کیف پول

یادگیری اتصال تراست ولت به متامسک به همراه آموزش تصویری

کیف پول متامسک (MetaMask) علاوه بر اینکه یک کیف پول مبتنی بر موبایل است، به عنوان یک افزونه مرورگر نیز شناخته می‌شود. در حالی که کیف پول نرم‌افزاری تراست ولت (Trust Wallet) تنها در موبایل قابل دسترسی است. یکی از دغدغه‌های کسانی که از کیف پول تراست استفاده می‌کنند این است که آیا می‌توانند تراست ولت را به کیف پول متامسک متصل کنند؟ در این مقاله هر آنچه که لازم است در مورد اتصال تراست ولت به متامسک بدانید را در اختیارتان قرار می‌دهیم. اگر از این دو کیف پول استفاده می‌کنید، خواندن این مقاله برای شما مناسب است.

نحوه اتصال تراست ولت به متامسک

مهم‌ترین قدمی که برای اتصال تراست ولت به متامسک باید بردارید این است که هر دو کیف پول را نصب کنید و فرایند ساخت کیف پول را با دقت انجام دهید. بعد از اینکه این بخش را با موفقیت پشت سر گذاشتید می‌توانید آموزش قدم به قدم اتصال کیف پول تراست به متامسک را دنبال کنید.

قدم اول: دریافت آدرس اتریوم (Ethereum)

آدرس Ethereum از طریق والت متامسک

برای اتصال کیف پول تراست ولت به متامسک نیازمند آدرس دقیق کیف پول متامسک خود هستید. وارد کیف پول MetaMask خود شوید و روی سه خطی که در سمت چپ و بالای آن قرار دارد، ضربه بزنید. در آن صورت می‌توانید گزینه «افزودن وجوه» را ببینید. فراموش نکنید که باید روی کد “QR” کلیک کرده تا بتوانید آدرس اتریوم خود را دریافت کنید.

قدم دوم: پیدا کردن عبارت بازیابی

عبارت Recovery Phrase در اتصال تراست ولت به متامسک

برای اتصال تراست ولت به متامسک، اگر عبارت بازیابی یا “Recovery Phrase” خود را دارید که کارتان راحت است. اگر نمی‌توانید عبارت بازیابی متامسک خود را پیدا کنید دوباره روی سه خطی که در سمت چپ و بالا قرار دارند کلیک کنید. با کلیک کردن روی آن می‌توانید گزینه “Settings” را به راحتی پیدا کنید. روی Settings ضربه بزنید.

ورود به قسمت تنظیمات در اتصال تراست ولت به متامسک

برای اتصال تراست ولت به متامسک با کلیک روی Settings گزینه‌ای با عنوان “reveal Secret Recovery Phrase” در مقابلتان ظاهر می‌شود. با کلیک روی آن می‌توانید به عبارت بازیابی خود که ۱۲ تا ۲۴ کلمه است، دسترسی پیدا کنید. البته به خاطر بسپارید برای در امان ماندن عبارت بازیابی خود لازم است که آن را روی کاغذ بنویسید.

از گرفتن اسکرین‌شات برای ذخیره عبارت بازیابی خود شدیدا خودداری کنید تا این عبارت به دست هکرها نیفتد. فراموش نکنید که برای اضافه کردن شبکه آوالانچ به متامسک باید مراحل متفاوت‌تری را طی کنید.

دریافت عبارت بازیابی در اتصال تراست ولت به متامسک

قدم سوم: وارد صفحه انتقال تراست ولت شوید

صفحه انتقال تراست ولت برای اتصال به متامسک

اگر می‌خواهید اتصال تراست ولت به متامسک را انجام دهید، برنامه کیف پول تراست ولت خود را باز کنید. در قسمت راست و پایین صفحه گزینه Settings را پیدا کنید. وقتی آن را پیدا کردید روی این گزینه کلیک کنید. در قسمت گزینه تنظیمات می‌توانید عبارت “Wallets” را ببینید. روی این عبارت کلیک کنید.

بعد از کلیک روی آن عبارت در قسمت راست و در بالای صفحه علامت “+” قابل مشاهده است. روی این علامت کلیک کنید. در این بین و با کلیک روی آن علامت دو گزینه برای شما ظاهر می‌شود که به شرح زیر هستند:

  1. ایجاد یک کیف پول جدید
  2. از قبل یک کیف پول دارید
انتخاب اتریوم در اتصال تراست ولت به متامسک

برای اتصال تراست ولت به متامسک هر کدام را که انتخاب کنید می‌توانید به صفحه انتخاب اتریوم هدایت شوید. روی اتریوم کلیک کنید.

قدم چهارم: انتخاب یک نام مناسب برای کیف پول و وارد کردن عبارت بازیابی

برخی از افراد نمی‌توانند کیف پول خود را به آسانی پیدا کنند، چون نام سختی را برای کیف پول خود انتخاب کرده‌اند. توصیه می‌کنیم یک نام ساده را برای کیف پول مورد نظر خود پیدا کنید و آن را در کادر “Name” وارد کنید تا در کار اتصال تراست ولت به متامسک با مشکلی روبه‌رو نشوید.

بعد از تایپ نام به سراغ وارد کردن عبارت بازیابی که آن را کمی قبل‌تر یادداشت کرده بودید، بروید. اگر کد QR دارید اسکن کردن آن کفایت می‌کند. وقتی این مراحل را انجام دهید روی یک گزینه با نام “Import” کلیک کنید.

قدم ششم: دریافت گزینه تایید انتقال به صورت موفقیت‌آمیز

انتقال موفقیت‌آمیز در اتصال تراست ولت به متامسک

برای اتصال تراست ولت به متامسک با وارد کردن عبارت بازیابی به صورت درست یک تأییدیه برای شما می‌آید. در این تأییدیه گفته می‌شود که عملیات انتقال با موفقیت انجام شده است. برای اینکه بتوانید کیف پول خود را باز کنید کافی است دو مرتبه روی منو گزینه‌ها که در کیف پول وجود دارد، کلیک کنید.

مشاهده کیف پول در اتصال تراست ولت به متامسک

در منو گزینه‌ها عبارت “Folders & Pegs” به شما نمایش داده می‌شود، روی آن ضربه بزنید. در ادامه برای اتصال تراست ولت به متامسک گزینه‌ای با عنوان “Multicoins Wallet” برای شما نمایان می‌شود. در زیر همین گزینه امکان مشاهده حساب کیف پولی که نام آن را در قدم چهارم انتخاب کرده‌اید به همراه جزئیاتی که دارد برایتان فراهم است. امکان مشاهده کیف پول از طریق آدرس اتریوم که مراحل آن را در قدم اول طی کردید نیز وجود دارد.

تجربه آسان از اتصال تراست ولت به متامسک

هر دو کیف پول ارز دیجیتال باعث می‌شوند که شما با خیال راحت اقدام به خرید و فروش رمزارز خود کنید. در متامسک شما می‌توانید فقط روی اتریوم معاملات خود را انجام دهید، اما متامسک از ارزهای دیجیتال متنوعی پشتیبانی می‌کند و دست شما برای تجربه یک معامله متنوع بازتر است. همچنین اتصال این دو کیف پول ساده است و طبق آموزش اتصال تراست ولت به متامسک می‌توانید این دو کیف پول را به یکدیگر متصل کنید.

سؤالات متداول

آیا امکان اتصال متامسک به تراست ولت وجود دارد؟

اگر در متامسک شبکه‌ها بلاک چین‌های زیادی دارید، امکان اتصال آن به تراست ولت فراهم است.

در تراست ولت می‌توانیم چقدر ارز دیجیتال ذخیره کنیم؟

در کیف پول تراست امکان ذخیره ۱۶۰,۰۰۰ رمزارز مختلف و ۱۲ شبکه بلاک چین برای کاربران فراهم است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مایکل اسکافیلد ۴۰۲
مایکل اسکافیلد ۴۰۲
1 ماه قبل

سلام بنده مدتی بود تراست ولت نمی‌رفتم و قبلاهر بار میرفتم با فیلتر شکن biovpn میرفتم.تااینکه دیگه فیلتر شکن کار نکرد بعد از حدود ۷ ماه یکی بهم گفت اصلا نیاز نیست با فیلتر شکن به تراست بری بدون vpn هم میتونی و من رفتم با اینترنت معمولی که بلافاصله مثلث قرمز اومد و منو انداخت بیرون از تراست و هر کاری کردم نشد بروز رسانی هم کردم حذف و دوباره نصب کردم کلمات ۱۲ رقمی رو زدیم نشد که نشد.گفتند که بروزرسانی سایت مشگل داشته و …و آخرین پیشنهاد این داده برو به متامسک و کلمات رو اونجا بزن.چکار کنم؟

ر رواقی
ر رواقی
1 ماه قبل

سلام
پیشنهاد میکنیم دارایی خود را روی کیف پول دیگری که از توکنهای شما پشتیبانی میکند، مجددا ایمپورت کنید.

عطا اشراقی
عطا اشراقی
1 ماه قبل

سلام
من تو تراست ولت ان اف تی دارم
متامسک نصب کردم ولی هر کاری میکنم وصل نمیشه
راهی هست

ر رواقی
ر رواقی
1 ماه قبل
پاسخ به  عطا اشراقی

سلام
در کدام مرحله دچار مشکل هستید؟ لطفا خطای دریافتی خود را هم به ما بگویید تا بهتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

دکمه بازگشت به بالا