اخبار ارزهای دیجیتال

این رمز ارزها به زودی از صرافی بایننس حذف می‌شوند

صرافی بایننس چهار ارز دیجیتال مونرو (XMR)، مولتی چین (MULTI)، وای (VAI) و آراگون (ANT) را در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند) از لیست معاملات خود حذف می‌کند و کاربران تا ۲۰ می ۲۰۲۴ (۳۱ اردیبهشت) فرصت برداشت دارند.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، صرافی بایننس براساس فرآیند بررسی دوره‌ای خود، تصمیم به حذف این رمزارزها گرفته است. در این میان، مونرو از محبوبیت بیشتری برخوردار است و حذف آن باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شده است. بایننس دلیل مشخصی را برای این موضوع ارائه نکرد اما قیمت‌ها پس از اعلام این خبر به شدت سقوط کردند. 

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، مونرو یک سقوط وحشتناک را تجربه کرد و بیش از ۱۷ درصد کاهش یافت. XMR یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین آلت‌کوین‌ها در صنعت است و تصمیم برای حذف آن برای برخی تعجب‌آور بود. مونرو به دلیل ویژگی‌های مرتبط با حفظ حریم خصوصی و ناشناس بودن، حساسیت نهادهای نظارتی را برانگیخته بود. 

منبع: CoinGecko

بایننس اخیرا درگیر یک پرونده قضایی بزرگ با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بود. صرافی موافقت کرد که مبلغ هنگفتی در حدود ۴ میلیارد دلار بپردازد و از آن زمان شروع به تغییر سیاست‌ها و رویکردهای خود کرد. مدیر عامل جدید آن حتی گفت که آن‌ها قصد دارند بایننس را به شرکتی همسو با مقررات مالی سنتی تبدیل کنند. با این حساب شاید دلیل حذف مونرو را باید در این روندها جستجو کرد. 

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۱ / ۵. مجموع آرا: ۳۱

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حبیب
حبیب
3 ماه قبل

سلام من در دنیای ارز دیحیتال یک آماتور هستم بنظرم بدیهی است که مونرو با سیاست های دولت آمریکا همخونی ندارد و براحتی نظارت مستبدانه مالی این کشور را به چالش کشیده وباید حذف شود

ن ت
ن ت
3 ماه قبل

خبر خوب اینه که تو صرافی بایننس شهر مجازی التراورس لانچ شده و این اولین شهر مجازی هست که وارد صرافی شده پیشنهاد میکنم زمین مجازی بخرید

دکمه بازگشت به بالا