اخبار آلت کوین ها

۳ تاریخ مهم برای ارتقای استلار به پرتوکل ۲۱؛ آیا افزایش قیمت XLM در پیش است؟

تست نت استلار (Stellar) به پروتکل ۲۱ ارتقا یافته است. این پروتکل قرار است از قراردادهای هوشمند پشتیبانی کند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین گیپ، بلاک چین استلار از سه تاریخ مهم برای راه‌اندازی پروتکل ۲۱ پرده برداری کرد. قیمت XLM قرار است از این ارتقاء قرارداد هوشمند بهره‌مند شود.

ارتقای استلار

تست نت استلار به‌تازگی به پروتکل ۲۱ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل تکامل قرارداد هوشمند بلاکچین ارتقا یافته است. طبق به‌روزرسانی‌ که در حساب رسمی X استلار به اشتراک گذاشته است، با این ارتقای شبکه آزمایشی، استلار اکنون در موقعیت خوبی قرار گرفته است تا نقشه راه خود را اجرا کند.

تاریخ‌های مهم برای ارتقای پروتکل ۲۱ استلار

استلار به عنوان یک موتور پرداخت توسعه داده شد. در حالی که مشهورترین پروتکل‌های بلاکچین لایه ۱ به طور کامل از عملکرد قرارداد هوشمند پشتیبانی می‌کنند، استلار قرار است از طریق پروتکل ۲۱ به آن‌ها بپیوندد.

پروپوزال پذیرش قابلیت قرارداد هوشمند در ماه فوریه توسط اعتبارسنج‌های این شبکه تایید شد. اکنون پس از به‌روزرسانی تست‌نت، استلار از جدول زمانی بعدی خود برای اجرای نقشه راه رونمایی کرده است. این تاریخ‌ها به ترتیب شامل ۳۰ می (۱۰ خرداد)، ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) و ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد) هستند.

قیمت استلار
استلار Stellar (XLM)
۵,۶۴۵.۰۰ تومان
$ ۰.۰۹۴ -۰.۳۲%

خرید و فروش امن، سریع و آسان استلار در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید استلار

در ۳۰ می، این شبکه بلاکچین نسخه‌های Stable Stellar Core، Horizon و RPC را اجرا خواهد کرد. Stellar Core که برای ۳۰ می برنامه‌ریزی شده است، دومین نامزد توسعه یافته برای پشتیبانی از پروتکل ۲۱ باقی می ماند. در ۱۱ ژوئن، این پروتکل یک بازنشانی تست نت را اجرا می‌کند تا تضمین کند که همه تغییرات به طور مطلوب کار می‌کنند.

در ۱۸ ژوئن، کل اکوسیستم استلار ارتقا به شبکه اصلی (Mainnet) را به رای خواهد گذاشت که نتیجه آن آینده این شبکه را مشخص خواهد کرد.

اگر این برنامه‌ها به نتیجه برسند، نتایج مثبتی برای قیمت استلار (XLM) به دنبال خواهند داشت. XLM به عنوان دارایی اصلی شبکه استلار، نقش اصلی را در امور غیرمتمرکز (DeFi) ایفا خواهد کرد و این موضوع تاثیر قوی بر قیمت ان خواهد داشت.

در حال حاضر، ارتقاء قرارداد هوشمند Soroban در استلار از حمایت گسترده اکوسیستم آن برخوردار است. پس از تایید ادغام پروتکل ۲۱، اولین مجموعه قراردادهای هوشمند روی این پروتکل فعال شدند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا