کیف پول

کیف پول فایل کوین؛ لیستی از بهترین کیف پول های فایل کوین

اگر قصد فعالیت در دنیای ارزهای دیجیتال را داشته باشید باید علاوه بر صرافی‌های مختلف با نمونه‌های مختلف والت‌های ارز دیجیتال نیز آشنا باشید. در این میان افرادی هستند که قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال جدیدتر را دارند. برای مثال با ارائه بلاکچین فایل کوین به بازار، توجه بسیاری از افراد به آن جلب شد و این سؤال در ذهنشان ایجاد شد که فایل کوین چیست اما در نهایت با گسترده کردن اطلاعات خود به این نتیجه رسیدند که روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند.

برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال فایل کوین، باید با انواع مختلف کیف پول فایل کوین آشنا باشید تا در نهایت بر اساس نیاز و شرایط خود موفق به انتخاب یکی از آن‌ها شوید. در ادامه این مقاله به معرفی لیست بهترین کیف پول های فایل کوین اشاره خواهیم کرد.

لیست والت های فایل کوین

یکی از پیچیده‌ترین بلاکچین‌های دنیای کریپتوکارنسی که در حال رقابت با بلاکچین اتریوم و بیت کوین است، بلاکچین فایل کوین است. این بلاکچین که با کمک قراردادهای هوشمند و با هدف ایجاد شبکه‌ای غیرمتمرکز برای ذخیره اطلاعات ارائه شده است، دارای ارز دیجیتالی تحت عنوان “FIL” است. شبکه بلاکچین فایل کوین را می‌توان به عنوان محیطی برای معامله حافظه و فضای ذخیره سازی اطلاعات معرفی کرد.

آشنایی با والت های فایل کوین

برای فعالیت در این پلتفرم و خرید و فروش ارز دیجیتال اختصاصی آن به کیف پول فایل کوین نیاز خواهید داشت. در واقع خرید و فروش هر ارز دیجیتالی نیازمند یک والت دیجیتال است که از آن ارز پشتیبانی کند.

کیف پول نرم افزاری FileFox

اولین والت غیرمتمرکز برای بلاکچین فایل کوین، کیف پول فایل فاکس است. این والت غیرمتمرکز در راستای کاربری نسبتا آسانی که دارد به کاربران مبتدی کمک می‌کند تا کلیدهای عمومی و خصوصی خود را گم نکنند. این والت روی تمام گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و IOS قابل اجرا است. علاوه بر این می‌توان اینگونه گفت که این کیف پول فایل کوین توانایی پشتیبانی از تمام معیارهای این بلاکچین مثل حجم ذخیره سازی مؤثر در کل شبکه، پویایی هزینه گس، آمار خروجی و… را دارد.

کیف پول نرم افزاری Math Wallet

کیف پول mathwallet جزو آن دسته از والت‌های چند ارزی است که علاوه بر ارز دیجیتال فایل کوین از بیشتر از ۷۰ رمز ارز دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. این والت به عنوان یکی از نمونه‌های کیف پول فایل کوین روی سیستم‌های کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز و گوشی‌های موبایل با سیستم عامل اندروید و IOS قابل اجرا خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی‌های کیف پول math wallet رابط کاربری آسان آن برای معامله‌گران فایل کوین است. به همین دلیل است که برای افراد مبتدی که تازه وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اند، انتخاب مناسبی خواهد بود. ضمن اینکه استفاده از این کیف پول فایل کوین برای کاربران آن کاملا رایگان است.

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S

یکی از انواع کیف پول فایل کوین، کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس است. سری کیف پول‌های سخت افزاری لجر جزو والت‌های قدیمی ارزهای دیجیتال هستند. کیف پول لجر نانو اس یکی از والت‌های چند ارزی است و علاوه بر ارز دیجیتال فایل کوین از تعداد زیادی ارز دیجیتال دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه برنامه مخصوص آن در گوشی موبایل و سیستم‌های کامپیوتری قابل اجرا است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این کیف پول فایل کوین این است که امنیت بسیار بالایی دارد. ضمن اینکه رابط کاربری بسیار آسان این کیف پول یکی دیگر از اصلی‌ترین دلایل پرطرفدار بودن آن است. والت لجر نانو اس به عنوان یک کیف پول فایل کوین خوب، نسبت به سایر کیف پول‌های سخت افزاری از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

کیف پول نرم افزاری Trust Wallet

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین والت‌های ارز دیجیتال، کیف پول نرم افزاری تراست ولت است. این والت جزو کیف پول‌های چند ارزی بوده و علاوه بر ارز دیجیتال فایل کوین از رمز ارزهای زیاد دیگری پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه امنیت بسیار بالای آن در میان والت‌های نرم افزاری یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی آن است.

همچنین این والت امکان اتصال به کیف پول‌های سخت افزاری مثل لجر، ترزور و… را دارد. اگر به دنبال یک کیف پول فایل کوین خوب هستید، کیف پول تراست والت با کاربری آسان و امنیت بالایی که دارد می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

بهترین کیف پول فایل کوین برای سواپ

سواپ یکی از مفاهیم دنیای ارز دیجیتال است که به معنای توانایی مبادله ارز دیجیتال بدون خارج شدن از کیف پول مورد نظر است. کیف پول‌هایی که چند ارزی هستند معمولا گزینه خوبی برای سواپ ارز دیجیتال هستند. برای مثال در بین انواع کیف پول فایل کوین، والت‌هایی مثل مث والت، تراست والت، متامسک، لجر و… بهترین گزینه برای سواپ هستند.

بهترین کیف پول فایل کوین برای استیکینگ

استیکینگ ارز دیجیتال به عنوان یکی دیگر از مفاهیم جذاب دنیای کریپتوکارنسی به کاربران این اجازه را می‌دهد تا با ذخیره کردن دارایی خود کسب درآمد کنند. این قابلیت در برخی از کیف پول‌های ارز دیجیتال پشتیبانی می‌شود. بین انواع کیف پول فایل کوین، والت‌هایی مثل تراست والت، لجر نانو اس، لجر نانو ایکس و اتمیک والت امکان استیکینگ کردن را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند.

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano X

یکی دیگر از نمونه‌های کیف پول فایل کوین، والت سخت افزاری لجر نانو ایکس است که به عبارتی نسخه به روز شده لجر نانو اس است که برای استیک مناسب عمل کرده. این والت از رمز ارزهای زیادی پشتیبانی می‌کند و مثل نمونه قبلی خود امنیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل است که برای افرادی که قصد انجام معاملات کلان دارند انتخاب مناسبی خواهد بود.

کیف پول لجر نانو ایکس نسبت به لجر نانو اس صفحه نمایش بزرگتری دارد و در همین راستا کاربری آسان‌تری خواهد داشت. ضمن اینکه این والت به عنوان محصول جدیدی از شرکت لجر، قیمت بیشتری به نسخه‌های قبلی خود دارد.

کیف پول نرم افزاری Atomic

پشتیبانی کیف پول اتمیک از ارز دیجیتال فایل کوین

کیف پول اتمیک به عنوان یک والت نرم افزاری چند ارزی با کاربری ساده از بیشتر از ۵۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این والت به عنوان یک کیف پول فایل کوین جهت استیک کاربری آسانی دارد و به شکل کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار خواهد گرفت. به عبارتی هنگام دانلود و نصب آن نیازی به پرداخت هزینه نیست. البته این کیف پول بر خلاف کیف پول تراست والت توانایی اتصال به والت‌های سخت افزاری را ندارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های اتمیک والت، پشتیبانی آن از سیستم عامل‌های مختلف است. ضمن اینکه هنگام انجام معاملات و تراکنش‌های مختلف توسط کاربران، هیچ گونه کارمزدی از آن‌ها کم نمی‌کند. البته این موضوع هنگام استفاده از صرافی داخلی این والت صدق نمی‌کند و در این صورت باید کارمزدهای مشخص شده را به طور کامل پرداخت کنید.

بهترین کیف پول فایل کوین کدام است؟

اگر به لیست والت‌های فایل کوین نگاهی بیندازید، تعداد زیادی از کیف پول‌های نرم افزاری و سخت افزاری معروف و محبوب در دنیای ارز دیجیتال را مشاهده خواهید کرد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما انتخاب کیف پول مورد نظر از بین آن‌ها کاملا به خود فرد، نیازهای او، مقدار سرمایه او و شرایط موجود بستگی دارد. برای مثال ممکن است برای فردی امنیت بالای والت و برای فردی دیگر کاربری آسان آن اولویت باشد. به همین دلیل است که بهترین کیف پول فایل کوین برای هر فرد انتخاب متفاوتی خواهد بود.

کیف پولمزایامعایب
فایل فاکس
(File Fox)
 کاربری آسان، غیرمتمرکز و امنیت بالاتعداد کم رمز ارزهای پشتیبانی شده
مث والت
(Math Wallet)
کاربری آسان، پشتیبانی از ۷۰ رمز ارز، نصب رایگانامنیت نسبتا کم
لجر نانو اس (Ledger nano S)امنیت بالا، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلفصفحه نمایش کوچک، دسترسی سخت به دلیل سخت افزاری بودن
لجر نانو ایکس
(Ledger nano X)
امنیت بالا، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف، صفحه نمایش بزرگترقیمت گران، دسترسی سخت به دلیل سخت افزاری بودن
تراست والت
(Trust Wallet)
مناسب برای استیکینگ و سواپ ارز دیجیتال، چند ارزی بودن، سازگاری با والت‌های سخت افزاریامنیت نسبتا کم، کارمزدهای نسبتا زیاد
اتمیک والت
(Atomic Wallet)
نصب رایگان، کارمزدهای کم، پشتیبانی از ۵۰۰ ارز دیجیتال، مناسب برای استیکینگ و سواپ رمز ارزهاامنیت کم، عدم سازگاری با والت‌های سخت افزاری

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا