تحلیل ارزهای دیجیتال

خوش بینی معامله‌گر مطرح در مورد آینده قیمت چین لینک

مایکل ون د پوپ تحلیلگر و معامله‌گر ارزهای دیجیتال به آینده رمزارز بومی اوراکل غیرمتمرکز چین لینک (LINK) خوش بین است.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، Van de Poppe به دنبال‌کنندگان خود در پلتفرم X گفت که توکن LINK پتانسیل رشد بیش از ۹۰ درصدی را دارد. او اضافه کرد که به نظر لینک پس از مقاومت در برابر روند نزولی، آماده صعود شده باشد. وی معتقد است تا زمانی که قیمت بالای ۱۳.۵۰ تا ۱۴.۲۵ دلار باقی بماند، احتمالاً حرکت بعدی به سمت ۲۵ تا ۳۰ دلار خواهد بود.

نمودار قیمت چین لینک
نمودار تحلیل قیمت چین لینک تایم فریم یک روزه

تحلیل ون د پوپ و خوش بینی او در مورد لینک، با خرید سنگین ۸.۲ میلیون دلاری یک نهنگ ناشناس همزمان شد. شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین Spot On Chain این تراکنش قابل توجه را گزارش کرد. خرید ۶۰۱,۹۴۹ LINK با میانگین قیمت ۱۴.۸۱ دلار، ۸.۲ میلیون دلار ارزش‌گذاری شده است. همزمان و پس از خرید این نهنگ روند نزولی لینک پایان یافت و قیمت چین لینک به بالای ۱۶ دلار صعود کرد.

طبق تحلیل ون د پوپ انتظار می‌رود که لینک پس از عبور از سطح ۱۶ دلار، دوباره به زیر ۱۵ دلار کاهش یابد و سپس برای عبور از سطح ۱۸ دلار تلاش کند.

LINK در زمان نوشتن این خبر با قیمت ۱۶.۲۲ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۹ درصد افزایش یافته است.

در ادامه، این معامله‌گر بر این باور است که قیمت اتریوم (ETH) با جفت بیت کوین (ETH/BTC) ممکن است روند صعودی را آغاز کرده باشد. او اعتقاد دارد که برای اطمینان از ادامه روند صعودی قیمت باید از ۰.۰۶ بیت کوین عبور کند. علاوه‌براین عملکرد قیمت در هفته‌های گذشته، قدرت روند صعودی را تایید می‌کند.

نمودار قیمت جفت ارز اتریوم بیت کوین
نمودار تحلیل قیمت جفت ارز ETH/BTC تایم فریم یک هفته‌ای

جفت ارز ETH/BTC در زمان نوشتن این مقاله با قیمت ۰.۰۵۹۵۴ بیت کوین معامله می‌شود.

این معامله‌گر همچنین پس از راه اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) بیت کوین، چشم انداز خود را در مورد بیت کوین به روز کرد.

او گفت که بیت کوین مشتاق است تا در این محدوده تثبیت شود، زیرا هیجان ناشی از ETF به آرامی در حال فروکش کردن است. راه‌اندازی صندوق ETF اسپات یکی از بهترین رویدادها براساس سرمایه خالص ورودی و حجم معاملات بوده که در سال‌های آینده تاثیر خود را نشان خواهد داد. در حال حاضر مقاومت بالقوه در ۴۶۰۰۰ دلار و نقاط حمایت در ۳۹۰۰۰ تا ۴۱۰۰۰ دلار قرار دارند.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار تحلیل قیمت بیت کوین تایم فریم یک روزه

ون د پوپ اعتقاد دارد که قیمت بیت کوین ممکن است به زودی به بالای ۴۵۰۰۰ دلار صعود کند و سپس در مارس و آوریل سطح ۳۹۰۰۰ دلار را آزمایش کند که در آن نقطه می‌تواند دوباره به سمت بالا حرکت کرده و در ماه می به سطح ۴۲۰۰۰ دلار رسیده و آن را رد کند.

بیت کوین در زمان نوشتن این مقاله با قیمت ۴۱۶۴۰ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا ثابت بوده است.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
dailyhodl.combeincrypto.com
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا