تریدفین‌تک

آشنایی با ربات کریپتوهاپر Cryptohopper؛ تجربه ترید بدون مرز

کریپتوهاپر یک ربات معامله‌گر ارز دیجیتال است و برای تسهیل فرآیند معاملات ارز دیجیتال طراحی شده‌است. این ربات به تریدرها در تمام سطوح و با هر تجربه‌ای کمک می‌کند تا از فرصت‌های معاملاتی موجود در بازار کریپتو بهترین استفاده را ببرند. در حال حاضر تعدادی ربات تریدر مانند ربات “commas3” وجود دارد که در مقایسه با آنها، ربات کریپتوهاپر  به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا از سرویس کامل که کاربری آن بسیار راحت است استفاده کنند و بتوانند ارزهای دیجیتال مختلف را ترید کنند بدون آنکه دچار خطاهای انسانی در پروسه ترید شوند.

آیا ربات تریدر کریپتوهاپر برای معامله خودکار مناسب است؟ با والکس همراه شوید تا همه چیز را درباره این ربات بدانید.

معرفی ربات تریدر کریپتوهاپر

ربات کریپتوهاپر توسط دو برادر به نام‌های رود فلت‌کمپ (Ruud Feltkamp) و پیم فلت‌کمپ (Pim Feltkamp) که یکی از آنها تریدر حرفه‌ای و دیگری توسعه‌دهنده حرفه‌ای وب بود، بنیان‌گذاری شد. این دو برادر ایده‌ها و تجربیات خود را کنار یکدیگر قرار دادند تا رباتی را ایجاد کنند که به‌صورت خودکار بتواند برای هر کاری به‌صورت جداگانه معامله کند. ۲۴ ساعت در شبانه کار کند و کوین‌ها و توکن‌های زیادی را معامله کند. همچنین این ربات باید بتواند با پلتفرم‌های مختلف از طریق رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن (API) متصل شود. به‌طورکلی اطلاعات زیادی درباره تیم توسعه‌دهنده ربات کریپتوهاپر وجود ندارد.

در حال حاضر مالک این پروژه “cryptohopper BV” و در آمستردام هلند واقع شده است. همچنین دامنه پلتفرم “cryptohopper.com” جولای ۲۰۱۷ ثبت شده‌است. در سایت کریپتوهاپر، تعدادی ربات نیمه اتوماتیک وجود دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تمایلات انسانی را از پروسه ترید حذف کرده و به‌جای آن به الگوریتم‌های تکنیکال و برنامه‌ریزی شده متکی شوند. کاربران این پلتفرم همچنین می‌توانند برای دریافت سیگنال‌های خارج سازمان از راهکارهایی که تریدرهای دیگر ارائه می‌کنند، استفاده کند. بر اساس گزارش سایت اصلی ربات کریپتوهاپر تعداد این تریدرها بیش از ۷۵۰۰۰ نفر است.

ربات تریدر کریپتوهاپر حداقل با ۷۵ ارز دیجیتال و ۹ صرافی از جمله بایننس (Binance)، کوکوین (Kucoin)، کراکن (Kraken)،   بیتفینکس (Bitfinex)، بیترکس (Bittrex)، کوین بیس (Coinbase)، کریپتوپیا (Cryptopia)، هیوبی (Huobi) و پولونیکس (Poloniex) سازگار است.

معرفی ویژگی های ربات Cryptohopper

خصوصیات ربات Cryptohopper

عملکرد: ربات کریپتوهاپر روی فضای وب سوار است و رابط کاربری آن به‌گونه‌ای طراحی شده که طیف وسیعی از عملیات را می‌توانید با آن انجام دهید. کاربران می‌توانند این ربات را طوری تنظیم کنند که به‌صورت شبانه روی و هر روز هفته، معامله انجام دهد. این ربات برای استراتژی معاملات خود از اندیکاتورهای مختلف تکنیکال استفاده می‌کند و همچنین می‌تواند با استفاده از کپی‌برداری از ترید افراد موفق نیز معامله انجام دهد.

تکنولوژی: از طریق تلفیق API با طیف گسترده‌ای از رمزارزهای پایه، ترید به‌صورت نیمه خودکار انجام می‌شود. ربات کریپتوهاپر قابل نصب روی تمامی دستگاه‌های است که دارای قابلیت اتصال به اینترنت را دارند.

محدوده ابزار: این پلتفرم طیف گسترده‌ای از ابزارهای ترید نظیر تست ربات، قالب‌های قابل تنظیم و ذخیره، حد ضررهای دنبال‌کننده و اندیکاتورهای قابل شخصی سازی را شامل می‌شود. همچنین کاربران می‌‌توانند از اندیکاتورهایی مانند استوکاستیک (Stochastic)، قدرت نسبی (RSI)، باندهای بولینگر (Bollinger Bands) و مکدی (MACD) استفاده کنند.

پشتیبانی: این پلتفرم دارای یک تیم پشتیبانی است که برای رسیدگی به هر مشکلی در دسترس است. کاربران می‌توانند با ارائه تیکت در قسمت پشتیبانی،  با این تیم تماس بگیرند. همچنین از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، تلگرام و فیس‌بوک نیز می‌توانند با تیم پشتیبانی در تماس باشند. در بخش سؤالات متداول “FAQ”وب‌سایت Cryptohopper سؤالاتی وجود دارد که با مطالعه آنها می‌توانید از پلتفرم خود استفاده کنید.

آموزش ربات Cryptohopper

راهنمای بات Cryptohopper

برای استفاده از ربات کریپتوهاپر در ابتدا باید به صرافی خود متصل شوید و حساب کاربری خود را تأیید کنید. سپس روی آیکون کاربر که بالای صفحه قرار دارد کلیک و گزینه “API Management” را انتخاب کنید. لازم است یک کلید “API” با نام Cryptohopper ایجاد کنید و تنظیمات خود را ذخیره کنید. در مرحله بعد  صرافی از شما “۲FA” را می‌خواهد و یک ایمیل برای شما ارسال می‌کند. بدون آنکه تب صرافی را ببندید، یک تب جدید برای Cryptohopper باز کنید و پس از ورود به آن، کلید عمومی و خصوصی خود را در هاپر کپی کنید. سپس روی “Config” در نوار منو سمت راست کلیک  و از قسمت “Baseconfig” گزینه “Exchange” را انتخاب کنید. پس از آنکه صرافی موردنظر خود را انتخاب کردید، گزینه “paper trading” را غیرفعال کنید.

آموزش ساخت ربات در Cryptohopper

برای ساخت ربات تریدر کریپتوهاپر ابتدا باید روی گزینه “view all hoppers” که در نمای کلی هاپر قرار دارد کلیک کنید و صرافی که می‌خواهید در آن معامله انجام دهید را انتخاب کنید. سپس یکی از قالب‌ها را انتخاب کنید. برای مثال، اگر در حساب خود BTC دارید می‌توانید قابل BTC را انتخاب کنید تا ربات بتواند برای خرید دارایی‌ها از آن استفاده کند. چنانچه بخواهید معاملات خود را شبیه‌سازی کنید، باید گزینه “paper trading” را انتخاب کنید. همچنین اگر بخواهید با وجوه واقعی خود معامله کنید باید گزینه‌های API را از صرافی خود اضافه کنید.

ثبت نام در ربات کریپتوهاپر

آموزش ربات Cryptohopper بسیار ساده است و می‌توانید با مراجعه به سایت Cryptohopper و وارد کردن نام، آدرس ایمیل، نام کاربری و رمز عبور، ثبت‌نام خود را انجام دهید. از طریق این پلتفرم یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که پس از تأیید آن می‌توانید به داشبورد این پلتفرم دسترسی داشته باشید.

ربات Cryptohopper چگونه کار می کند؟

این ربات مانند ربات تریدر هامینگ از دو روش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای ترید استفاده می‌کند. در روش تمام اتوماتیک، ربات تمام کارهای تحقیقاتی و باز کردن پوزیشن را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد. در روش نیمه اتوماتیک نیز یک ربات است که تحقیق و رصد پتانسیل ترید، بر عهده کاربر است. ربات کریپتوهاپر سیگنال‌های با کیفیتی را ارائه می‌دهد و منابع این سیگنال‌ها از تریدرهای حرفه‌ای کریپتو تأمین می‌شوند که این روش کپی تریدینگ (Copy Trading) نامیده می‌شود و محبوبیت زیادی در بازار فارکس و سهام دارد.

ربات تریدر کریپتوهاپر تریدهای مارجین در صرافی‌ها را با اهرم ۱:۵۰۰ انجام می‌دهد. معاملات اهرم دار به این معناست که شما می‌توانید تریدهای خود را با مبلغی چندین برابر موجودی خود انجام دهید. این‌گونه معاملات سود شما را چند برابر می‌کند و از طرف دیگر ضرر شما نیز چندید برابر می‌شود. زمانی که ضرر به‌اندازه موجودی‌تان شد، خودبه‌خود پوزیشن بسته می‌شود و تمام سرمایه شما از بین می‌رود.

بازار ربات تریدر کریپتوهاپر

پس از آنکه ثبت‌نام شما تمام شود، دسترسی به بازار نیز برای شما فراهم می‌شود. این امکان را بسیاری از پلتفرم‌های تریدینگ به شما ارائه می‌دهند. از طریق این بازار می‌توانید با توجه‌ به قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال موردنظر استراتژی‌های جدیدی برای ربات خود پیدا کنید. برخی از این ربات‌ها رایگان و برخی دیگر نیز برای ارائه خدمات از شما پول دریافت می‌کنند. این قابلیت برای افراد تازه‌کار بسیار مفید است زیرا استراتژی خود را ندارند و می‌توانند از امکانات این ربات استفاده کنند. اگر شما در ساخت ربات‌های ترید ارز دیجیتال یک حرفه‌ای هستید در این بازار می‌توانید درآمد خیلی خوبی را کسب کنید، زیرا می‌توانید استراتژی‌ها و قالب‌های خود را طراحی کنید و در این بازار به قیمت مناسب به فروش برسانید.

آیا ربات کریپتوهاپر کلاهبرداری است؟

بات کریپتوهاپر و کلاهبرداری

ربات کریپتوهاپر در میان معامله‌گران ارز دیجیتال بسیار محبوب و معروف است و از سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز کرده است. گفته می‌شود که این ربات بسیار سودده است و می‌توانید تا روزی ۲۰% از آن سود بگیرید. این ربات به‌صورت خودکار عمل می‌کند و این موضوع برای کاربران تازه‌کار می‌تواند خیلی کاربردی باشد. برای شروع کار با این ربات به ۲۵۰ دلار سرمایه اولیه نیاز دارید. اما آیا ربات کریپتوهاپر همان گونه که می‌گویند سودده است و یا یک پروژه کلاهبرداری است؟

طبق تحقیقات انجام شده، ربات Cryptohopper قانونی به نظر می‌رسد  و به‌صورت واقعی به نمایندگی از طرف کاربر، ترید خودکار انجام می‌دهد. به‌علاوه صرافی‌هایی که با این ربات کار می‌کنند از کارگزاری‌های معروف و معتبر هستند. این ربات اجازه برداشت به کاربران را در هر زمان می‌دهد و زمان تراکنش تمامی تراکنش‌ها در این اکوسیستم، حداکثر ۴۸ ساعت زمان می‌برد. برخی از کاربران این پلتفرم نیز اعلام کرده‌اند که با سرمایه اولیه ۲۵۰ دلار توانسته‌اند روزی ۱۰۰ دلار سود کسب کنند.

البته ما به شما نمی‌گوییم که حتماً از این ربات استفاده کنید و یا نمی‌گوییم که اصلاً از آنها استفاده نکنید. در این مقاله صرفاً اطلاعاتی درباره این ربات را در اختیار شما قرار داده‌ایم و استفاده کردن و یا نکردن شما از این سیستم، به تصمیم‌گیری شما بستگی دارد. به یاد داشته باید که ترید ارز دیجیتال با تمامی ربات‌ها ریست‌هایی به همراه دارد. اگر می‌خواهید از این ربات‌ها استفاده کنید در ابتدا از مبالغ بسیار کم استفاده کنید تا در صورت باخت تمام سرمایه خود را از دست ندهید.

ربات کریپتوهاپر؛ رباتی برای کسب سود از ارزهای دیجیتال

اگر سرمایه‌گذار حرفه‌ای یا مبتدی بازار ارزهای دیجیتال هستید و به دنبال استفاده از ابزاری پیشرفته در این زمینه‌اید، ربات تریدر کریپتوهاپر می‌تواند به شما کمک بزرگی کند؛ این ربات معاملات را تجزیه و تحلیل و از سایر سرمایه‌گذاران حرفه‌ای الگوبرداری می‌کند.  تا به امروز دیدگاه منفی بسیار کمی درباره این ربات منتشر شده، اما نباید فراموش کنیم که استفاده از ربات‌ها همیشه با ریسک همراه است، سعی کنید مبالغ بالایی به آن اختصاص ندهید تا چنانچه در آینده ضرری متوجه شما شد، زندگی خود را نبازید.

بات معامله‌گر در والکس

بات معامله‌گر والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس نیز برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود، دو ربات گرید نقطه‌ای (Spot Grid) و گرید بی نهایت (Infinity Grid) را در دسترس قرار داده است. این ربات‌ها در اختیار شماست تا بتوانید به راحتی و بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی از این ابزار فوق‌العاده به رایگان استفاده کنید. کافی است در والکس حساب کاربری ایجاد کنید و پس از احراز هویت در صفحه اصلی روی بخش بات کلیک کرده و ساختن بات مورد نظر خود را آغاز کنید.

ساخت بات والکس

سؤالات متداول

ربات کریپتو هاپر (Cryptohopper) چیست؟

این ربات در واقع الگوریتم برنامه‌نویسی شده‌ای است که بازار ارز دیجیتال را بررسی و موقعیت‌های خوب برای ترید را معرفی می‌کند.

قیمت ربات Cryptohopper چقدر است؟

بدون نیاز به ورود اطلاعات و پرداخت می‌توانید از این ربات تا ۷ روز به‌صورت آزمایشی استفاده کنید. پس از پایان این دوره می‌توانید با پرداخت هزینه ماهانه از قابلیت‌های این پلتفرم استفاده کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
blockonomi
علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
9 ماه قبل

با سلام و احترام
مطلب بالا آخرین بروزرسانیش حدود ۸ ماه قبل هستش ممنون مشم اگر از دید شما این رباط قابل اعتماد و فعال هستش اطلاع بدین

ر رواقی
ر رواقی
9 ماه قبل
پاسخ به  محمد

سلام
بله محمد جان این ربات فعال است. در خصوص قابل اعتناد بودن این بات، بر اساس سوابق گذشته آن میتوانیم اظهارنظر کنیم که تاکنون قابل اطمینان بوده است.

علی
علی
1 سال قبل

به‌علاوه صرافی‌هایی که با این ربات کار می‌کنند از کارگذاری‌های معروف و معتبر هستند /املای کارگزاری صحیح است

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  علی

سلام
وقت شما به خیر
بسیار ممنونیم از دقت و توجه شما. اصلاح شد.

دکمه بازگشت به بالا