تریدفین‌تک

بررسی و آموزش ربات ترید مود رکس Mudrex و استراتژی های آن

برخلاف گذشته که روش‌های معاملاتی محدود بودند، امروزه راهکارهای زیادی برای سرمایه‌گذاری در کریپتو به وجود آمده است. هر یک از این روش‌ها مزایای خاص خود را داشته و برای عده‌ای مناسب هستند. یکی از بهترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری امن استفاده از ربات تریدر است.

ربات تریدر به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید با خیال راحت روی ارزهای دیجیتال مورد علاقه خود سرمایه‌گذاری کرده و سود ثابتی به دست بیاورید. از جمله ربات‌های ترید معروف در دنیا می‌توان به ربات مود رکس اشاره کرد. این ربات مدت زمان زیادی نیست که رونمایی شده اما در همین مدت کوتاه محبوبیت بسیار خوبی به دست آورده است. در این مقاله ربات مود رکس و قابلیت‌های آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛ بنابراین از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

ربات مود رکس چیست؟

Mudrex یک ربات تریدر یا به اصطلاح پلتفرم سرمایه‌گذاری است که کمک می‌کند به آسانی روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید. دنیای کریپتو یکی از بهترین بازارهای سرمایه‌گذاری در دنیاست که روز به روز به تعداد علاقه مندان آن افزوده می‌شود. با توجه به این موضوع شما می‌توانید از مود رکس برای آسان کردن معاملات خود استفاده کرده و بهترین بازدهی را از آن به دست بیاورید.

ربات ترید مود رکس در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شده است و طی این مدت کم توانسته بیش از ۳۵ هزار مخاطب جمع‌آوری کند. این ربات منحصر به فرد دارای استراتژی‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری است لذا شما می‌توانید معاملات خود را با استراتژی‌های مختلف رهبری کنید. این پلتفرم معاملاتی امنیت بسیار خوبی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که با خیال راحت شروع به معامله کنید.

ربات مودرکس همچون ربات ترید کوادنسی برای همه کاربران طراحی شده است. یعنی این که شما در حوزه ارزهای دیجیتال حرفه‌ای یا مبتدی باشید فرقی ندارد و می‌توانید از ربات مود رکس برای پیشبرد اهداف خودتان استفاده نمایید. علاوه بر این ربات مود رکس به شما کمک می‌کند که صرافی‌ ارز دیجیتال مورد نظر و کیف پول‌های مورد نیاز خود را به ربات متصل کرده و شروع به معامله کنید.

امنیت ربات ترید Mudrex چگونه است؟

مهم‌ترین مسئله‌ای که در رابطه با ربات‌های ترید وجود دارد مسئله امنیت آن‌هاست. در واقع هر چقدر یک ربات امنیت بیشتری داشته باشد طرفداران بیشتری خواهد داشت و می‌تواند محبوبیت خود را افزایش دهد. ربات مود رکس در این زمینه موفق عمل کرده است و به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین و امن‌ترین ربات‌ها برای ترید به شمار می‌رود.

امنیت ربات مود رکس

تمامی داده‌های کاربرانی که در این ربات ثبت‌نام می‌کنند با استفاده از AES ۲۵۶ رمز نگاری می‌شوند لذا هیچ‌کس نمی‌تواند به این اطلاعات دسترسی داشته باشد. علاوه بر این ربات ترید مود رکس برای افزایش امنیت خود از احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده می‌کند. پس شما برای استفاده از این ربات باید ایمیل و حساب گوگل خود را تایید کنید. در غیر این صورت نمی‌توانید به ربات دسترسی داشته باشید.

ربات ترید مود رکس چه طرح‌ها و استراتژی‌هایی دارد؟

یکی از موضوعات مهمی که در رابطه با آموزش ربات mudrex مطرح می‌شود وجود طرح‌ها و استراتژی‌های مختلف در این ربات قدرتمند است. شما باید ابتدا این طرح‌ها و نحوه عملکرد آن‌ها را بشناسید تا بتوانید استفاده بهتری از ربات داشته باشید.

Mudrex Invest

طرح Mudrex Invest به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به صورت ۱۰۰ درصدی روی ارزها سرمایه‌گذاری کنید. این سرمایه‌گذاری بر اساس ربات‌های تجاری خودکار انجام می‌شود و قادر است روی چند ارز یا صرافی سرمایه‌گذاری کند.

Mudrex Builder

طرح Mudrex Builder به گونه‌ای تعریف شده است که شما می‌توانید یک استراتژی معاملاتی دلخواه برای خود ایجاد کنید. برای این کار نیاز به هیچگونه کد نویسی ندارد، تنها کافی است از بلوک‌های در نظر گرفته شده برای این کار استفاده نمایید.

استراتژی‌های موجود در ربات مود رکس

Mudrex Mints

این استراتژی معاملاتی ریسک بسیار کمی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که بازدهی بسیار خوبی از سرمایه‌گذاری روی ارزهای دلخواه خود به دست بیاورید. Mudrex Mints به گونه‌ای طراحی شده است که حتی از هولد بیت کویین هم سود بیشتری دارد.

استراتژی Algos

این نوع استراتژی به صورت حرفه‌ای و توسط تریدرهای برتر ساخته شده است. Algos برای سرمایه‌گذاری و مبادله انواع ارزها کاربرد دارد و هزینه‌های آن توسط سازنده تعیین می‌شود. شما لازم است هزینه‌های مربوط به این استراتژی را به صورت ماهانه به سازنده آن پرداخت نمایید.

پلن های ربات تریدر مود رکس

نکته: نوع دیگری از استراتژی‌ها برای ربات مورد رکس وجود دارد که به صورت سبدهای اختصاصی از ارز دیحیتال طبقه بندی می‌شوند. شما می‌توانید از این سبدهای سرمایه‌گذاری استفاده کرده و ریسک ضرر خود را به حداقل برسانید. لازم به ذکر است که ارزهای موجود در این سبدها تنوع زیادی دارند و شانس کسب سود توسط شما را افزایش می‌دهند.

قیمت ربات مود رکس چقدر است؟

ربات ترید مود رکس برای راحتی کاربران تاسیس شده است و تصمیم دارد که معاملات در دنیای کریپتو را آسان کند. این ربات همه جوره هوای کاربران خود را دارد لذا طبیعی است که برای بهبود عملکرد خود هزینه دریافت کند. مودرکس به دو حالت رایگان و پرمیوم قابل دسترس است. قبل از این که این ربات را خریداری کنید بهتر است از قیمت آن مطلع شوید. قیمت ربات مو درکس به صورت زیر است:

  • نسخه رایگان: این نسخه از ربات مودرکس با هدف آشنایی شما با نحوه عملکرد ربات در نظر گرفته شده است. با استفاده از این نسخه می‌توانید به مدت یک هفته به قابلیت‌هایی همچون استراتژی‌ها، مبادلات، نشانگرها و پشتیبانی ایمیل دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید این ربات را به مدت یک هفته تست کنید و پس از بررسی‌های لازم نسبت به خرید آن اقدام نمایید.
  • نسخه پرمیوم: نسخه پولی این ربات قیمت چندان زیادی ندارد و برای خرید آن کافی است ماهانه ۱۶ دلار پرداخت کنید. با خرید نسخه پرمیوم ربات mudrex می‌توانید به تمامی امکانات آن دسترسی داشته و بدون هیچگونه محدودیتی از آن استفاده نمایید.

ربات mudrex از چه پلتفرم‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

ربات مود رکس یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ربات‌ها برای ترید است که از پلتفرم‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. بهره‌مندی از این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید معاملات خود را راحت‌تر انجام داده و سود بسیار خوبی به دست بیاورید.

ربات مود رکس برای معاملات عادی از صرافی‌‌های زیر پشتیبانی می‌کند:

  • بایننس
  • OkEx
  • Coinbase Pro

Mudrex برای معاملات فیوچرز از این صرافی‌ها پشتیبانی می‌کند:

  • بیت مکس
  • بای بیت
  • Deribit
  • معاملات آتی بایننس
  • آتی OkEx
  • FTX

نکته: طبقه بیانیه‌ای که پشتیبانی مودرکس اعلام کرده است انتظار می‌رود که به زودی صرافی‌هایی همچون HitBTC، Kraken، Huobi، Poloniex و Bitfinex به این ربات اضافه شوند.

شما با خرید نسخه پریمیوم این ربات و ثبت صرافی‌های ذکر شده می‌توانید معاملات ارز دیجیتال خود را به آسانی انجام دهید. این ربات از ارزهای متنوع پشتیبانی می‌کند لذا شما می‌توانید ارزهای محبوب همچون بیت کویین، اتریوم، سولانا، پولکادات، ارز بیت کوین کش و … را معامله کنید.

مودرکس بهترین ربات برای سرمایه‌گذاری در کریپتو

Mudrex یکی از بهترین ربات‌ها برای ترید است که در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شده است. این پلتفرم فوق العاده دارای دو نسخه رایگان و پولی است و به شما این امکان را می‌دهد که ابتدا آن را تست کنید و در صورتی که مورد قبولتان بود از آن استفاده کنید. این ربات در حال حاضر بیش از ۳۵ هزار سرمایه‌گذار دارد که حدود یک میلیارد دلار در این ربات سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

ربات مود رکس از لحاظ امنیتی در وضعیت ایده‌آلی قرار دارد چون برای افزایش امنیت خود از FA۲ استفاده می‌کند و APIها را برای برداشت بدون مجوز ادغام کرده است. شما می‌توانید به راحتی در این ربات ثبت‌نام کرده و ارزهای دیحیتال مورد نیاز خود را معامله کنید. استفاده از ربات مود رکس بسیار ساده است و همین ویژگی سبب شده است که افراد زیادی از آن استقبال کنند.

ربات مود رکس یک راه حل هوشمندانه برای فعالان بازار کریپتو است تا بتوانند با استراتژی معاملاتی خاص شروع به معامله کنند و بازدهی ثابتی داشته باشند. شما می‌توانید از صرافی‌ها و کیف پول‌های مورد علاقه خود را به این ربات متصل کرده و از معامله کردن با آن لذت ببرید. همین حالا از طریق سایت رسمی ربات مود رکس mudrex.com به جمع کاربران آن بپیوندید.

پس اگر به دنبال رباتی هستید که به شما کمک کند بازدهی خوبی از سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال به دست آورید و بر احساسات خود غلبه کنید به شما استفاده از ربات مود رکس را پیشنهاد می‌کنیم. لازم به ذکر است که شما با یادگیری آموزش ربات mudrex می‌توانید بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

بات معامله‌گر در والکس

بات معامله‌گر والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس نیز برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود، دو ربات گرید نقطه‌ای (Spot Grid) و گرید بی نهایت (Infinity Grid) را در دسترس قرار داده است. این ربات‌ها در اختیار شما قرار دارند تا بتوانید به راحتی و بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی از این ابزار فوق‌العاده به رایگان استفاده کنید. کافی است در والکس حساب کاربری ایجاد کنید و پس از احراز هویت در صفحه اصلی روی بخش بات کلیک کرده و ساختن بات مورد نظر خود را آغاز کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا