اخبار ارزهای دیجیتال

کیانو ریوز از ارز‌های دیجیتال حمایت کرد

به عقیده ریوز شرایط اقتصادی و ارزی به لطف رمزارز بهتر خواهد شد

کیانو ریوز (Keanu Reeves) که به بازی خود در فیلم ماتریکس شهرت دارد، از ارز‌های دیجیتال به عنوان ابزار‌هایی شگفت‌انگیز برای مبادلات و توزیع منابع یاد می‌کند.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptoglobe، بر اساس گزارش استفان گریوز (Stephen Graves)، این بازیگر در مصاحبه اخیر خود با Wired گفته است که به نظر او‌ ایده وجود یک ارز مستقل بسیار شگفت‌انگیز است. ریوز در ادامه خطاب به مخالفان رمزارز می‌گوید که شرایط اقتصادی و ارزی به لطف رمزارزها بهتر خواهد شد.

ریوز همیشه طرفدار فناوری و بخشی از فرانچایزی بوده که ظهور چندین ترند فناوری، از هوش مصنوعی گرفته تا متاورس را پیش‌بینی کرده است. ریوز علاقه خاصی به کاربرد تکنولوژی هوش مصنوعی و NFT در هنر‌های دیجیتالی دارد و بر این باور است که مردم با ابزار‌هایی مانند هنر دیجیتال به شکل NFT و موسیقی ساخته شده به کمک هوش مصنوعی بزرگ می‌شوند. با این حال، علی‌رغم وجود نکات جالب در این ابزار‌ها، ریوز نگران شرکت‌های بزرگی است که این ابزار‌ها را تحت کنترل خود دارند. در ماتریکس، نئو برای واقعیت می‌جنگد و می‌گوید:

چه از لحاظ اجتماعی و چه فرهنگی، پیامد و ارزش اعمال ما مطابق قوانین دنیای واقعی سنجیده خواهد شد.

ریوز اخیراً به عنوان مشاور در بنیاد Futureverse منصوب شد. این بنیاد خیریه هنری با پروژه‌های NFT و Non-Fungible Labs و Fluf World حمایت می‌شود. هدف این بنیاد، ارائه فرصتی برای هنرمندان با دیدگاه‌های مختلف و گسترش دسترسی افراد به ویژه محرومان از متاورس است.

ریوز در پاسخ به سؤالی مرتبط با متاورس می‌گوید که شرکت‌هایی از جمله متا توانستند زمینه و فرصت‌های زیادی را ایجاد کنند اما همچنان تحت یک سیستم کنترل شده قرار دارند که هر لحظه می‌تواند دستکاری شود. ریوز در بازار ارز دیجیتال چندان فعال نیست. او طی مصاحبه‌ای با The Verge برای تبلیغ فیلم رستاخیز ماتریکس در دسامبر ۲۰۲۱ گفته بود که دوستش برای او کمی رمزارز خریداری کرده اما چون نیازی به آن نداشته، از آن استفاده‌ای نکرده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناس ارشد اقتصاد، علاقه‌مند به بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا