مقالات ارز دیجیتال

روش‌های دریافت شیبا رایگان؛ آموزش گرفتن شیبا رایگان در سایت‌های مختلف

اخیراً صحبت‌های زیادی پیرامون قیمت شیبا و راه‌های خرید این میم کوین محبوب بازار مطرح است و افراد زیادی در سرتاسر جهان به سرمایه‌گذاری در این ارز تشویق شده‌اند. این باعث شده پلتفرم‌های مختلفی با اهداف بازاریابی، این توکن را به کاربران خود ارائه دهند. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند سایت فاست (Faucet) شیبا برای دریافت رایگان این ارز دیجیتال بپردازیم.

شیبا اینو چیست؟

قبل از اینکه در مورد روش‌های مختلف دریافت شیبا رایگان صحبت کنیم، اجازه دهید این پرسش را مطرح کنیم که اصلاً ارز دیجیتال شیبا چیست؟ شیبا اینو در واقع شیبا (SHIB) یک ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه اتریوم است که در ماه اوت ۲۰۲۰ توسط فردی ناشناس ملقب به ریوشی خلق شد. لوگوی Shiba از یک سگ شکاری به همین نام وام گرفته شده است. اما توجه داشته باشید که این توکن را نباید با برادر بزرگتر خود، یعنی دوج کوین اشتباه گرفت. دوج کوین در حقیقت میم کوین محبوب دیگریست که لوگوی آن مشابه شیباست. با این تفاوت که تصویر سگ در SHIB یک شیبا کارتونی و در دوج یک شیبا حقیقی است.

سکه های فلزی شیبا و دوج کوین

اکنون سوال اصلی اینجاست که آیا  شیبا ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟ در حقیقت پاسخ به این سوال بستگی به نگرش سرمایه‌گذاری شما دارد. اما باید این را بگوییم هرچند دوج کوین از نظر فنی ارزش پولی بیشتری نسبت به شیبا دارد، اما رشد SHIB طی سال گذشته به مراتب بیشتر از DOGE بوده است. بنابراین، شاید شیبا اینو (به نظر من) از نظر پتانسیل رشد، وضعیت بهتری نسبت به دوج کوین داشته باشد، اما توجه داشته باشید که این توصیه هیچگونه تضمینی در دنیای کریپتو محسوب نمی‌شود.

وب‌سایت‌های جعلی اعطای شیبا رایگان

قبل از اینکه در مورد پلتفرم‌های کسب درآمد شیبا صحبت کنیم، یک چیز مهم را که احتمالا از آن آگاهید، متذکر می‌شویم. امروزه وب‌سایت‌های کلاهبرداری و جعلی زیادی وجود دارند که ادعای کسب شیبا رایگان را دارند. اما چگونه می‌توان این وب‌سایت‌ها را شناسایی کرد؟ خب، بهترین راه برای پی بردن به جعلی بودن یک وب‌سایت، پرسیدن این سوال از خودمان است: «آیا پیشنهاد این سایت به طور اغراق‌آمیزی خوب است؟»

اگر پاسخ این سوال مثبت است، قطعاً باید از آن اجتناب کنید. راه اصلی دریافت شیبا رایگان استفاده از  وب‌سایت‌های دریافت پرداخت (GPT) معتبر است که در ادامه برخی از آنها را معرفی کنیم. 

معرفی روش‌های دریافت شیبا رایگان

استفاده از اپلیکیشن‌های قانونی یا وب‌سایت‌هایی که پس از دستیابی به اهداف خود، به شما رمزارز پاداش می‌دهند یک روش کسب شیبا رایگان است. این بسترها به فاست (Faucet) معروفند و آنها را به تعبیری می‌توان به‌عنوان سایت‌های استخراج شیبا رایگان در نظر گرفت؛ زیرا شما توسط آنها می‌توانید مستقیماً بدون مشارکت در فرآیند ماینینگ، صاحب SHIB شوید.

تایم باکس (Time Bucks)

شیبا رایگان در Timebucks

Timebucks از نظر محبوبیت، یکی از بهترین سایت‌های GPT محسوب می‌شود. دلیل این محبوبیت، وجود فرصت‌های زیاد کسب درآمد رمزارزی است. شما می‌توانید با پاسخ دادن به نظرسنجی‌ها، تماشای اسلایدشوهای آنلاین، ویدیوها، دریافت پیشنهادات پولی، حل کپچا، انجام تسک‌هایی در رسانه‌های اجتماعی و غیره، کسب درآمد رمزارزی داشته باشید.

این وب‌سایت دارای آستانه پرداخت نسبتاً پایین ۱۰ دلار است و پس از رسیدن به این مبلغ، می‌توانید درآمد خود را به رمزارزهای مختلفی مانند شیبا، بیت کوین، لایت کوین تبدیل و آن را دریافت کنید. Timebucks تقریباً در سراسر جهان در دسترس است و کاربران می‎توانند بدون هیچ محدودیت جغرافیایی در آن ثبت نام کنند.

فری کش (Freecash)

شیبا رایگان در Freecash

یکی دیگر از سایت‌ها برای کسب شیبا رایگان Freecash نام دارد. این سایت به شما این امکان را می‌دهد که با پاسخ به نظرسنجی‌ها، انجام تسک‌های کوتاه و دعوت از دوستان خود برای پیوستن به این سایت، درآمد کسب کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید با شرکت در پیشنهادات روزانه این سایت، یک جایزه روزانه هم دریافت کنید.

Freecash همچنین از چندین روش پرداخت مانند PayPal، کارت‌های هدیه و ارزهای دیجیتال (از جمله شیبا) پشتیبانی می‌کند. همچنین آستانه پرداخت پی پال فقط ۵ دلار و برای رمزارزها حداقل ۰.۱ دلار است که مقدار بسیار کمی خواهد بود.

پر تو پروفیت (Peer2Profit)

شیبا رایگان در Peer2Profit

Peer2Profit یک پلتفرم‌های GPT برای دریافت شیبا رایگان است که در آن کاربران می‌توانند بدون زحمت خاصی درآمد کسب کنند. برای این کار کافیست ابتدا نرم‌افزار آن را روی رایانه یا تلفن همراه اندروید خود نصب کنید. سپس این نرم‌افزار تمام کارها را برای شما انجام خواهد داد. اتفاقی که خواهد افتاد این است که Peer2Profit پهنای باند مازاد اینترنت شما را با مشتریان خود به اشتراک می‌گذارد و شما در ازای آن پاداش دریافت می‌کنید. در این اپلیکیشن هنگامی که دریافتی شما به حداقل ۲ دلار رسید، می‌توانید آن را در قالب ارزهای دیجیتال مختلف مانند شیبا دریافت کنید. 

Peer2Profit در سراسر جهان در دسترس عموم است. بنابراین، شما می توانید بدون وی پی ان در آن ثبت نام کنید. به خاطر داشته باشید که شرط اصلی برای به پیوستن به این سرویس، بهره‌مندی از یک اینترنت پرسرعت است.

آیا این روش کسب درآمد سودآور است؟

بدون شک وقتی صحبت بدست آوردن رمزارزها در میان است، استخراج ارز دیجیتال و خرید مستقیم آن به ذهن اکثر ما خطور می‌کند. اما با توسعه فضای کریپتو و جذابیت‌های آن، پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های مختلفی به منظور ترغیب کاربران به استفاده از سرویس‌های خود، پاداش‌های کریپتویی ارایه می‌دهند. اینکه چقدر این روش کسب درآمد سودآور است، بستگی به پلتفرم‌های این حوزه و شرایط شما دارد . به عنوان مثال اگر در موقعیتی هستید که دسترسی به اینترنت با پهنای باند زیاد و قیمت کم دارید، استفاده از Peer2Profit یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

در این مقاله قصد داشتیم شما را با برخی وب‌سایت‌ها و فاست‌ها برای کسب شیبا رایگان آشنا کنیم. در صورتی که تجربه کار در چنین پلتفرم‌هایی را دارید لطفا آن را با در میان بگذارید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

کارشناس ارشد الکترونیک، علاقه‌مند به مباحث حوزه تکنولوژی، ارز دیجیتال و عاشق نوشتن هستم. اینجا قصد دارم اطلاعاتی که در حوزه بلاکچین و رمزارزها کسب کرده‌ام را با شما به اشتراک بگذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
12 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رحمانی
رحمانی
4 ماه قبل

سلام وقت بخیر من ارز شیبا از صرافی والکس دریافت کردم میخواستم بدونم چه طوری میتونم با هاش معامله انجام بدم؟

طاها فولادوند
طاها فولادوند
1 سال قبل

خیلی خوب بود

شایان
شایان
1 سال قبل

سلام سایتfree***iyed به نظرتون معتبر هست؟

بهار
بهار
1 سال قبل

سلام چجوری میشه شیبا را به پول تبدیل کرد
و هر شیبا معادل چند هزار تومن؟

Negar-med.ir
Negar-med.ir
1 سال قبل

مثل سایت های مشاهده تبلیغات در قدیم بود که اصلا صرفه نداشت

وصل سرم در منزل کرمان
وصل سرم در منزل کرمان
1 سال قبل

خیلی وقت ها فقط وقت تلف کردن هست و اونقدری نیست که بشه کسب در آمد کرد

دکمه بازگشت به بالا