کیف پول

کیف پول دیفای DeFi؛ راهنمای انتخاب برترین ولت های امن آن

در چند سال اخیر امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) طوفانی در بازار کریپتو ایجاد کرده است و راهی را برای فعالان بازار ارائه می‌دهد تا خدمات را بدون واسطه انجام دهند. کیف پول دیفای یک مکانیسم ضروری در این بخش رو به رشد است که به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد دارایی‌های رمزنگاری خود را با خیال راحت ذخیره کنند. اگر می‌خواهید فعالیت و سرمایه‌گذاری در دنیای مالی غیرمتمرکز را شروع کنید، باید بدانید که کیف پول ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می‌کند و انواع مختلف آن که برای سرمایه گذاران در بخش مالی غیرمتمرکز در دسترس است را بشناسید. این راهنما بهترین کیف پول دیفای موجود در بازار را مورد بحث قرار می‌دهد و درباره اینکه چگونه راه اندازی کیف پول دیفای می‌تواند برای معامله گران سودمند باشد تا بازدهی بالایی از سرمایه گذاری در فضای بلاکچین کسب کنند، بیشتر می‌آموزید.

کیف پول کریپتو چیست؟

کیف پول کریپتو به نظر می‌رسد مکانی برای ذخیره ارز دیجیتال شما باشد، با این حال، برخلاف کیف پول فیزیکی، برای دیدن وجوه ذخیره شده خود در یک مکان، می‌توان از چند کیف پول استفاده کرد. در عوض، یک کیف پول رمزنگاری دارای کلیدهای خصوصی است که رشته‌های طولانی از حروف و اعداد هستند و نشان دهنده ارز دیجیتالی است که شما بر روی شبکه آن ارز دیجیتال دارید. با استفاده از کلیدهای مربوطه، کاربران کنترل بالایی بر تراکنش‌های خود دارند. این کلیدهای خصوصی به شما امکان ارسال و دریافت رمزارز را می‌دهند و همچنین به شما امکان می‌دهند ارزهای دیجیتال را بین کیف پول‌ها انتقال دهید. پس از آن این تراکنش‌ها بدون دستکاری و تغییرناپذیر خواهند بود. کیف پول‌های کریپتو با یک عبارت اولیه که معمولاً ۱۲ تا ۲۴ کلمه تصادفی است، ایمن می‌شوند. برای دسترسی دوباره به دارایی رمزنگاری خود به آنها نیاز خواهید داشت بنابراین باید از عبارت seed نگهداری کنید و تحت هیچ شرایطی نباید آنرا با کسی به اشتراک بگذارید.

کیف پول‌ های نگهدارنده در مقابل غیر حضانتی

والت های نگهدارنده؛ کیف پول دیفای

تفاوت بین کیف پول‌های نگهدارنده و غیرحضانتی به این بستگی دارد که چه کسی توکن‌های ذخیره شده در کیف پول را کنترل می‌کند: کاربر یا سرویس ارائه کننده کیف پول.

  • یک کیف پول نگهدارنده دارای یک سرویس میزبانی کیف پول است که کلیدهای رمزنگاری شما را ذخیره می‌کند، به این معنی که میزبان حق حضانت است. کیف‌ پول‌های نگهدارنده یک انتخاب محبوب هستند زیرا نیازی به نظارت زیادی از طرف کاربر ندارند، اما برای ذخیره ایمن کلیدهای خود باید یک کیف پول معتبر و قابل اعتماد پیدا کنید. اگر کیف پول یا پلتفرم اشتباه را انتخاب کنید، رمزارز شما ممکن است در معرض خطر سرقت یا اقدام مخرب قرار گیرد.
  • در کیف پول‌های غیرحضانتی شما کنترل کاملی روی کلیدهای خصوصی خود و در نتیجه روی ارزهای خود دارید که ثابت می‌کند دارایی رمزنگاری متعلق به خود شما هستند. با کیف پول‌های غیرحضانتی شما مسئول ایمنی و امنیت وجوه خود هستید. این بدان معناست که برای اطمینان از اینکه کیف پول خود را برای تجارت به یک صرافی یا dApp متصل می‌کنید، به احتیاط بیشتری نیاز دارید و باید اطمینان حاصل کنید که پس از پایان معاملات، ارتباط شما قطع شده است.

ذخیره سازی سرد در مقابل کیف پول های ذخیره سازی گرم

تفاوت کیف پول دیفای گرم و سرد

تفاوت اصلی در گزینه کیف پول ذخیره سازی سرد و گرم این است که آیا کیف پول به اینترنت متصل است یا خیر.

  • در ذخیره سازی سرد که ایمن‌تر است،‌ کیف پول به طور کامل به اینترنت متصل نیست و کاربر باید یک دستگاه را برای دسترسی به توکن‌ها متصل کند. کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند کیف پول ترزور و برخی کیف‌پول‌های نرم‌افزاری از ذخیره‌سازی سرد استفاده می‌کنند و عموماً غیرحضانتی هستند بنابراین به عنوان شکل امن‌تری از کیف پول‌های کریپتو دیده می‌شوند.
  • کیف پول‌های ذخیره سازی گرم همیشه به اینترنت متصل است. کیف پول‌های صرافی از فضای ذخیره‌سازی گرم استفاده می‌کنند، زیرا کاربر برای مشاهده، مدیریت و معامله وجوه خود باید با اتصال به اینترنت وارد پلتفرم صرافی شود. از آنجایی که ذخیره سازی گرم به اینترنت نیاز دارد، کیف پول‌های ذخیره سازی گرم بیشتر در معرض هک و اقدامات طرف مقابل هستند.

کیف پول دیفای چیست؟

بررسی مفهوم والت دیفای

برجسته‌ترین مزیت تامین مالی غیرمتمرکز یا دیفای رفع نیاز به واسطه است. این امر شفافیت بالا در معاملات همراه با احساس امنیت را ایجاد می‌کند که با وجود یک واسطه ممکن نبود. سیستم متمرکز کاربران را وادار می‌کند تا برای ذخیره وجوه خود به موسسات مالی سنتی مانند بانک‌ها وابسته باشند. در خدمات مالی غیرمتمرکز دولت‌ها نمی‌توانند حساب را کنترل و محدود کنند اگرچه ممکن است بتوانند به صادرکننده توکن دستور دهند دارایی‌های ارسال شده به صرافی‌ها را مسدود کند یا برخی از دارایی‌ها را منسوخ کنند. با این حال، اشخاص ثالث نیز همیشه از نقض امنیت مصون نبودند. DeFi یک سیستم مستقل و بدون واسطه است و از این رو کاربران تجاری به یک کیف پول امن، غیرقابل نفوذ و ایمن نیاز دارند. اکوسیستم‌های DeFi نمی‌توانند بدون کیف پول‌ دیفای توسعه پیدا کنند؛ زیرا آن‌ها ابزار مدیریت دارایی نهایی برای کسب و کارهای غیرمتمرکز هستند. کیف‌ پول‌ دیفای جایگزین صفحه‌های ورود به سیستم پلتفرم‌های Web 2 می‌شوند. ولت‌های وب ۳ در تمامی پروتکل‌های اصلی DeFi و در محدوده بلاکچین‌ها قابل اجرا هستند. یک کیف پول دیفای ایمن، هم برای سرمایه گذاران و هم برای کسب و کارها جهت انجام عملیات کارآمد و بدون دردسر پروتکل‌های DeFi مانند استقراض، مبادله توکن، مبادله و تامین نقدینگی ضروری است. با توسعه راه حل‌های کیف پول دیفای، مشتریان تجاری می‌توانند به یک کیف پول رمزنگاری محافظت شده دسترسی پیدا کنند که با ارائه ویژگی‌های امنیتی پیشرفته، کنترل کامل رمزارزها و محافظت از دارایی‌های رمزنگاری را تضمین می‌کند.

از طرف دیگر کسب‌وکارها می‌توانند به راحتی بسیاری از فعالیت‌های تجاری مانند خرید، فروش یا مبادله توکن، پرداخت وام یا غیره را انجام دهند. کیف پول‌های DeFi جذاب‌تر هستند؛ زیرا به اطلاعات شخصی و پس زمینه زیادی نیاز ندارند. از این رو، هویت شخصی کاربران هرگز در خطر نیست، بنابراین کیف پول‌ دیفای امن‌ترین گزینه‌ برای رسیدگی به دارایی‌های کریپتو است. کیف پول‌های دیفای نگهبانی وجوه در دست اشخاص ثالث را واگذار نمی‌کنند و در نتیجه آزادی، شفافیت و دسترسی کامل را ارائه می‌دهند.

این یک مفهوم انقلابی است زیرا تاکنون مردم برای مدیریت کامل وجوه خود به بانک‌ها متکی بوده‌اند. به طور کلی کیف پول‌های DeFi راهی برای حذف واسطه از تراکنش‌های خاص، کاهش هزینه‌ها و حفظ ناشناس بودن ارائه می‌دهند. امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به سرمایه گذاران این فرصت را می‌دهد تا در بازارهای جدید و متنوع، مانند توکن غیرقابل تعویض (NFT) شرکت کنند. با این حال، برای انجام بازی nft، به یک کیف پول دیفای خاص نیاز دارید. برخی از پروتکل‌های DeFi گاهی اوقات می‌توانند توسط سرویس‌های کیف پول رمزنگاری خاص پشتیبانی شوند.

انتخاب بهترین کیف پول دیفای

اولین گزینه که باید هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه از کدام کیف پول دیفای استفاده کنید به آن توجه کنید، بلاکچینی است که قصد دارید از آن استفاده کنید. بررسی کنید که کیف پول به طور بومی از چه بلاکچینی پشتیبانی می‌کند. اکثر کیف پول‌های DeFi بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده‌اند و از این رو از توکن‌های ERC-20 و ERC-721 پشتیبانی می‌کنند. برای تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز (dapp) هر زنجیره بلاکچین باید از کیف پول متناسب با آن استفاده کنید. حتی برخی از برنامه‌های غیرمتمرکز به کیف پول دیفای خاص خود نیاز دارند: به عنوان مثال، بازی ارز دیجیتال Axie Infinity از شما می‌خواهد که از کیف پول Ronin استفاده کنید.

فراتر از بلاکچین، کیف پول‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. برخی کیف پول‌ها در پشتیبانی از دسترسی و مدیریت دارایی‌های خاص عملکرد بهتری دارند. ممکن است در نهایت از چندین کیف پول دیفای برای اهداف مختلف استفاده کنید. آنها رایگان هستند و به راحتی تنظیم می‌شوند.

نحوه کار کیف پول دیفای

ارتباط کیف پول دیفای با برنامه‌های غیرمتمرکز

برخی از کیف پول‌های DeFi با برنامه‌های مالی غیرمتمرکز ادغام می‌شوند و به شما امکان می‌دهند با پروتکل‌های DeFi تعامل داشته باشید یا بدون نیاز به ترک کیف پول معاملات را انجام دهید. هنگامی که این کیف پول‌ها را نصب کرده‌اید و از طریق کریپتو تأمین مالی می‌کنید، تنها کاری که برای اتصال به پروتکل DeFi باید انجام دهید این است که «connect wallet» را اجرا کنید. معمولاً دکمه connect را در گوشه سمت راست بالای اکثر صفحات پروتکل DeFi خواهید دید. سپس، شما باید تراکنش‌های خود را در کیف پول دیفای خودتان تأیید کنید و هزینه تراکنش‌ها را بر مبنای هزینه گس با رز بومی بلاکچینی که استفاده می‌کنید، بپردازید.

ویژگی های کیف پول دیفای

اگرچه کیف پول‌های متمرکز و غیرمتمرکز هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند، اما به دلیل امتیازات مثبت فراوان افراد بیشتری به سمت گزینه دوم گرایش پیدا کرده‌اند.

  • به دلیل اعتماد غیرمتمرکز، یک کاربر محافظ وجوه خود است.
  • کاربران به کلیدهای خصوصی دسترسی دارند.
  • برای استفاده بهینه از کیف پول‌های DeFi نیازی به KYC نیست.
  • ادغام با تمام سیستم عامل‌های DeFi امکان پذیر است.
  • تمام ارزهای مبتنی بر دارایی و مبتنی بر پروتکل توسط آن پشتیبانی می شود.
  • توسعه DeFi Staking

انواع کیف پول های DeFi

اگر به‌دنبال سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به صورت غیرمتمرکز هستید یا می‌خواهید از دارایی‌های غیرفعال خود سودآوری داشته باشید، باز کردن یک کیف پول رمزنگاری DeFi متناسب با نوع سرمایه گذاری شما یک مؤلفه مهم برای موفقیت شما است. با در نظر گرفتن این موضوع، در ادامه بهترین کیف پول دیفای موجود بررسی خواهیم کرد.

کیف پول آنلاین

والت دیفای آنلاین

کیف پول‌های صرافی یک نوع کیف پول بسیار رایج هستند و از آنجایی که راه اندازی این کیف پول رایگان و دسترسی و مدیریت دارایی در آنها ساده است، برای سرمایه گذاران مبتدی مناسب هستند. به طور معمول، هنگامی که یک حساب در یک صرافی ارز دیجیتال مانند بایننس یا هر پلتفرم دیگری ایجاد می‌کنید، یک کیف پول صرافی راه اندازی می‌کنید. با استفاده از این کیف پول، می‌توانید از حساب بانکی خود پول واریز کنید و سپس از آن برای معامله ارزهای دیجیتال موجود در صرافی مانند معامله اتریوم استفاده کنید که در کیف پول شما در صرافی ذخیره می‌شود. این کیف پول‌ها نگهداری می‌شوند، بنابراین کلیدها و ارزهای شما توسط صرافی نگهداری می‌شوند. در واقع مانند بانک کنترل دارایی خود را واگذار می‌کنید. اما اینجا برخلاف بانک، سپرده‌ها توسط هیچ نهاد رسمی و یا طرح‌های سپرده دولتی تنظیم و بیمه نمی‌شوند. از آنجایی که صرافی‌ها از حافظه گرم استفاده می‌کنند، ویژگی‌های امنیتی آن در مقایسه با گزینه‌های پیشرفته‌تر، مانند کیف پول‌های سخت افزاری، نسبتاً ضعیف هستند. با این حال کیف پول‌های صرافی مشمول امنیت سایبری صرافی هستند که در آن میزبانی می‌شوند.

کیف پول سخت افزاری

این دسته یک نوع کیف پول نگهدارنده است و برای سرمایه گذاران ارز دیجیتال متوسط ​​تا حرفه‌ای بهترین گزینه‌اند، اما مبتدیان نیز می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند. کیف پول‌های سخت‌افزاری، مانند آن‌هایی که Trezor و Ledger تولید می‌کنند، درایوهای فیزیکی هستند که از ذخیره‌سازی سرد برای نگهداری کلیدهای خصوصی شما استفاده می‌کنند. آنها ممکن است مانند فلش درایوهای روزمره به نظر برسند، اما با یک کد پین جهت دسترسی به اطلاعات و همچنین یک عبارت عبور اختیاری ایمن شده‌اند. علاوه بر این اقدامات امنیتی، برای دسترسی به ارز دیجیتال خود به عبارت seed نیز نیاز دارید. بنابراین بسیار بعید است که هکر بتواند آن را حدس بزند یا هک کند. البته کاربران باید از دستگاه فیزیکی نگهداری کنند و خطر گم شدن یا دزدیده شدن آن وجود دارد.

Trezor بهترین کیف پول دیفای

Trezor دو مدل کیف پول سخت افزاری را برای خرید ارائه می‌دهد مدل Trezor Model One و مدل Trezor Model T. کیف پول‌های Trezor از بیش از ۱۰۰۰ رمزارز پشتیبانی می‌کنند و دارای پروتکل‌های امنیتی پیشرفته هستند تا اطمینان حاصل شود که شما از بالاترین سطح امنیت برخوردار هستید. نکته مهم در مورد این کیف پول‌ها این است که رمزنگاری شما را در ذخیره سرد نگهداری می‌کنند و عملاً دزدیدن دارایی‌های شما را برای مهاجمان سایبری غیرممکن است. Trezor حتی یک عبارت Recovery Seed منحصربه‌فرد ارائه می‌کند که تضمین می‌دهد کیف پول شما همیشه در دسترس است. Trezor همچنین برخی از بهترین پشتیبانی مشتری را در این صنعت دارد و یک ویژگی “Password Manager” را ارائه می‌دهد تا رمزهای عبور را برای همه حساب‌های آنلاین خود ذخیره کنید. یکی از بهترین ویژگی‌های آن یک برنامه دسکتاپ و مرورگر به نام Trezor Suite است که به کیف پول دیفای سخت افزاری شما پیوند می‌دهد و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به صرافی دیگری خرید، فروش و مبادله ارزهای دیجیتال را انجام دهید.

پلتفرم ترزور سوییت به عنوان کیف پول دیفای

Ledger ارائه‌دهنده کیف پول DeFi کاربردی

Ledger دو کیف پول سخت افزاری دیفای برای ذخیره ارز دیجیتال شما به صورت آفلاین ارائه می‌دهد. این ولت توسط بیش از ۴ میلیون نفر استفاده می‌شود. اگرچه Ledger Nano یک کیف پول سخت افزاری است، اما می‌تواند به طور یکپارچه با برنامه Ledger Live که در موبایل یا مرورگر شما موجود است، متصل شود. این برنامه به شما امکان می‌دهد بیش از ۵۵۰۰ توکن را مدیریت کنید و از بسیاری از بهترین توکن‌های DeFi پشتیبانی می‌کند. لجر همچنین به شما امکان می‌دهد تا از طریق Ledger Live و در ارتباط با درگاه‌های پرداخت شریک خود، ارز دیجیتال خریداری کنید.

لجر همچنین مکانیزم رشد را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید تا حداکثر هفت ارز را در یک زمان به اشتراک بگذارید. شما حتی می‌توانید NODE خود را در صورت تمایل اجرا کنید و به شما این امکان را می‌دهد که متناسب با سهام خود پاداش کسب کنید. در نهایت، لجر حتی دسترسی به مجموعه‌ای از خدمات دیگر، از جمله برنامه‌های DeFi و پلتفرم‌های معاملاتی NFT را فراهم می‌کند.

کیف پول نرم افزاری

کیف پول‌های نرم افزاری شبیه کیف پول‌های صرافی بیشتر از ذخیره سازی گرم استفاده می‌کنند. با این حال، آنها توسط صرافی میزبانی نمی‌شوند و غیرحضانتی هستند و شما دسترسی کامل، کنترل و مسئولیت کلیدها و توکن‌های خود را دارید. برای استفاده از کیف پول دیفای نرم افزاری باید آن را به پلتفرم مورد نظر خود متصل کنید. کیف پول‌های نرم‌افزاری می‌توانند روی دسکتاپ یا برنامه موبایلی که به صرافی متصل نیست، میزبانی شوند. برخی از آنها حتی معامله کریپتو را از طریق خدمات دیفای ارائه می‌دهند. کیف پول‌های نرم‌افزاری رایج‌ترین راه برای ارتباط با پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز مانند صرافی‌های غیرمتمرکز، پروتکل‌های وام دهی و مزارع نقدینگی هستند.

DeFi Swap بهترین کیف پول دیفای در سال ۲۰۲۲

والت پلتفرم دیفای سواپ

انتخاب ما در مورد بهترین کیف پول دیفای برای سال ۲۰۲۲، DeFi Swap است. اگرچه DeFi Swap یک کیف پول دیفای در معنای کامل نیست، این پلتفرم بسیاری از خدماتی که این کیف پول‌ها ارائه می‌دهند را بدون نیاز به تکمیل هیچ گونه بررسی KYC از طریق یک پلتفرم مبتنی بر مرورگر انجام می‌دهد. تعویض توکن یکی از محبوب‌ترین این سرویس‌ها است، زیرا DeFi Swap از بیش از ۵۰ ارز مختلف، از جمله توکن بومی خود پلتفرم DeFi Coin پشتیبانی می‌کند. در واقع DeFi Swap یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که به کاربران امکان می‌دهد تا توکن‌های خود را مبادله کنند و سپرده‌های سودآور را به صورت منفعلانه و بدون واسطه متمرکز ایجاد کنند. کاربران این کیف پول دیفای می‌توانند در مکانیزم فارمینگ DeFi Swap شرکت کنند که چهار سطح مختلف را ارائه می‌دهد. هر سطح دارای مدت مسدودی حساب و APY خاص خود است که بازدهی تا ۷۵٪ در سال را ارائه می‌دهد. شما حتی می‌توانید با تبدیل شدن به یک تامین کننده نقدینگی و قرار دادن ارزهای خود در یکی از استخرهای نقدینگی، سهمی از کمیسیون‌های ایجاد شده در پلتفرم DeFi Swap کسب کنید. همانطور که قبلاً به آن اشاره شد، DEFC، توکن بومی صرافی است که می‌تواند برای تعویض به توکن‌های دیگر یا برای فارمینگ مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های DeFi Coin این است که دارندگان توکن آن می‌توانند به سادگی با ذخیره کردن این توکن در کیف پول دیفای خود، جریانی منظم از درآمد غیرفعال ایجاد کنند. این جریان درآمد از سیستم نوآورانه پاداش ثابت DEFC مشتق شده است که شامل اعمال کارمزد ۱۰٪ بر سفارشات خرید و فروش است. نیمی از درآمد کارمزدها به عنوان پاداش بین دارندگان DEFC توزیع می‌شود و نیمی دیگر در استخرهای نقدینگی DeFi Swap قرار می‌گیرد. تیم توسعه DeFi Swap ارتقا یک برنامه تلفن همراه و بخشی برای تجارت NFT در دست اقدام دارد.

Argent بهترین کیف پول DeFi برای Staking

کیف پول آرجنت به عنوان کیف پول دیفای

این کیف پول در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد و به دلیل رابط کاربر پسند و سطح امنیت بالا، شهرت فوق العاده‌ای به دست آورده است. این کیف پول غیرحضانتی و دارای شناسایی بیومتریک و چندین لایه پروتکل‌های امنیتی است. Argent یک کیف پول دیفای موبایل است که از دارایی‌های مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می‌کند و راهی برای استفاده سریع و مقرون به صرفه از مکانیسم های خاص DeFi ارائه می‌دهد. می‌توانید با استفاده از کیف پول دیفای Argent فوراً توکن‌ها را تعویض کنید یا سکه‌های جدیدی را از طریق پیوند حساب بانکی خریداری کنید. Argent به شما اجازه می‌دهد تا توکن‌ها را با کمتر از ۱ دلار معامله کنید. از آنجایی که Argent به شما امکان می‌دهد از مرورگر وب غیرمتمرکز استفاده کنید، می‌توانید از پروتکل‌های پیشرو DeFi مانند Uniswap، Aave و Compound بهره ببرید. Argent بازدهی مطابق با بسیاری از بهترین حساب‌های سپرده رمزنگاری برای شما دارد. به شما امکان می‌دهد با سپرده ETH تا ۵٪ در سال درآمد داشته باشید و با سپرده‌های USDC و DAI تا ۱۵٪ در سال سود بدست آورید.

کیف پول Crypto.com؛ کیف پول دیفای با کارمزد پایین

کیف پول دیفای Crypto.com

این کیف پول توسط صرافی Crypto.com ارائه شده است. با این حال کیف پول Crypto.com DeFi غیرحضانتی است و کنترل کاملی بر دارایی و کلید خصوصی شما ارائه می‌دهد. این کیف پول از بیش از ۱۰۰ دارایی رمزنگاری از جمله بسیاری از بهترین آلتکوین‌ها و توکن‌های DeFi پشتیبانی می‌کند. هنگامی که هر یک از این دارایی‌ها را به کیف پول دیگری ارسال می‌کنید، Crypto.com به شما امکان می‌دهد با تنظیم هزینه گس، سرعتی را که می‌خواهید استفاده کنید و در نتیجه می‌توانید در هزینه‌های شبکه صرفه جویی کنید. در نهایت، وقتی برای کارمزد کیف پول دیفای Crypto.com می‌توانید از سرویس Crypto.com Tax برای ادغام با کیف پول و بهینه سازی گزارش مالی خود استفاده کنید. کیف پول دیفای Crypto.com  همچنین دارای ویژگی DeFi Earn است که به شما امکان می‌دهد که از بیش از ۳۵ توکن پشتیبانی شده درآمد غیر فعال ایجاد کنید. می‌توانید نقدینگی را به پلتفرم ارائه دهید و سهمی از کارمزد سوآپ توکن‌های انباشته را دریافت کنید. CRO DeFi Wallet برای دانلود رایگان از فروشگاه App یا Google Play در دسترس است.

کیف پول COIN BASE؛ کیف پول دیفای کاربر پسند برای مبتدیان

خدمات دیفای با کیف پول کوین بیس

کیف پول کوین بیس دارای یک رابط کاربر پسند بدون اصطلاحات یا ویژگی‌های پیشرفته است که آن را برای تازه واردان به فضای کریپتو ایده‌آل می‌کند. این کیف پول از بیش از ۱۰۰۰۰۰ توکن پشتیبانی می‌کند و حتی می‌تواند NFT ها را نیز ذخیره کند.  Coinbase Wallet به شما امکان می‌دهد با وب غیرمتمرکز ارتباط برقرار کنید و از مجموعه گسترده‌ای از dApps برای سرمایه گذاری و کسب سود استفاده نمایید. کیف پول کوین بیس همچنین به طور یکپارچه به صرافی کوین بیس متصل می‌شود و به شما امکان می‌دهد فورا دارایی‌های خریداری شده خود را انتقال دهید. می‌توانید ارز دیجیتال را از داخل رابط کیف پول با کارت اعتباری خریداری کنید. این ولت دارای ویژگی‌های امنیتی پیشرو صنعت کریپتو است و در عین حال کنترل کامل بر دارایی‌ها و کلیدهای خصوصی را به شما می‌دهد.

ZenGo بهترین کیف پول دیفای سازگار با Dapp برای مبتدی‌ها

کیف پول ZenGo

ZenGo یکی از کیف‌پول‌های DeFi است که سریع‌ترین رشد را داشته و اکنون با بیش از ۶۵۰۰۰۰ مشتری در ۱۸۰ کشور در سراسر جهان استفاده می‌شود. کیف پول ZenGo علاوه بر پشتیبانی از ذخیره‌سازی کریپتو و توکن‌های NFT، می‌تواند برای تجارت در Uniswap، کسب بازدهی از طریق Lido، بازی ان اف تی مانند Sandbox و کاوش در دنیای برنامه‌های غیرمتمرکز Dapps  استفاده شود. WalletConnect کیف پول ZenGo به عنوان یک پل ارتباطی امن به دنیای Web3 و ابزاری برای ادغام این کیف پول با برنامه‌های غیرمتمرکز است. کیف پول ZenGo با هر دو دستگاه تلفن همراه اندروید و iOS سازگار است و با پروتکل‌های امنیتی پیشرو از جمله احراز هویت ۳ عاملی و رمزگذاری بیومتریک سه بعدی کامل می‌شود. ZenGo در TechCrunch، CoinDesk و نشریات خبری ارز دیجیتال و فین‌تک نظرات مثبتی دارد.

MetaMask محبوب ترین کیف پول دیفای

خدمات دیفای در متامسک؛ محبوب ترین والت دیفای

سرمایه‌گذارانی که به‌طور مرتب ارز دیجیتال خریداری می‌کنند احتمالاً نام متامسک را شنیده‌اند، زیرا طبق گزارش‌ها بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه (MAU) دارد. این کیف پول از بلاکچین اتریوم پشتیبانی کامل دارد و برای دانلود به عنوان اپلیکیشن موبایل یا افزونه مرورگر در دسترس است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کیف پول متامسک این است که هنگام تعویض توکن داده‌ها را از منابع مختلف جمع‌آوری می‌کند و به شما اطمینان می‌دهد که بهترین قیمت را با کمترین هزینه‌های شبکه دریافت می‌کنید. MetaMask همچنین با مشارکت پروتکل‌های dex پیشرو مانند Uniswap، Curve، ۱inch و غیره، سفارشات شما را در چندین صرافی پخش می‌کند و از شما در برابر لغزش شبکه (slippage) محافظت می‌کند. این کیف پول همچنین به شما امکان می‌دهد ارز دیجیتال را از داخل رابط کیف پول خریداری کنید. می‌توانید با استفاده از کارت اعتباری، انتقال بانکی یا حتی Apple Pay/Google Pay، خرید خود را انجام دهید. با این حال متامسک با ذخیره نکردن اطلاعات پرداخت خود و کنار گذاشتن کنترل بر دارایی‌های رمزنگاری خود، تضمین می‌کند که در طول فرآیند خرید ناشناس باقی بمانید.

Trust Wallet بهترین کیف پول DeFi برای انتخاب دارایی

تراست ولت از بهترین والت های DeFi

کیف پول تراست ولت یکی دیگر از بهترین کیف پول های رمزنگاری شده در بخش دیفای است. Trust Wallet یک کیف پول مبتنی بر اپلیکیشن موبایل است که توسط بیش از ۲۵ میلیون نفر در سراسر جهان استفاده می‌شود و از بیش از ۱ میلیون دارایی رمزنگاری پشتیبانی می‌کند. در مجموع ۵۳ بلاکچین توسط Trust Wallet پشتیبانی می‌شود که آن را به یکی از بهترین کیف پول‌های DeFi برای کار با دارایی رمزنگاری تبدیل می‌کند. Trust Wallet حتی از NFT ها نیز پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که خرید خود را در یکی از بهترین بازارهای NFT انجام دهید و سپس دارایی‌های خود را در دراز مدت با خیال راحت ذخیره کنید. بهترین ویژگی تراست ولت مرورگر Trust dApp آن است. یک مرورگر web 3.0 کاملاً کارآمد که به شما امکان می‌دهد از مجموعه گسترده‌ای از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) استفاده کنید. dApp های اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس (BSC) توسط این مرورگر پشتیبانی می‌شوند، به این معنی که می‌توانید از پروتکل‌هایی مانند PancakeSwap، ۱inch، OpenSea و غیره استفاده کنید. جدا از مرورگر dApp، تراست ولت همچنین امکان تعویض یکپارچه توکن‌ها را نیز فراهم می‌کند. حتی به شما امکان می‌دهد ارز دیجیتال را با ارز فیات و کارت اعتباری خریداری کنید. این کیف پول دیفای دارای مکانیسم استیکینگ اختصاصی است که از ۱۲ توکن محبوب پشتیبانی می‌کند. APY ها می‌توانند به طور چشمگیری متفاوت باشند، اگرچه برخی از توکن‌های پشتیبانی شده بیش از ۱۰٪ در سال بازدهی ارائه می‌دهند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
business2community
در مورد ارز های دیجیتال و بازار های مالی مطالعه تخصصی و تولید محتوا می کنم،لیسانس فیلمنامه‌نویسی سینما هستم. نوشتن کار من است، چه زمانی که کلمات کنار هم می‌نشاندم و داستان می‌نوشتم و چه حالا که در قالب محتوای تخصصی بازار های مالی می‌نویسم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا