اخبار ارزهای دیجیتال

انحلال شرکت «جنسیس» ممکن است سبب ورشکستگی DCG شود

مدیر صندوق سرمایه‌گذاری دراگون‌فلای کپیتال (Dragonfly Capital) به عواقب احتمالی فرایند انحلال شرکت جنسیس اشاره کرد

حسیب قریشی، مدیر صندوق سرمایه‌گذاری دراگون‌فلای کپیتال (Dragonfly Capital)، در گفت‌و‌گویی در مورد پیامدهای احتمالی انحلال شرکت جنسیس (Genesis) صحبت کرد و گفت که در صورت وقوع این اتفاق، شرکت مادر جنسیس نیز احتمالا ورشکسته می‌شود.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptoslate، حسیب قریشی در شماره تازه پادکست Unchained’s The Chopping Block، اطلاعات جالبی را فاش ساخت. او مدعی شد که شرکت جنسیس سفته‌ای ۱۰ ساله به مبلغ ۱.۱ میلیارد دلار از شرکت Digital Currency Group در اختیار دارد. او افزود که این سفته ممکن است در زمان انحلال جنسیس قابل مطالبه پیش از موعد باشد.

قریشی در ادامه دو سناریو احتمالی برای آینده جنسیس در صورت شروع فرایند قانونی احتمالی انحلال مطرح کرد:

  • نخستین احتمال این است که جنسیس اعلام ورشکستگی می‌کند و DCG را نیز با خود به ورشکستگی می‌کشاند.
  • احتمال دوم این است که جنسیس اعلام ورشکستگی می‌کند و سفته DCG به مزایده گذاشته می‌شود. این گونه احتمال نجات DCG وجود دارد.

رابرت لشنر (Robert Leshner)، پایه‌گذار پلتفرم کامپاند و یکی از طلبکاران جنسیس، بر احتمال بالای ورشکستگی این شرکت صحه گذاشت. او در این خصوص گفت:

هر یک از طلب‌کاران جنسیس می‌توانند آن را به ورطه اعلام ورشکستگی بکشانند. من فکر می‌کنم که احتمال وقوع این قضیه بسیار بالاست، چیزی در حدود ۸۰ درصد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا