کیف پول

بهترین کیف پول های ارز کامپاند (COMP)

شناخت فرصت‌های تازه در بازار سرمایه‌گذاری کریپتو می‌تواند معامله‌گران را در موقعیت‌های جذابی قرار دهد. یکی از رمزارزهای نسبتا نوپا که توانسته نظر معامله‌گران را به خود جلب کند کامپاند (COMP) است. اگر شما هم طرفدار این رمز ارز هستید، قبل از هر چیز نیاز است که یک کیف پول مناسب، امن و حرفه‌ای برای ارز دیجیتال کامپاند داشته باشید. در ادامه به معرفی و بررسی بهترین والت‌های کامپاند می‌پردازیم و با بیان مزایا و معایب هر یک، در نهایت می‌توانید بهترین کیف پول را برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود انتخاب کنید. پیش از پرداختن به معرفی کیف پول‌های کامپاند، بهتر است ابتدا تعریفی از این توکن داشته باشیم و بگوییم کامپاند چیست.

معرفی ارز دیجیتال COMP

COMP در واقع توکن بومی پروژه کامپاند است؛ تیم سازنده ارز دیجیتال COMP مدت‌ها قبل پلتفرمی تحت عنوان کامپاند (Compound) را راه‌اندازی کرد تا به این وسیله بتواند خدمات خود را در اختیار کاربران قرار دهد. خدمات این پلتفرم بیشتر مختص به وام دهندگان و وام گیرندگان است. در این پروژه به صورت روزانه مبلغی از کوین بومی شبکه برای این دو دسته از افراد واریز می‌شود تا ضمن دریافت تسهیلات بتوانند از کسب ارز هم بهره‌مند شوند. در واقع این اقدام تیم سازنده بیشتر برای جذب کاربران است که به نسبت دیگر ارزهای رقیب نیز در جایگاه بهتری قرار دارد. همین جزئیات ما را به آینده کامپاند امیدوار کند.

گفتنی است که این پلتفرم بر بستر بلاکچین اتریوم قرار گرفته است. اگر شما هم برای آگاهی از نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال کامپاند مشتاق شدید، حتما راهنمای آن را از والکس بخوانید.

انواع کیف پول‌ها برای ارز دیجیتال COMP

برای این که بتوانیم از مزایای یک توکن استفاده کرده و نسبت به نگهداری آن اقدام کنیم، باید از یک کیف پول مناسب برای آن رمزارز کمک بگیریم. کیف پولی که بتواند امنیت دارایی ما را تضمین کرده و کنار آن ویژگی‌هایی مانند استفاده آسان، صرافی داخلی و غیره را ارائه کند. شما با توجه به استراتژی مالی خود می‌توانید بین گزینه‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و تحت وب انتخاب کنید.

ارز دیجیتال کامپاند

۱- لجر (Ledger)

ابتدای معرفی کیف پول های کامپاند باید نگاهی به یک کیف پول سخت‌افزاری داشته باشیم که لجر نام دارد. این کیف پول از زمان پیدایش این بازار در دسترس معامله‌گران قرار گرفت و استقبال خوبی هم از آن شد. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن باید به امنیت بسیار بالا اشاره کرد که می‌تواند خیال افراد را بابت نگهداری توکن‌هایی مانند کامپاند راحت کند.

این دستگاه در واقع ارتباطی عالی میان کاربر و بلاکچین برقرار می‌کند و کاربر می‌تواند به خرید و فروش و نگهداری ارزهای زیادی در این والت مشغول شود. گفتنی است که بیشتر از ۱۱۰۰ توکن و کوین‌های دیگر به وسیله این کیف پول پشتیبانی می‌شوند و کامپاند نیز از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. تمام کلیدهای خصوصی شما به صورت کاملا امن در این کیف پول ذخیره می‌شوند و دسترسی دیگران به آن غیرممکن است.

رابط کاربری این کیف تا حدی پیچیده به نظر می‌رسد که با مطالبی که خواهیم گفت، می‌توانید بهتر از قبل از آن بهره ببرید. یکی از قابلیت‌های لجر این است که می‌توانید کارمزد هر یک از تراکنش‌های خود را در آن تخمین زده و در کل مدیریت بهتری روی معاملات‌تان داشته باشید.

مزایای کیف پول لجر

  • صفحه نمایش OLED برای استفاده و تجربه بهتر
  • تعیین یک رمز قوی برای ورود و استفاده از این کیف
  • غیر قابل هک بودن کیف پول
  • پشتیبانی عالی تیم سازنده از آن

معایب کیف پول لجر

  • کاربری پیچیده و مخصوص افراد حرفه‌ای
  • قیمت بالا

۲- کیپ‌کی (KeepKey)

یکی دیگر از کیف پول های کامپاند که شاید کمتر از آن شنیده باشید، کیپ‌کی نام دارد؛ کیف پولی که می‌تواند خرید کامپاند را برایتان لذت‌بخش کند. به عقیده بسیاری از کارشناسان، کیپ‌کی را می‌توان در ردیف ۳ از برجسته‌ترین کیف‌پول‌های سخت‌افزاری این بازار قرار داد.

والت کیپ کی

شرکت سازنده این کیف پول در سال ۲۰۱۶ میلادی کار خود را آغاز کرد و جدا از ارائه این کیف پول‌ها، محصولات دیگری را هم در حوزه سرمایه‌گذاری به کاربران ارائه می‌دهد. البته یک نکته مهم در مورد این کیف پول این است که تنها از ۴۰ ارز دیجیتال در این بازار پشتیبانی می‌کند که این در مقایسه با بسیاری از کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کمتر است.

مزایای کیف پول کیپ‌کی

  • ظاهر و طراحی بسیار زیبا
  • پشتیبانی عالی از ارزهای دیجیتال
  • امنیت بالا
  • پشتیبانی عالی  از مشتریان و خدمات پس از فروش

معایب کیف پول کیپ‌کی

  • حمل نسبتا سخت‎تر در مقایسه با دیگر کیف پول‌های سخت‌افزاری ارزهای دیجیتال به دلیل وزن زیاد
  • عدم تعادل بین قیمت با شهرت این کیف پول
  • عدم پشتیبانی از ارزهای دیجیتال زیاد و خالی گذاشتن دست کاربران

۳- میست (Mist)

در ادامه معرفی بهترین کیف پول های کامپاند، نوبت به گزینه‌ای تحت وب می‌رسد که شاید دسترسی به آن‌ها برای کاربران ساده‌تر باشد. MIST wallet به عنوان یکی از جذاب‌ترین کیف پول‌ها برای نگهداری این ارز به شمار می‌رود که امکانات زیادی را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. شرکت ارائه دهنده این کیف پول کار خود را در سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز کرد و خیلی سریع شناخته شد. این کیف پول بر بستر بلاک چین اتریوم است و می‌توان امنیت ایده‌آلی را در آن شاهد بود.

مزایای کیف پول میست

  • سازگاری با انواع همه سیستم‌ها و مرورگرها
  • کارمزدهای متعادل
  • رابط کاربری نسبتا ساده
  • منبع باز بودن

معایب کیف پول میست

  • عدم امکان ذخیره بسیاری از ارزهای دیجیتال در مقایسه با دیگر کیف پول‌های نرم‌افزاری این بازار
  • در دسترس نبودن نسخه‌های موبایلی و نرم‌افزاری آن
  • کند شدن مقطعی سرورهای این کیف پول
  • امنیت متوسط

۴- مای‌اتر ‌ولت (MyEther Wallet)

آخرین گزینه از لیست والت های رمزارز COMP، مای‌اتر ولت که می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به کیف‌های نرم‌افزاری باشد. این کیف پول اکنون روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS در دسترس قرار دارد و دست شما را برای انتخاب میان ارزها و ذخیره آن‌ها مانند کامپاند باز خواهد گذاشت. این کیف در این بازار با نام مختصر MEW نیز شناخته می‌شود و یک پلتفرم منبع باز برای کاربران است.

کیف پول مای اتر ولت

فعالیت این کیف بر بستر شبکه اتریوم نیز می‌تواند مزیتی مهم به شمار برود. این والت کار خود را از سال ۲۰۱۵ شروع کرد و اکنون گروه زیادی از معامله‌گران ارزهای دیجیتال از آن استفاده می‌کنند. رابط کاربری این کیف نیز تا حدی پیچیده است و در گذشت زمان می‌توانید به جزئیات و بخش‌های گوناگون آن پی ببرید.

مزایای کیف پول مای‌اتر

  • در دسترس بودن همزمان نسخه تحت وب و نسخه نرم‌افزاری این کیف پول بر روی سیستم عامل‌های مختلف
  • پشتیبانی از تمام ارزهای بلاکچین اتریوم
  • استفاده از برخی امکانات به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت
  • امنیت خوب در بین کیف پول های نرم‌افزاری

معایب کیف پول ما‌ی‌اتر

  • رابط کاربری کمی پیچیده
  • عدم امنیت کافی در مقایسه با والت‌های سخت‌افزاری

انتخاب کیف پول مناسب برای کامپاند؛ چالشی جذاب

در این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی کیف پول های کامپاند بهترین‌ها را بررسی کنیم. شما با توجه به سلیقه، بودجه و نیازی که دارید و می‌خواهید برای نگه داشتن COMP در نظر بگیرید، می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. گزینه‌های بررسی شده همگی امتحان خود را پس داده‌اند و نباید نگران موضوعاتی مانند امنیت و باگ‌های موجود در آن‌ها باشید. در جدول زیر می‌توانید نگاهی کلی به کیف پول های کامپاند داشته باشید. همچنین اگر براساس تجربه گزینه‌های دیگری از میان والت های رمز ارز COMP را می‌شناسید، برای ما بنویسید.

نام کیف پولنوع کیف پولامنیتامتیاز
لجرسخت‌افزاریبسیار بالا۵/۵
کیپ‌کیسخت‌افزاریبالا۴/۵
میستتحت وببالا۴/۵
مای‌اتر ولتنرم‌افزاری و تحت وبنسبتا بالا۴/۵

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا