تحلیل ارزهای دیجیتال

آینده ارز دیجیتال مسک نتورک چگونه است؟ پیش بینی آینده ارز MASK network

نوسانات بازار روی ارزهای مختلف سیگنال‌هایی برای سرمایه‌گذارانند. به همین دلیل است که آینده ارزهای دیجیتال مختلف برای بسیاری می‌تواند نقطه عطف معاملاتشان باشد. ارز دیجیتال مسک نتورک که یک آلت کوین بر بستر شبکه اتریوم است، با هدف پرکردن شکاف بین وب ۲ و وب ۳، توانسته تا امروز توجهات زیادی را به‌خود جلب کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم با در نظر گرفتن عوامل تکنیکال و فاندامنتال، آینده مسک نتورک را پیش‌بینی کنیم و بررسی کنیم که این ارز پتانسیل رسیدن به چه قیمت‌هایی در سال‌های آتی را دارد.

نگاهی به مسک نتورک

سوجی یان (Suji Yan)، روزنامه نگار، محقق و مهندس سابق چینی، موسس ارز دیجیتال مسک نتورک، در اکتبر سال ۲۰۱۹ به معرفی این ارز دیجیتال پرداخت که در ابتدا با نام Maskbook شناخته می‌شد. بعد از ۱ سال از عرضه این توکن، یعنی در اکتبر سال ۲۰۲۰، نام آن به Mask Network تغییر یافت.

همانطور که گفته شد، هدف ارائه پلتفرمی برای پرکردن فضای خالی بین Web 2.0  و Web 3.0 بود و بر بستر شبکه اتریوم راه‌اندازی شد. عرضه اولیه این توکن درمجموع ۱۰۰ میلیون کوین بود که با  MaskDAO در بازار ارزهای دیجیتال قابل دسترسی است. شبکه مسک به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا با ارسال پیام‌ و ارزهای دیجیتال رمزگذاری‌شده و همچنین استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) به اینترنت جدید وب ۳.۰ دسترسی داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه:‌ مسک نتورک چیست

 هدف اصلی Mask network چیست؟

مشکلی اصلی که Mask Network قصد دارد آن را حل کند موضوع تسلط شرکت‌های فناوری بر اینترنت کنونی است که بر نحوه تعامل کاربران با دنیای آنلاین، از جمله آنچه منتشر می‌کنند، آنچه می‌بینند و آنچه می‌خوانند تاثیر می‌گذارد. از آنجایی که پلتفرم‌های وب ۲.۰ امروزی می‌توانند محتوا را در صورت عدم رعایت قوانین شرکت‌ها حذف کنند، کاربران معمولاً مالکیت کامل محتوایی را که آپلود می‌کنند ندارند.

مسک نتورک

علاوه بر این، پلتفرم مسک معتقد است که حتی رسانه‌های اجتماعی نیز محدودیت‌هایی را برای کاربران به‌وجود آورده‌اند. مثلا به ندرت می‌توانند پرداخت‌های برون مرزی انجام دهند، فضای ذخیره‌سازی برای فایل‌های طولانی مدت ندارند و هیچ مدل رمزگذاری‌ای امنیت کافی ندارد. در حقیقت مسک نتورک معتقد است پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از داده‌ها و نیروی کار کاربران سود می‌برند و آنها نیز قدرت خاصی در برابر رسانه‌ها ندارند.

بدین ترتیب، نکات مهمی که در ادامه برای تحلیل مسک نتورک نیاز است بدانید شامل این موارد می‌شود:

  • در مجموع ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ توکن MASK عرضه شده است.
  • این توکن ها در فوریه ۲۰۲۱ از طریق یک پیشنهاد اولیه توییتر (ITO)، یک مکانیسم ارائه دارایی غیرمتمرکز، راه اندازی شدند که به کاربران توییتر اجازه می‌دهد مستقیماً در راه اندازی توکن شرکت کنند.
  • MASK به‌عنوان نماد بومی و انگیزه‌ای برای تسهیل حکمرانی عمل می‌کند و هر توکن MASK نماینده یک رأی است.

نکاتی مهم درباره توکن های MASK

Mask Network توکن‌های MASK را از طریق پیشنهاد اولیه توییتر (ITO) راه‌اندازی کرد. ITO یک مکانیسم غیرمتمرکز ارائه دارایی است که به کاربران توییتر اجازه می‌دهد در راه‌اندازی توکن‌ها مشارکت مستقیم داشته باشند. این مدل در شبکه‌های بلاکچین اتریوم، اسمارت بایننس و پالیگان ارائه می‌شود.

بدین ترتیب، به کمک ITO کاربران می‌توانند به‌طور مستقیم در پلتفرم توییتر در راه‌اندازی توکن‌ها شرکت کنند. پلتفرم مسک همچنین بیان می‌کند که اعلامیه‌های ITO درباره توکن‌های MASK در دسته توییتر، وبلاگ‌ها و دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها گذاشته می‌شود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند به کمک ارائه‌دهندگان نقدینگی در استخر QuickSwapliquidity، توکن‌های MASK را به دست آورند. همچنین می‌توانند توکن‌های QUICK را برای کسب توکن‌های MASK استیک کنند.

پروژه‌ های آینده مسک نتورک

خواندن برنامه‌های آینده این پروژه قدم دومی است که برای تحلیل آینده مسک نتورک به آن نیاز داریم. از سال ۲۰۲۰ که این پروژه کار خود را به‌صورت جدی آغاز کرد، پلتفرم و ارز دیجیتال آن رویدادهای بسیاری را پشت سر گذاشتند که هر کدام به نوعی بر قیمت توکن تاثیر داشته و باعث نوسانات این ارز دیجیتال شده است.

برای مثال، در ژوئن ۲۰۲۱ شبکه مسک با زنجیره هوشمند Polygon و بایننس ادغام شد و Mask Forum متولد شد. با گذشت مدت کمی از این تغییر، در آگوست همان سال، SocialFi Alliance با ۱۵ عضو موسس آغاز به کار کرد تا اکوسیستم صنعت را گسترش و پذیرش راه حل‌های مالی اجتماعی و DeFi را افزایش دهد.

این پروژه همچنین در سال ۲۰۲۲ نقشه راه خود را اعلام کرد که در آن مباحثی مانند ادغام dApps، ادغام اینستاگرام، MaskDAO و غیره مطرح شده بود. همانطور که می‌دانید، همگام بودن با تکنولوژی و تغییرات یکی از اصلی‌ترین عناصری است که آینده و ماندگاری یک پلتفرم را تضمین می‌کند. بنابراین، این که بدانیم مسک نتورک تاکنون چندین پروژه جدید و بخش تازه را فعال کرده می‌تواند خبر امیدوارکننده‌ای برای آینده این پلتفرم باشد.

علاوه بر این، برخی از پروژه‌های آینده Mask network که باید منتظر آن‌ها باشیم عبارتند از:

  • بهینه سازی Facebook & Minds.com
  • بهبود و توسعه عملکردهای نمودار اجتماعی
  • راه‌اندازی یک سیستم هویت دیجیتال به نام Next.ID
  • راه‌اندازی صندوق اکوسیستم شبکه مسک برای سرمایه‌گذاران استراتژیک
  • ادغام برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) از طریق جوایز برای حمایت از رشد اکوسیستم شبکه
  • افزودن پشتیبانی بیشتر چند زنجیره‌ای
  • انجمن رای‌گیری DAO و بررسی یک مدل حکومتداری کارآمد
آینده قیمتی مسک نتورک

پیش بینی قیمت آینده مسک نتورک

بدون شک هیچ تحلیلگری را نمی‌توان یافت که بتواند با قطعیت درباره آینده ارزهای دیجیتال حرف بزند؛ اما به‌طور کلی با استفاده برخی استراتژی‌ها مانند تحلیل تکنیکال یا فاندامنتال می‌توان از روی رفتارهای گذشته ارز آینده آن را تا حدودی مشخص کرد. در ادامه نظر چند نمونه از مشهورترین صاحب‌نظران حوزه ارزهای دیجیتال را آورده‌ایم تا شما نیز بتوانید دید روشن‌تری از آینده مسک نتورک به‌دست آورید.

توجه داشته باشید ارز دیجیتال MASK در زمان نگارش مقاله پس از یک دوره صعودی با قیمتی حدود ۴ دلار معامله می‌شود و در رتبه ۱۰۳ از ارزهای با ارزش بازار قرار دارد.

رشد قیمت Mask

پیش بینی قیمت Mask برای سال ۲۰۲۴

WalletInvestor در پیش‌بینی قیمت MASK برای سال ۲۰۲۴ روند نزولی را پیش‌بینی کرده و معتقد است تا دسامبر قیمت این توکن به ۳ دلار کاهش می‌یابد. TradingBeast نیز در نزولی بودن روند مسک با ولت اینوستور موافق است و حتی انتظار کاهش بیشتر قیمت آن را نیز دارد و می‌گوید ارزشش تا آن زمان به ۰ دلار خواهد رسید. برعکس این دو، PricePrediction.net تحلیل‌هایی در جهت رشد ارز بیان کرده و قیمت‌ها را حدود ۷.۴۲۳۹ دلار در سال ۲۰۲۴ اعلام کرده است.

پیش بینی قیمت مسک نتورک برای سال ۲۰۲۵

واقعیت این است که پیش‌بینی‌های قیمت MASK برای سال ۲۰۲۵ بیشتر نزولی و منفی است و برخی تحلیلگران (TradingBeast، WalletInvestor) قیمت‌هایی در محدوده ۰ تا ۲.۹۸۳۰۹۸ دلار را برای این ارز پیش‌بینی کرده‌اند. البته PricePrediction.net دیدگاه متفاوتی از این دو دارد و احتمال رسیدن قیمت ارز مسک نتورک به ۴.۶۷۲۶۹ دلار در دسامبر ۲۰۲۵ را مطرح می‌کند.

پیش بینی قیمت Mask network برای سال ۲۰۳۰

نظرات دوپهلو پیش‌بینی می‌کنند آینده Mask Network می‌تواند در سال ۲۰۳۰ چشم‌انداز خطرناکی داشته باشد و سقوط تا ۰/۱۷۵۴ را تجربه می‌کند تا جایی که حتی شاید به ۰ دلار برسد. در مقابل، عده‌ای معتقدند PricePrediction.net پیش‌بینی منطقی‌تری از آینده مسک نتورک داشته و باور دارند این ارز ۵/۲۴۰۴ را به خود می‌بیند.

پیش بینی قیمت آینده مسک در سال ۲۰۳۰

آیا mask network ارزش سرمایه گذاری دارد؟

در این مقاله تلاش کردیم تا آنچه برای پیش‌بینی آینده مسک نتورک نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم. اگر بخواهیم از یک نمای کلی نگاه کنیم، نمودارهای هفتگی MASK از آوریل ۲۰۲۲ تا مارس ۲۰۲۳ چیزی به‌جز یک بازار بی‌ثبات با دوره‌های حرکت نزولی و صعودی را به ما عرضه نمی‌کند.

با این حال، موقعیت CMF در نزدیکی خط صفر نشان می‌دهد که فعالان بازار باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد معاملات احتیاط کنند و سایر شاخص‌های فنی را زیر نظر بگیرند. علاوه بر این، با تجزیه و تحلیل شاخص‌های کلیدی مانند حجم، MACD و CMF، معامله‌گران می‌توانند بینشی در مورد فرصت‌های معاملاتی بالقوه و قدرت روندهای بازار به دست آورند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
ambcrypto.com
کارشناس مهندسی کامپیوتر که به جای برنامه‌نویسی، محتوانویسی می‌کند و سعی دارد در دنیای ارزهای دیجیتال و تولید محتوا هر چه بیشتر تاثیر‌گذار باشد. با دنبال کردن من در شبکه‌های اجتماعی، بیشتر درباره دید من از بازارهای مالی و فعالیتم بدانید.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا