آموزش ابزارهاترید

ربات تریدر ارزدیجیتال چیست؟ نحوه عملکرد ربات معامله گر (آپدیت ۲۰۲۳)

حضور در بازار سرمایه گذاری ارزدیجیتال شما را هر روز با شگفتی‌های بیشتری مواجه می‌کند که ربات‌ها یکی از آنها هستند. تعجب نکنید! ربات تریدر یا بات معامله‌گر (Trader Bot) قبل‌تر در بازار فارکس و سهام استفاده می‌شد و در حال حاضر ۸۰ درصد بازار سهام در دست این نرم‌افزار است.

این ربات‌ها مدتی است به بازار ارز دیجیتال نیز راه پیدا کرده‌اند و تریدرهای این بازار برای سهولت کار و ترید ارز دیجیتال با سود بیشتر از ربات معامله‌گر ارز دیجیتال استفاده می‌کنند.

ربات‌ ارز دیجیتال مجموعه‌ نرم‌افزارهایی هستند که در زمینه‌‌های مختلف به‌عنوان یک دستیار هوشمند به کمک انسان‌ها می‌آیند. در بازارهای اقتصادی نیز از آن‌ها به‌عنوان دستیار معاملاتی استفاده می‌شود. در این می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که ربات ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می‌کند؟

ربات ارز دیجیتال چیست؟

بازارهای سنتی مالی، ساعت مشخصی برای فعالیت دارند و در همان زمان مشخص نوسانات محدود دارند. بنابراین معمله‌گرها در این زمان می‌توانند معاملات خود را مدیریت کنند.

اما بازار رمزارزها در تمامی ساعات شبانه‌روز فعال است و تعطیلی ندارد. تریدرهای ارز دیجیتال برای مدیریت معاملات خود باید تمام طول روز را پای سیستم باشند تا بتوانند معاملاتی با حداکثر سود و کم‌ترین ضرر انجام دهند. در پاسخ به سوال ربات ارز دیجیتال چیست باید بگوییم که این ربات‌ها به این منظور به‌وجود آمده‌اند که تریدرها بتوانند با کمک آن‌ها سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال خود را با اطمینان بیشتری انجام دهند. این ربات‌ها به معمله‌گران کمک می‌کنند تا در لحظاتی که امکان دسترسی به بازار را ندارند و از سیستم خارج شده‌اند، فرصت‌های معاملاتی مناسب را از دست ندهند. به‌طور کلی ربات معامله‌گر ارز دیجیتال یک دستیار معاملاتی است که می‌تواند ۲۴ ساعته خرید و فروش ارز دیجیتال انجام دهد.

ربات ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

الگوریتم ربات معامله گر ارز دیجیتال

بات تریدر با توجه به الگوریتم‌هایی که سازنده‌ی آن در پیکربندی نرم افزار قرار می‌دهد، کار می‌کند. این ربات‌ها برخلاف تریدرها که گاهی احساسی و هیجانی معامله انجام می‌دهند از احساسات انسانی به دور هستند و به‌طور دقیق بر اساس تحلیل‌های تکنیکال پیش می‌روند. ربات‌ها با توجه به درک و دید سازندگان‌شان به حوزه ارزهای دیجیتال در بازار موفقیت کسب می‌کنند و یا ضرر می‌رسانند. اگر شاخص‌ها به‌درستی برای ربات ارز دیجیتال تعیین نشود، روند اشتباه توسط ربات متوقف نخواهد شد. پس دقت تعیین شاخص در این نرم‌افزارها بسیار مهم است.

برخی ربات‌ها علاوه بر قابلیت خرید و فروش، می‌توانند قیمت‌ها و روند بازار را پیش‌بینی کنند (تحلیل فاندامنتال). توسعه‌دهندگان برای این ربات‌ها طوری کدنویسی می‌کنند که قابلیت تحلیل بازار و پیش‌بینی قیمت را نیز داشته باشند. ‌آن‌ها با افزودن یک الگوریتم اندیکاتور این امکان را برای نرم‌افزار فراهم می‌کنند. در این شرایط ربات رمزارز مانند انسان با‌توجه به اخبار روز و نوسانات بازار خرید و فروش می‌کند.

برخی از نسخه‌های این نرم‌افزارها قابلیت کپی‌برداری از سبک معاملات تریدرهای حرفه‌ای را نیز پشتیبانی می‌کنند (کپی تریدینگ) و مانند آن‌ها عمل می‌کنند تا در معاملات میزان سود بالا و میزان ضرر کم باشد. ربات‌ تریدر (Trader Bot) هنگام رسیدن به سود هدف و در زمان رسیدن به نقطه‌ی حد ضرر (Stop Loss) به‌طور اتوماتیک رمزارزهای تعیین شده را می‌فروشد.

دانلود کتابچه PDF آموزش ساخت ربات های معامبه گر والکس

انواع ربات معامله گر بازار کریپتوکارنسی

ربات‌های معامله‌گر زیادی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای ترید روزانه ارز دیجیتال استفاده کرد. دو نمونه از ربات ارز دیجیتال عبارتند از:

ربات آربیتراژ: این ربات‌ قیمت‌ها را در صرافی‌های مختلف بررسی می‌کند و بر اساس تغییرات معاملات را انجام می‌دهد. با توجه به اینکه نوسان قیمت در صرافی‌های ارز دیجیتال می‌تواند زیاد باشد، ربات آربیتراژ یکی از ربات‌های محبوب تریدرهای ارز دیجیتال است.

ربات وام دهی ارز دیجیتال: این ربات به معامله‌گران ارزهای دیجیتال این امکان را می‌دهد تا به سایر تریدرها وام دهند و آن را بعد از گذشت مدت زمان معینی با سود دریافت کنند.

 ربات ترند: یکی دیگر از انواع ربات ارز دیجیتال، ربات ترند است. این ربات با مشاهده رشد قیمت یک ارز مخصوص، یک سفارش خرید در آن ارز باز می‌کند.

 تفاوت‌های ربات معامله گر ارز دیجیتال با انسان

ربات انسان نما تریدر

ربات‌ ارز دیجیتال هنگام انجام معاملات در مقایسه با انسان دارای برخی تفاوت‌های مهم است که عبارتند از:

سرعت: ربات‌ها مانند مغز انسان ظرفیت محدودی برای پردازش اطلاعات ندارند و در زمانی کوتاه می‌توانند حجم بالایی از داده‌ها را پردازش کنند.

احساس: ربات ارز دیجیتال درگیر هیجان، ترس یا طمع نمی‌شود. این در حالی است که انسان‌ها بیشتر وقت‌ها از روی احساس معامله می‌کنند. اما ربات‌ها طبق الگوریتم‌های مشخص شده و هوش مصنوعی به انجام معاملات می‌پردازند.

ظرفیت پردازش: یک ربات به آسانی می‌تواند چند گیگابایت اطلاعات را در کسری از ثانیه پردازش کند. اما مغز هیچ انسانی قادر به پردازش این حجم اطلاعات در زمان کوتاه نخواهد بود.

زمان معامله: بازار کریپتو خاموشی ندارد و در تمام ساعات شبانه‌روز فعال است. ۲۴ ساعته معامله انجام دادن برای انسان دور از منطق و عقل است. اما ربات ارز دیجیتال به آسانی در تمام طول شبانه‌روز می‌توانند بدون وقفه خرید و فروش انجام دهند.

آیا می‌توان به ربات معامله گر ارز دیجیتال اعتماد کرد؟

میزان اعتماد به ربات دستیار تریدر بسته به انتخاب شماست. هرچقدر این نرم‌افزار و الگوریتم‌های مشخص شده برای آن پیشرفته‌تر باشد، انتخاب مناسب‌تری برای کسب سود و حداقل ضرر است. با مبالغ مختلف می‌توان یک ربات معامله‌گر تهیه کرد. قیمت ربات‌ها بستگی به تعداد معاملاتی که می‌توانند انجام بدهند و ویژگی‌هایی که پشتیبانی می‌کنند دارد.

شاید تا‌کنون در بستر وب با ربات‌های معامله‌گر رایگان آشنا شده باشید. این ربات‌ها به‌هیچ عنوان قابل اطمینان نیستند و استفاده از آن‌‌ها ممکن است تمام سرمایه شما را از بین ببرد. بهتر است حتی برای امتحان نیز سراغ این نرم‌افزارها نروید.

اما به‌طور کلی نباید به ربات‌ ارز دیجیتال اطمینان کامل داشت. هنوز هیچ نرم‌افزار معامله‌گری نتوانسته در رقابت مغز انسان موفق شود. نسخه‌های پیشرفته‌ی این ربات‌ها می‌توانند تا حدودی به معامله‌گران کمک کنند. اما این‌طور نیست که بدون هیچ ریسکی بالاترین سود را برای شخص داشته باشند

اتصال ربات معامله گر به صرافی های ارز دیجیتال

برای این کار باید از طریق API که مخفف Application Programming Interface به معنای رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن اقدام کرد. این برنامه ابزاری برای ارسال و دریافت اطلاعات است. از این طریق می‌توان بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات کاربری خود و رمز عبورتان می‌توانید ربات تریدر خود را به حساب صرافی مورد نظر متصل کنید. (اگر با رباتی روبه‌رو شدید که از شما چنین اطلاعاتی می‌خواست سریعاً از ادامه کار با آن دست بکشید)

پس از اتصال ربات ارز دیجیتال به صرافی این نرم افزار شروع به خرید و فروش رمزارز به‌طور ۲۴ ساعته در بستر این صرافی می‌کند.

هنگام انتخاب ربات تریدر ارز دیجیتال به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • به بالا بودن امنیت استفاده از ربات ارز دیجیتال دقت کنید. بسیاری از ربات‌ها رایگان نیستند و ظاهری قابل قبول دارند، اما مشکلات امنیتی ایجاد می‌کنند و در مواردی شما طعمه‌ی کلاهبرداران می‌شوید.
  • در رابطه با سازنده‌ها و تجربه‌ی آن‌ها در بازار کریپتوکارنسی تحقیق کنید. بررسی کنید که آیا افراد حرفه‌ای الگوریتم‌ها را در ربات مشخص کرده‌اند یا خیر. اگر استراتژی‌های نادرست برای نرم‌افزار تعیین شده باشد، سرمایه‌ی شما به خطر می‌افتد.
  • در رابطه با نوع کدنویسی رباتی که قصد خرید آن را دارید تحقیق کنید. اگر برنامه‌نویسی ربات دقیق و صحیح نباشد مشکلات اساسی ایجاد می‌کند.
  • ربات ارز دیجیتال باید قابلیت تعیین استراتژی برای شرایط مختلف بازار را داشته باشد.
  • ربات معامله‌گر شما باید به‌طور دقیق و شفاف روند کاری را به شما نشان دهد. کاربر باید کاملاً در جریان فعالیت‌های نرم‌افزار قرار بگیرد.
  • بازگشت سرمایه از ارکان مهم در انتخاب ربات است. شما هزینه می‌کنید برای سود بیشتر. پس حتماً به میزان سودی که استفاده از ربات برای شما خواهد داشت توجه داشته باشید.
  • به رابط کاربری ربات ترید ارز دیجیتال خود دقت کنید. رابط کاربری باید طوری باشد که شما بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید. اگر استفاده از ربات برای شما سخت و گنگ باشد، ممکن است نتوانید آن‌طور که باید و شاید از آن بهره ببرید.

چند بات معروف تریدر ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۰

بهترین ربات معامله گر ارز دیجیتال

در حال حاضر تعداد زیادی ربات ارز دیجیتال به بازار معرفی شده است که معامله‌گران برای کسب سود بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند اما برخی از معروف‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • تری کاماز (۳Commas)
  • کریپتو هاپر(Cryptohopper)
  • شِرِمپی (Shrimpy)
  • هاس بات (Hassbot)
  • ترید سانتا (TradeSanta)
  • کریپتو تریدر(cryptotrader)
  • گکو (GEKKO)
  • گان بات (Gun bot)
  • مارجین (Margin)
  • زیگنالی (Zignaly)
  • بیتس گپ (Bitsgap)
  • لایو تریدر (Live Trader)
  • زِن بات (Zen bot)
  • کَپ کلاب (cap.club)
  • پروفیت تریلر (Profit Trailer)
  • بوتی ترید (Botee.Trade)

آیا استفاده از ربات معامله گر در صرافی ارز دیجیتال قانونی است؟

حتماً تا‌کنون بارها مجبور شده‌اید به وب‌سایت‌های مختلف ربات نبودن خود را از طرق مختلف اثبات کنید. با این تفاسیر این سوال پیش می‌آید که آیا استفاده از ربات ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال قانونی است؟ بله صرافی‌ها نه تنها با این ربات‌ها مخالفتی ندارند، بلکه از این موضوع استقبال هم می‌کنند. زیرا مهم‌ترین کار ربات‌ها جلوگیری از افت سرمایه هنگام نزولی بودن بازار است و افت سرمایه یکی از مهم‌ترین دلایل خارج شدن تریدرها از بازار و در نتیجه صرافی‌هاست. ربات تریدر جلوی این خروج را می‌گیرد.

خطرات استفاده از ربات های معامله گر

هر چند در این مقاله در ارتباط با مزایای ربات‌ ارز دیجیتال صحبت کردیم اما باید توجه داشته باشید که  یکی از چالش‌های اصلی بسیاری از معامله‌گران این است که ربات‌ها می‌توانند بازار را دستکار کنند. زیرا در صورتی که اغلب معامله‌گران از ربات استفاده کنند ممکن است یک تهدید جدیدی به وجود بیاید.

زیرا ربات‌ها می‌توانند با تحریک فعالیت‌های معاملاتی، یک بازار را به صورت غیر واقعی غیرفعال نشان دهند که به نوعی می‌تواند پولشویی بشمار رود. از طرف دیگر این امکان وجود دارد که موسسات با در دست گرفتن اهرم فشار معاملات الگوریتمی را به کار بگیرند و از این طریق به سود‌های غیر منطقی استفاده کنند.

ربات معامله گر ارز دیجیتال رایگان

ربات‌های تریدر رایگان را فراموش کنید. برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان حرفه‌ای ربات‌های خود را بدون دریافت هزینه در اختیار کاربر قرار نمی‌دهند. ربات معامله‌گر رایگان قطعاً توسط یک متخصص طراحی نشده و می‌تواند سرمایه‌ی شما را به خطر بیاندازد.

آیا از ربات ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

در آخر باید بدانید که ربات‌ها با اینکه از بهترین ابزارهای معاملات روزانه شما هستند، آن‌ها هیچ‌گاه نمی‌توانند مانند خود شما تجزیه و تحلیل کنند و در موقعیت‌های مناسب تصمیم‌گیری‌های دقیق انجام دهند. البته شما هم نمی‌توانید مانند یک ربات به‌ دور از احساسات تصمیم بگیرید. اما با این حال نباید صد در صد کار و معاملات خود را به یک ربات تریدر بسپارید. هیچ تضمینی نیست که ربات‌ها شما را به‌طور حتم به سود برسانند.برای ورود به دنیای کریپتوکارنسی بهتر است این ارزها را به‌طور کامل بشناسید و ابزارهای تحلیل فاندامنتال و تحلیل‌های تکنیکال را بیاموزید. بهترین زمان برای استفاده از این نرم‌افزار زمانی است که به‌طور دقیق و کامل به بازار مسلط شده‌اید و تحلیل‌های شخصی و راه‌کارهای اختصاصی خود را یافته‌اید. در این شرایط ربات معامله گر ارز دیجیتال می‌تواند به شما کمک کند تا در تمام ساعات روز فرصت‌های معاملاتی مناسب را از دست ندهید.

بات معامله گر در والکس!

ربات ارز دیجیتال والگس

صرافی آنلاین والکس برای صرفه جویی در زمان و راحتی خرید و فروش ارز دیجیتال، ربات معامله‌گر والکس را به پلتفرم خود اضافه کرده است. کافی است در صفحه اصلی وب‌سایت والکس یا اپلیکیشن موبایل، بخش ربات را انتخاب کرده و کار خود را شروع کنید.

دو ربات گرید نقطه‌ای (Spot Grid) و گرید بی نهایت (Infinity Grid) در اختیار کاربران قرار گرفته است. هر دو ربات از محبوب‌ترین ربات‌های معاملاتی بازار هستند و می‌توانند ترید روزانه شما را آسان‌تر کنند. یکی دیگر از مزایای استفاده از این ربات‌های تریدر کارمزد ۰.۱٪ برای استفاده از این بات های در انجام معاملات است.

سوالات متداول

ربات تریدر (Trader Bot) چیست؟

ربات تریدر یک برنامه کامپیوتری است که با خودکارسازی معاملات ارز دیجیتال، امکان انجام معاملات را در هر ساعتی از روز امکان‌پذیر می‌کند.

ربات آربیتراژ ارز دیجیتال چیست؟

ربات‌های معامله‌گر زیادی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای ترید ارز دیجیتال استفاده کرد. یکی از معروف‌ترین آن‌ها ربات آربیتراژ است. این ربات‌ قیمت‌ها را در صرافی‌های مختلف بررسی می‌کند و بر اساس تغییرات معاملات را انجام می‌دهد.

آیا استفاده از ربات معامله گر ارز دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال قانونی است؟

بله صرافی‌ها نه تنها با این ربات‌ها مخالفتی ندارند، بلکه از این موضوع استقبال هم می‌کنند. زیرا مهم‌ترین کار ربات‌ها جلوگیری از افت سرمایه هنگام نزولی بودن بازار است و افت سرمایه یکی از مهم‌ترین دلایل خارج شدن تریدرها.

آیا ربات ارز دیجیتال رایگان قابل اطمینان است؟

باید توجه داشته باشید که برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان حرفه‌ای ربات‌های خود را بدون دریافت هزینه در اختیار کاربر قرار نمی‌دهند. ربات معامله‌گر رایگان قطعاً توسط یک متخصص طراحی نشده و می‌تواند سرمایه‌ی شما را به خطر بیندازد.

۱۱

بات تریدر ارز دیجیتال

گام قبلی (۱۱/۱۷) گام بعدی

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۴ / ۵. مجموع آرا: ۳۷

من رزا آذروند یک مهندس کامپیوتر نویسنده هستم و کریپتوکارنسی حوزه مورد علاقه من است. با تولید محتوا در والکس قصد دارم تا اطلاعات خود را در این زمینه با شما در میان بگذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
39 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
هادی پیریایی
هادی پیریایی
4 ماه قبل

سلام خوبی خسته نباشید لطفاً میشه بهم بگید باید چطور ربات تهیه کنم و چطور تنظیمات روی گوشیم انجام بدم وچطور باهاش معامله کرد ممنون تشکر راهنمایی لطفاً

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل

سلام
هادی جان مبحث باتها بسیار طولانی و خارج از پاسخ‌دهی در بخش کامنتها است. ما در بلاگ والکس مقالات زیادی در خصوص انواع بات ها و نحوه استفاده از هرکدام منتشر کرده‌ایم. کافیست وارد بلاگ والکس شوید و در بخش جستجو کلمه “ربات” را سرچ کنید.
انواع بات های والکس

سپاس از همراهی شما

م ج
م ج
8 ماه قبل

سلام.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید شخصی که نمیشناسمش میگه در صرافی والکس با تنظیماتی که من میگم ربات رو تنظیم کن و سود حاصله رو توافقی تقسیم کنیم… ایا دراین مشارکت ایشون میتونه کلاهبرداری کنه یا به هرصورتی سرمایه من رو برداره؟

ر رواقی
ر رواقی
8 ماه قبل
پاسخ به  م ج

سلام
صرافی والکس هیچگونه مشاوره یا پیشنهادی برای کاربران خود ارائه نمیدهد. مراقب کلاهبرداران حوزه کریپتو باشید.

امیربهتاش لادن
امیربهتاش لادن
10 ماه قبل

سلام
من در مورد ربات رمزگشا یا تیم تریدر سوال داشتم
اینجا کسی هست که ازش استفاده کرده باشه ؟

حمید رضا پالی راد
حمید رضا پالی راد
10 ماه قبل

سلام اگه خودم بخوام یه سری فرمول خرید و فروش برای ربات تایین کنم آیا این نرم افزار ها که معرفی کردید این قابلیت رو داره ؟
و اگه نداره با چه زبان برنامه نویسی میشه یه ربات تریدر اختصاصی ساخت ؟
ممنون با سپاس!

ر رواقی
ر رواقی
10 ماه قبل

سلام
ربات های تریدر دارای استراتژی های مشخصی هستند که شما میتوانید بر اساس تحلیل خود از شرایط بازار از یکی از آنها را استفاده کنید. اما اگر قصد دارید رباتی اختصاصی بسازید نیاز به دانش برنامه نویسی دارید که ما به شما زمان پایتون را پیشنهاد میکنیم.

سپاس از همراهی شما

مهرداد تدین یکتا
مهرداد تدین یکتا
1 سال قبل

سلام خانم اروند اول از مطالب خوبتون ممنون دوم اگه امکانش هست مطالب بیشتری بزارین

مهدی پرنور
مهدی پرنور
1 سال قبل

سلام آیا ربات معامله گر امکان دزدی سرمایه رو داره

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  مهدی پرنور

سلام
وقت به خیر
بله؛ به همین دلیل ما پیشنهاد میکنیم همیشه این بات‌ها را از شرکت ها یا پلتفرم های ارزدیجیتال معتبر خریداری و دریافت کنید. در حال حاضر صرافی های متمرکز این سرویس را ارائه میدهند. بنابراین اطمینان به سایر پلتفرمهای شخص ثالث، ریسک زیادی به دنبال دارد.

سپاس از همراهی شما

امیر
امیر
1 سال قبل

لطفا آموزش معرفی پارمترهای ربات های مختلف و نحوه تنظیم آنها را بگید.
ممنون

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  امیر

سلام و عرض ادب
درخواست شما برای آموزش کار با بات تریدینگ به تیم تحریریه منتقل شد. ممنون از همراهی شما

ارسلان
ارسلان
1 سال قبل

سلام رباب گودا رو تحلیل میکنید ممنون .

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  ارسلان

سلام و وقت به خیر
ارسلان عزیز نظر شما به تیم تحریریه والکس منتقل شد. ممنونیم از اینکه مطالب ما را دنبال می‌کنید.

وحید رضا نقیبی
وحید رضا نقیبی
22 روز قبل
پاسخ به  ر رواقی

سلام.سال نو مبارک. میشه لطفا گودا رو تحلیل کنید که ایا کلاهبرداری هست یا خیر؟ من مبلغی وجه داخل گودا گزاشتم. ولی الان نمیدونم چرا نمیشه وارد بشم. ممکن هست راهنمایی بفرمایین؟ ممنونم از توجهتون

جاوید بهادری
جاوید بهادری
1 سال قبل

سلام لطفا درمورد نحوه پر کردن فیلدهای مربوط به انتخاب ربات یه توضیح بدین.

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل

سلام و عرض ادب
پیشنهاد میکنیم برای راهنمایی دقیق‌تر با همکاران ما در پنل پشتیبانی ارتباط بگیرید.

سپا زا همراهی شما

محمد حیدری
محمد حیدری
1 سال قبل

سلام وقت بخیر من تقریباً یک روزه ربات خریدم ولی هنوز کارنمیکند ایازمان میبرد

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  محمد حیدری

سلام
وقت شما به خیر
خیر، راه اندازی ربات زمان بر نیست. در صورتی که مشکلی در خصوص کارکرد آن دارید لطفا با پشتیبانی ارائه دهنده آن در میان بگذارید.

دایان
دایان
1 سال قبل

سلام در مورد ربات گودا نظرتون چیه؟کلاهبرداریه آیا؟

سهیل رضایی
سهیل رضایی
1 سال قبل
پاسخ به  دایان

سلام ایا با api متصل میشه به صرافیتون؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  سهیل رضایی

سلام
وقت شما به خیر
بله؛ قابل انجام است.
نحوه استفاده از api والکس

شما همچنین میتواید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در پنل پشتیبانی ارتباط بگیرید.

سپاس از همراهی شما

مهر
مهر
1 سال قبل
پاسخ به  دایان

بله کلاهبرداریه

تریدر اصلی
تریدر اصلی
1 سال قبل

معمولا بهترین زمان برای استفاده از بات ها در معاملات چه زمانی است؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  تریدر اصلی

سلام
وقت شما به خیر
این مساله کاملا به استراتزی معاملاتی شما بستگی دارد و ما زمان مشخصی را نمیتوانیم به شما معرفی کنیم.
توجه داشته باشید که بات ها صرفا فرایند معاملاتی شما را خودکار میکنند.

سپاس از همراهی شما

علی ام دیگه
علی ام دیگه
1 سال قبل

سلام

۲ تا مطلب هست!

یکیش دانش برنامه نویسیه
یکیشم دانش بازار

اون رباتهای والکس با دانش بازار خود والکس انجام شده یا کپی پیست؟ اون شخصی که از دانشش استفاده شده اگه تحلیلش متوسط و بالای متوسط باشه خوبه که استفاده کنیم. در این حد هست؟

ممنونم

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  علی ام دیگه

سلام
وقت شما به خیر
“ربات گرید نقطه ای” و “ربات گرید بی نهایت” دو نمونه از رباتهای قدیمی و شناخته شده هستند که معامله گران بر اساس تحلیل و نگرش خود نسبت به بازار (اینکه وضعیت بازار در حالت رنج است یا پر نوسان) از هر کدام از آنها استفاده میکنند. این ربات ها صرفا فرایند معاملات شما را اتومیشن و خودکار میکنند. توجه داشته باشید که استفاده از باتها تضمین کننده موفقیت در معاملات نیستند. اینکه در هر شرایط بازار از چه رباتی باید استفاده کنیم کاملا بستگی به دانش هر معامله‌گر دارد.

سپاس از همراهی شما

سحر
سحر
1 سال قبل

سلام من از ربات کوکوین استفاده کردم بعد معامله بستم ولی چیزی به حسابم نیومد ارزم پرید ؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  سحر

سلام
وقت شما به خیر
لطفا این مساله را با پشتیبانی کیف پول مقصد خود در میان بگذارید

دکمه بازگشت به بالا