اخبار کاردانو

پروپوزال بهبود تازه کاردانو چه پیامدی خواهد داشت؟

پیشنهاد بهبود شماره ۳۰ کاردانو (CIP-30) سعی در رشد میزان ترویج و استفاده از شبکه کاردانو دارد

از آغاز سال ۲۰۲۳، شبکه کاردانو (ADA) رشد قابل توجهی داشته است. توسعه مداوم و مستمر شبکه و همچنین برنامه‌های‌ آتی توسعه‌ای سبب شده است تا کاردانو به عنوان یکی از آلت کوین‌های برتر شناخته شود.

به گزارش والکس و به نقل از U.today، یکی از چالش‌های پروژه‌ها در فضای بلاک چین، کمبود نیروی انسانی ماهر است. با این وجود، شبکه Cardano تیمی مجرب و کارکشته در اختیار دارد که بی‌شک به ثبات حضور این ارز در میان ۱۰ رمزارز برتر بازار در طی سالیان کمک کرده است.

داده‌های سرویس ProofofGitHub، که به رصد فعالیت‌های توسعه‌ای پروژه‌‌ها در ریپوی گیت هاب آنان می‌پردازد، نشان می‌دهد که شبکه کاردانو توسعه‌یافته‌ترین شبکه در بین ارزهای برتر بازار است. کاردانو در این رده‌بندی از رقبایی همچون پولکادات (DOT) و کازموس (Cosmos) پیشی گرفته است. کاردانو هم‌اکنون میزبان بیش از ۴۸۰۰ قرارداد هوشمند در شبکه خود است و بیش از ۱۰۰۰ پروژه نیز هم‌اکنون در فاز توسعه قرار دارند.

افزون بر این، کاردانو سعی در یکپارچه‌سازی و ادغام اسکریپت‌های نوشته شده به زبان پایتون برای پلتفرم قرارداد هوشمند خود است. این پیشرفت نوآورانه در حال حاضر ادامه دارد و در تاریخ ۱۰ ژانویه به وسیله تراکنشی در شبکه اعلام شد.

افزون بر این، «پیشنهاد بهبود کاردانو» (CIP-30) تازه‌ای ارائه شده است که اجرایی شدن آن می‌تواند قابلیت‌های جذابی به شبکه بخشد. این پروپوزال ایجاد یک پل ارتباطی مبتنی بر وب را امکان‌پذیر می‌سازد که منجر به تعامل کیف پول‌های کاردانو با پلتفرم‌های وب ۲ همچون وبسایت آمازون خواهد شد. این کار به کمک جاوا اسکریپت انجام می‌شود.

علاوه بر این، این امر قابلیت‌های تازه‌ای به کیف پول‌های گرم Cardano می‌بخشد که می‌تواند سبب جذب بیش‌تر کاربران شود.

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیان‌گذار شبکه کاردانو، بارها بر اهمیت جامعه کاربری و همکاری با شرکای تجاری دیگر بر ترویج و رشد شبکه تاکید کرده است. پیاده‌سازی این قابلیت می‌تواند نقشی اساسی در نیل به این هدف ایفا کند. این تغییر، کاردانو را کاربرپسندتر کرده و می‌تواند سبب افزایش ارزش بازار و قیمت کاردانو شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۲

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا