اخبار ارزهای دیجیتال

هشدار مدیر عامل Circle در خصوص شتاب روند کنار گذاشتن دلار

مدیر عامل Circle اعلام کرده که تقاضای قابل‌توجهی برای دلار دیجیتالی آمریکا به ویژه از سوی مردم کشورهایی با اقتصادهای در حال توسعه و سیستم بانکی ضعیف وجود دارد و ایالات متحده باید از این فرصت استفاده کند.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، جرمی الر (Jeremy Allaire)، مدیر عامل Circle، شرکت صادرکننده استیبل کوین USDC، می‌گوید که ایالات متحده باید به منظور کاهش فرایند «خروج از دلار» که در سراسر جهان در حال گسترش است، قوانین مربوط به استیبل کوین را اجرایی کرده و دلار آمریکا را دیجیتال کند.

نظرات جرمی الر در کنفرانس Consensus 2023 در تاریخ ۲۶ آوریل، به دلیل بحران بانکی اخیر ایالات متحده بیان شده است.

مدیر عامل Circle خواستار اقدام کنگره و فدرال رزرو شد و گفت که اگر هیچگونه اقدامی صورت نگیرد، ارزهای دیگر و سیستم‌های پرداخت جایگزین به تدریج قدرت می‌گیرند و سلطه دلار بر بازار جهانی را از بین می‌برند:

در حال حاضر دلارزدایی در حال وقوع است و بسیار هم فعال شده، و ما با واکنش‌های قابل‌توجهی نسبت به خطرات مرتبط با سیستم بانکی ایالات متحده، دولت ایالات متحده و مسائل ژئوپلیتیکی در نقاط مختلف جهان روبرو هستیم که منجر به افزایش تمایل استفاده از سیستم‌های پرداخت جایگزین در سطح جهانی شده است.

وی افزود:

این اتفاق در حال رخ دادن است و شتاب آن روز به روز بیشتر می‌شود.

الر می‌گوید که برای حفظ “رقابت‌پذیری” و “امنیت” دلار در عصر اینترنت، آمریکا باید به سرعت قوانین مربوط به استیبل کوین را اجرایی کند. همچنین فدرال رزرو باید مفهوم دلار دیجیتال را در “سیستم‌های اصلی” خود پیاده‌سازی کند تا از تقاضای بالای جهانی بهره‌مند شود:

تقاضا برای دلار دیجیتال مانند USD Coin در سطح جهانی بسیار بالا است. ما این تقاضا را در سراسر جهان مشاهده می‌کنیم. تقاضا برای دلار دیجیتال آمریکا به‌ ویژه در بازارهای در حال توسعه و مناطقی که مردم ترجیح می‌دهند به جای اتکا به سیستم بانکی محلی خود ارزهای دیجیتالی را نگه دارند، زیاد است، زیرا چنین دلاری به عنوان وسیله‌ای برای مبادله در تراکنش‌های مختلف بین‌المللی کارآمد است.

توییتر جرمی الر

الر تاکید کرد که اگر دولت ایالات متحده اقدامات لازم را انجام ندهد، آنها این فرصت بزرگ را از دست خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، در ماه مارس، یوان چین به پراستفاده‌ترین ارز برای معاملات برون مرزی در چین تبدیل شد و برای اولین بار از دلار آمریکا پیشی گرفت.

توییتر CFA

اخیراً کامپانی Circle تلاش کرده تا با راه‌اندازی کراس چین Transfer Protocol برای استیبل کوین USD Coin، مسئولیت بخشی از آن را به عهده بگیرد.

الر اظهار داشت که این راه‌حل جدید مهم‌ترین اتفاق در زیرساخت این بلاک چین از زمانی است که آنها شروع به ایجاد و توزیع USDC در سال ۲۰۱۷ کردند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا