اخبار آلت کوین ها

آیا زمستانی سرد در انتظار «سوشی» است؟

شاخص‌های تکنیکال ارز دیجیتال سوشی نوید آینده کوتاه مدت خوبی نمی‌دهد

با کاهش ارزشی دوباره، بازار سوشی (SUSHI) چندان گرم نیست. قیمت سوشی در روز جاری به دنبال ارزهای بزرگتری همچون بیت کوین و اتریوم، بیش از ۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش والکس و به نقل از newsBTC، این رفتار قیمتی ناخوشایند در تضاد با برخی روندهای مثبت نشان داده شده توسط سوشی است. برای مثال فعالیت‌های توسعه‌دهندگان شدت گرفته است و علاقه نهنگ‌ها به این ارز بیشتر شده است. با این حال شاخص‌ها و تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهد که ارز دیجیتال سوشی ممکن است سال را با ضرر به اتمام برساند.

قیمت سوشی در حال حاضر ۱.۱۱۹ دلار است و از آن در محدوده ۱.۰۱۳ دلار حمایت می‌شود. شاخص جریان پول (MFI)، روند کاهش قیمت را با وجود نزدیکی معیار RSI به سطح خنثی تایید می‌کند.

بدبینی موجود با داده‌های سرویس کریپتو کوانت تقویت شده است. با وجود سرعت گرفتن روند توسعه و علاقه نهنگ‌ها که شاخص‌های مطلوبی به حساب می‌آیند، حجم سوشی در صرافی‌ها طی چند روز گذشته افزایش یافته است.

همچنین وضعیت متریک RSI که در وضعیت اشباع فروش قرار دارد، می‌تواند به عنوان کاتالیزوری برای پولبک به شمار آید.

شاخص باند بولینگر در نزدیکی سطح خنثی است اما میانگین متحرک آن (در محدوده ۱.۲۶۳ دلار) به عنوان مقاومت برای سوشی عمل می‌کند. رفتار قیمتی فعلی سوشی به طور مداوم نیمه پایینی بولینگر را تحت فشار گذاشته است که می‌تواند منجر به نتیجه‌ای منفی برای قیمت این توکن شود.

در حال حاضر قیمت تلاش دارد تا در نزدیکی ۱.۱۱۴ دلار آرام گیرد که می‌تواند نشان‌دهنده بن‌بست گاوها و خرس‌ها برای مدتی طولانی باشد.

نمودار قیمت سوشی
نمودار قیمت سوشی

نسبت شارپ (بر اساس داده‌های سایت مساری) برای سوشی موید این است که بازدهی قیمتی توکن با توجه به نوسان آن بسیار پایین است.

وضعیت فعلی سوشی ممکن است نتیجه گزارش‌های نومیدکننده اخیر در خصوص سلامت خزانه این پلتفرم باشد. بنا بر این گزارش‌ها، جرد گری (Jared Grey)، مدیرعامل سوشی، در حال بررسی راه‌های موجود برای اصلاح این وضعیت است.

داده‌های DefiLlama نیز وضعیت بهتری ترسیم نمی‌کند. سرمایه کل قفل شده این پلتفرم به طور مداوم در حال کاهش بوده است . آیا زمستانی سردتر در انتظار دارندگان سوشی است؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
NewsBTC
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا