اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

آراگون منحل می‌شود؛ برنامه آراگون برای بازخرید توکن‌های ANT

انجمن عام‌المنفعه آراگون (Aragon) سوئیس از انحلال خود در آینده نزدیک خبر داده و نقدینگی بازخرید ANT را از طریق خزانه ۸۶،۳۴۳ اتریومی خود ارائه خواهد کرد.

به گزارش والکس و به نقل از theblock، این اقدام پس از آن صورت گرفت که اعضای سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) آراگون نسبت به شفافیت و حاکمیت بر خزانه‌داری اتریوم آن ابراز ناامیدی کردند.

انجمن عام‌المنفعه آراگون سوئیس خود را منحل خواهد کرد و به کاربران اجازه می‌دهد توکن بومی آن یعنی ANT را در ازای دریافت اتریوم بازخرید کنند.

این پروژه در بیانیه روز پنجشنبه هفته گذشته خود نوشت:

انجمن آراگون خزانه ۸۶،۳۴۳ اتریومی (به ارزش تقریبی ۱۵۵ میلیون دلار) خود را نقد خواهد کرد تا کاربران بتوانند هر توکن ANT را به ازای دریافت ۰/۰۰۲۵۳۷۶ اتر بازخرید کنند. کاربران تا تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۲۴ فرصت خواهند داشت تا توکن‌های خود را با اتر مبادله کنند.

پس از اتمام فرآیند بازخرید، تمام توکن‌های ANT سوزانده می‌شوند، زیرا به گفته انجمن آراگون «از این لحظه به بعد، هیچ مقصودی برای نگه داشتن ANT وجود ندارد.»

انجمن آراگون نوشت:

AA (انجمن آراگون) با شناسایی منطبق‌ترین و کارآمدترین مسیر مالیاتی که امکان ادامه فعالیت موقت و حفاظت از پروژه را فراهم می‌کند، به بهترین نرخ بازخریدی که می‌توانست برای همه هولدرهای ANT دست پیدا کرد. این تصمیم به دلیل محدودیت‌های قانونی نمی‌تواند به رای عمومی گذاشته شود.

انجمن آراگون مبلغ ۱۱ میلیون دلار از این وجوه برای پوشش هزینه‌های معوق مورد نیاز برای انحلال پروژه و ایجاد یک پوشش ریسک در برابر تردید‌های نظارتی نزد خود نگه می‌دارد. اگر پس از انحلال آراگون بخشی از این وجوه استفاده نشده باقی بماند، اعضای انجمن از آن برای تأمین مالی یک «ساختار جدید متمرکز بر محصول» بهره خواهند برد.

والکس توصیه می‌کند که به منظور جلوگیری از ضررهای جبران‌ناپذیر، نسبت به معامله رمزارز آراگون و ریسک احتمالی ناشی از آن دقت داشته باشید. برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی؛ از فردا (۱۵ مهر) خرید و واریز این رمزارز در صرافی والکس بسته خواهد شد. شما تا انتهای آبان فرصت دارید که دارایی آراگون خود را به فروش رسانید.

فروش آراگون (ANT)

ماه‌ها ناامیدی

اعضای سازمان مستقل غیرمتمرکز آراگون قصد دارند که علیه انجمن آراگون به علت وجود اختلاف نظر با خزانه‌داری اتر و عدم‌ شفافیت‌های عام‌المنفعه اقدام قانونی کنند. انجمن آراگون قول داده بود که این خزانه‌داری را تا ماه نوامبر ۲۰۲۲ تحت یک رای DAO قرار دهد اما موفق به انجام این کار نشد.

انجمن آراگون ناظر قانونی این پروژه است. آراگون پلتفرمی است که به توسعه و مدیریت سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز کمک می‌کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
theblock.co
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا