اخبار بیت کوین

با تایید ETFها چقدر سرمایه جدید به بیت کوین تزریق می‌شود؟ 

شرکت تجزیه و تحلیل گلس نود (Glassnode)، در تازه‌ترین گزارش خود توضیح می‌دهد که با تایید صندوق‌هایی ETF بیت کوین، بیش از ۷۰ میلیارد دلار پول جدید به بازار این رمزارز تزریق می‌شود و همین مساله می‌تواند باعث انفجار قیمت بیت کوین شود. 

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، گلس نود پیش‌بینی می‌کند که تایید ETFهای اسپات با استقبال سرمایه‌گذاران نهادی مواجه می‌شود و حدود ۷۰.۵ میلیارد دلار سرمایه وارد بازار بیت کوین خواهد شد. این شرکت استدلال می‌کند که با راه‌اندازی ETFها، بخش قابل توجهی از پول سرمایه‌گذاران از طلا، سهام و اوراق قرضه به سمت بیت کوین سرازیر می‌شود.

تحلیلگران گلس نود می‌گویند که احتمالا ۶۰.۶ میلیارد دلار از ترکیب ETF سهام و اوراق قرضه و حدود ۹.۹ میلیارد دلار از بازار طلا وارد بازار بیت کوین خواهد شد که در مجموع حدود ۷۰.۵ میلیارد دلار سرمایه جدید بالقوه است. این تزریق قابل توجه سرمایه جدید می‌تواند تاثیر زیادی روی قیمت بیت کوین داشته باشد و به طور بالقوه قیمت آن را با پذیرش گسترده‌تر و ادغام شدن در سبدهای سرمایه‌گذاری سنتی‌تر افزایش دهد.

گزارش گلس نود توضیح داد که خوش‌بینی‌های فزاینده در مورد احتمال تایید ETFهای اسپات بیت کوین، باعث افزایش قابل توجه معاملات آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو (CME) شده است. بر همین اساس، معاملات آتی بیت‌کوین در CME به بالاترین سطح یعنی ۲۷.۸ درصد رسید که برای اولین‌بار از زمان شروع بازار خرسی از بایننس پیشی گرفت.

علاوه بر این، مشارکت سازمانی در سود باز (Open interest) مربوط به بیت کوین نیز ۴.۳ میلیارد دلار افزایش یافته و از ۹.۷ میلیارد دلار عبور کرده است که رشدی ۸۰ درصدی را نشان می‌دهد . این جهش‌های اخیر در تقاضای سرمایه‌گذاران و قیمت‌های کریپتو نشان‌دهنده یک مسیر صعودی بالقوه برای رشد بازار ارزهای دیجیتال است.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
newsbtc.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا