اخبار NFT

غوغای دونالد ترامپ در توییتر به رشد مجموعه NFT های او کشیده شد

انتشار عکس جدید دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و مصاحبه جنجالی این روزهای او باعث افزایش کف قیمت و حجم معاملات NFT‌های مرتبط با او شده است.

به گزارش والکس و به نقل از cryptoslate، ترامپ که این روزها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده درگیر پرونده‌های حقوقی متعددی شده است، در نهایت در یک روز تاریخی و باورنکردنی خود را تسلیم زندانی ایالاتی کرد. او بعد از آن‌که با قرار وثیقه آزاد شد، پس از چند سال دوری به توییتری که حالا به X تبدیل شده است برگشت و با انتشار عکسی از زمان بازداشت خود هم غوغایی در محافل سیاسی به پا کرد و هم باعث زلزله‌ای در بازار NFTها شد.

mug-shot-trump-nfts-sales-volume-skyrocket
عکس بازداشت ترامپ

انتشار عکس او باعث شد حجم معاملات NFTهای ترامپ تا ۳۷۰۰ درصد افزایش پیدا کند. براساس داده‌های کوین گکو (Coingecko)، حجم معاملات مجموعه NFT سری ۱ و ۲ ترامپ در کمتر از ۲۴ ساعت تقریبا ۳۰۰ درصد و ۳۷۵۰ درصد افزایش یافتند و به ۳۱۴۲۹ دلار و ۱۶۳۶۱ دلار رسیدند. افزایش حجم معاملات، کف قیمت مجموعه را افزایش داد، به طوری که کف قیمت مجموعه اول و ارزش بازار به ۳۱۳ دلار و ۱۴.۰۷ میلیون دلار افزایش یافت و به همین ترتیب، مجموعه دوم هم شاهد افزایش کف قیمت و ارزش بازار به ۵۰ دلار و ۲.۳ میلیون دلار بود.

اوایل سال جاری میلادی هم زمانی که ترامپ توسط دادگاه متهم شناخته شد حجم فروش NFTهای او تا ۴۶۱ درصد افزایش یافته بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
cryptoslate
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا