اخبار اتریوم

میزان انباشت اتریوم توسط نهنگ ها به بیشترین میزان در دو سال اخیر رسید

داده‌ها نشان از دو برابر شدن میزان استفاده از استیبل کوین ها در آربیتروم می‌دهد

داده‌های شرکت‌های تحلیل بلاکچین نشان از انباشت اتریوم توسط نهنگ‌های ارز دیجیتال می‌دهد. این نرخ انباشت از سال ۲۰۲۰ بی‌سابقه است.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، داده‌های شرکت سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که آدرس‌های ثروتمند با نرخی کم‌سابقه در حال خرید اتریوم هستند.

سایت سنتیمنت که در حوزه تحلیل داده‌های آنچین فعال است، گزارش داده که آخرین دفعه‌ای که چنین رویدادی مشاهده شد، مربوط به سال ۲۰۲۰ بود که منجر به موج صعودی قیمت اتریوم و افزایش ۵۰ درصدی آن تنها در عرض یک ماه شد.

این شرکت در گزارش هفتگی خود نوشت:

کوسه‌ها و نهنگ‌های ارز دیجیتال به انباشت اتر با قیمتی کمتر از یک چهارم بیشینه تاریخی آن در سال گذشته، ادامه می‌دهند. در اکتبر و نوامبر ۲۰۲۰، آدرس‌هایی با موجودی ۱۰۰ تا ۱۰۰ میلیون اتر به کمک خریدهای خود، قیمت اتر را در عرض ۵ هفته، یک و نیم برابر کردند.

نمودار انباشت نهنگ‌ها
نمودار انباشت نهنگ‌های اتریوم

چند روز پیش، سنتیمنت نشان داد که نهنگ‌های اتریومی تنها در یک روز اترهایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار خریداری کرده‌اند. این پنجمین خرید بزرگ نهنگ‌ها در عرض یک روز طی سال گذشته بود.

افزون بر این، داده‌ها نشان می‌دهد که میزان استفاده از استیبل کوین ها در راهکار مقیاس‌پذیری لایه دو آربیتروم به شدت در حال افزایش است.

سنتیمنت نشان می‌دهد که میزان استفاده از استیبل کوین ها در آربیتروم به تازگی دو برابر شده با وجود آن که میزان استفاده از اتریوم در آن افزایش اندکی داشته است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا