اخبار آلت کوین ها

تحلیلگر مشهور کریپتو: قیمت لایت کوین می تواند ۴ برابر شود

این تحلیل‌گر معتقد است که افزایش قیمت LTC می‌تواند پیش‌زمینه‌ای برای صعود دیگر آلت‌کوین‌ها باشد

یک تحلیل‌گر مشهور بازار ارزهای دیجیتال از امکان ادامه روند افزایش قیمت لایت کوین خبر داد. او اعتقاد دارد که این ارز دیجیتال می‌تواند با ۴۰۰ درصد افزایش قیمت، حتی سقف قیمت پیشین خود را بشکند و پیش‌زمینه‌ای برای رالی صعودی آلت کوین‌‌ها در آینده باشد. قیمت این رمزارز طی روزهای اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

به گزارش والکس و به نقل از cryptoglobe، تحلیل‌گری با نام مستعار DonAlt، خطاب به ۴۴۰ هزار دنبال‌کننده کانال ویدیویی‌اش در یوتوب از پیش‌بینی‌اش برای صعود قیمت لایت کوین به ۱۶۰ تا ۲۰۰ دلار گفت. او همچنین افزود که رسیدن به بیشینه قیمت تاریخی (در حدود ۴۰۰ دلار) نیز ناممکن نیست. وی در این خصوص گفت:

من به محدوده‌ای در حدود ۱۶۰ تا ۲۰۰ دلار فکر می‌کنم. در ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار اوضاع برای من جالب خواهد بود. می‌توانم تصور کنم که این حرکت قیمتی زمینه‌ساز بیشینه قیمتی تازه‌ای باشد. این [کوین] فعالیت زیادی در بازار گاوی از خود نشان نداد و حالا نمودار آن به شکلی است که احتمال انجام آن را امکان‌پذیر می‌کند.

این تحلیل‌گر پیش‌بینی کرد که لایت کوین احتمالا در آینده نزدیک عملکرد بهتری نسبت به سایر آلت کوین‌ها – رشد بیش‌تر در زمان صعود و نزول کمتر در زمان سقوط – خواهد داشت. او لایت کوین را معامله‌ای خوب با امکان سود بالا دانست.

لایت کوین در سال ۲۰۱۱ به عنوان فورکی از بیت کوین شروع به کار کرد. هزینه تراکنش‌های همتا به همتا در این شبکه ناچیز است. این ارز دیجیتال علی‌رغم شباهت فراوان با بیت کوین، از جهاتی نیز با آن تفاوت دارد. برخی از تفاوت‌های آن عبارتند از زمان تایید بلوک کمتر، کارمزد کمتر و حداکثر عرضه ۸۴ میلیون عددی.

این رمزارز توسط مهندس سابق گوگل، چارلی لی (Charlie Lee)، ایجاد شد. او از لایت کوین به عنوان نسخه ساده‌ای از بیت کوین یاد کرد. پس از فروپاشی FTX، عملکرد قیمتی این ارز نسبت به عموم ارزهای دیگر بهتر بوده است.

برخی دیگر از تحلیل‌گران نیز با ارزیابی افزایش قیمت اخیر این کوین، آن را اتمام دوره انباشت طولانی‌مدت این ارز پیش از رویداد نصف شدن (هاوینگ) دانستند.

تحلیل‌گر دیگری با نام مستعار Kaleo، به دنبال‌کنندگان خود گفت که به نظر می‌رسد افزایش قیمت اخیر LTC واقعی است چرا که مدت‌ها بود که پامپ قیمتی این کوین به تعویق افتاده بود. طبق گفته Kaloe، الگوی قیمتی لایت کوین شامل دوره‌های طولانی کاهش کند قیمت و به دنبال آن، افزایش‌های سریع و قابل توجه است.

همانند بیت کوین، لایت کوین نیز رویدادهایی به نام هاوینگ (Halving) دارد که در آن پاداش ماینرها به ازای بلوک‌های استخراج شده نصف می‌شود. رویداد نصف شدن بعدی لایت کوین قرار است در آگوست ۲۰۲۳ رخ دهد و طی آن پاداش هر بلوک از ۱۲.۵ لایت کوین به ۶.۲۵ عدد کاهش یابد. رویدادهای هاوینگ، صعودی تلقی می‌شوند زیرا نرخ عرضه را به نصف کاهش می‌دهند.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت لایت کوین ۷۷.۸ دلار است. بیشینه قیمت تاریخی این ارز ۴۰۰ دلار بود که در آوریل سال ۲۰۲۱ رقم خورد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۳

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا