اخبار ارزهای دیجیتال

سرقت ۴۷۷ میلیون دلاری از صرافی FTX تایید شد

مسئولین صرافی FTX مقامات قانونی را در جریان قرار دادند

اوضاع برای صرافی FTX بدتر از پیش شده است. مسئولین این صرافی وقوع تراکنش‌های تایید نشده‌ای که موجب به سرقت رفتن باقی‌مانده سرمایه کاربران شد را تایید کردند.

به گزارش والکس و به نقل از Forkast، جان ری (John Ray)، مدیر ارشد اجرایی جدید صرافی FTX که وظیفه آماده کردن این شرکت برای طی فرایند ورشکستگی را بر عهده دارد، روز یکشنبه، ۲۲ آبان وقوع این سرقت را تایید کرد. پیش‌تر کاربران متوجه تراکنش‌های مشکوکی شده بودند.

اگرچه مسئولین صرافی FTX رقم دقیق دارایی‌های به سرقت رفته را اعلام نکردند، شرکت تحلیل داده Elliptic تخمین زد که مبلغ ۴۷۷ میلیون دلار از سرمایه کاربران طی این تراکنش‌ها به سرقت رفته است.

این سرقت ضربه دیگری برای کاربران این صرافی بود. پیش‌تر ترازنامه صرافی FTX منتشر شد که نشان می‌داد این شرکت ۹ میلیارد دلار بدهی و تنها ۹۰۰ میلیون دلار سرمایه نقدشونده دارد.

پس از اعلام ورشکستگی ذیل فصل ۱۱ در روز جمعه، دارایی‌های کیف پول‌های این صرافی به والت‌های سرد جدیدی منتقل شدند. این اقدام به دلیل جلوگیری از انجام تراکنش‌های تایید نشده صورت گرفت.

ری، مدیر جدید FTX اعلام کرد که این صرافی در حال توقف بخش معامله و برداشت خود است و به زودی اکثر دارایی‌های دیجیتال خود را به والت سرد جدیدی منتقل خواهد کرد.

در پاسخ به این سرقت، این شرکت با مقامات قانونی، پلیس و نهادهای نظارتی مربوطه همکاری خواهد کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Forkast
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا