته از خود نشان داده‌اند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
ambcrypto
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا