اخبار بیت کوین

با رسیدن قیمت بیت کوین به ۶۷ هزار دلار، چه سرنوشتی در انتظار بازار است؟

گاوهای بیت کوین به نقطه‌ای نزدیک می‌شوند که می‌توانند از سفارشات فروش پیشی بگیرند و به طور بالقوه سطوح مقاومت مهمی را بشکنند که راه را برای کشف قیمت بیت کوین هموار می‌کند.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، بیت کوین تا تاریخ ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت) بر مقاومت کلیدی خود فشار آورده و بررسی‌ها نشان می‌دهند که نهنگ‌ها در حال خرید در کف هستند.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۳,۸۷۸,۴۹۹,۹۹۸.۰۰ تومان
$ ۶۳,۷۰۰.۰۰۰ -۰.۷۶%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

گاوها به طور مداوم در حال تلاش برای غلبه بر مقاومت اوردر بوک (چشم‌پوشی از سفارشات فروش موجود) هستند، اما بازار نسبتاً ثابت باقی مانده و در محدوده باریکی نوسان دارد.

هیت‌مپ لیکوئیدیشن BTC
هیت‌مپ لیکوئیدیشن BTC

با توجه به آمار و ارقام فعلی منتشر شده از سوی CoinGlass، دیواری از سفارشات خرید به ارزش ۳۵ میلیون دلار طی کلوز روزانه بیت کوین در صرافی بایننس مشاهده شده و بخش عمده سفارشات فروش در حال حاضر بین ۶۷ هزار دلار تا ۶۷،۵۰۰ دلار متمرکز شده‌اند.

Material Indicators در بخشی از پست X (توئیتر سابق) خود نوشت:

با نگاهی به اوردر بوک بیت کوین طی یکماه گذشته متوجه می‌شویم که چگونه تغییرات نقدینگی بر پرایس اکشن این ارز دیجیتال تأثیر می‌گذارد. همانطور که بلوک‌های سفارش فروش بیت کوین پایین می‌آیند و برخی از بلوک‌های موجود برای خرید بالا می‌روند، محدوده معاملات به ۶۲ هزار تا ۶۸ هزار دلار کاهش می‌یابد.
نقدینگی اوردر بوک BTC/USDT در بایننس با حجم نهنگ‌ها
نقدینگی اوردر بوک BTC/USDT در بایننس با حجم نهنگ‌ها

علاوه بر این، نمودار ارائه شده توسط Material Indicators رفتار معاملاتی طبقات مختلف نهنگ‌های بیت کوین را نیز نشان می‌دهد.

محدوده سفارشات ۱ تا ۱۰ میلیون دلاری قابل‌توجه است چرا که برخلاف سایر دسته‌ها، در ماه آوریل (اردیبهشت) افزایش یافته است.

این موضوع را هم به یافته‌های شرکت تحقیقاتی سنتیمنت (Santiment) اضافه کنید. سنتیمنت در تحلیل‌های جدید خود «فومو (FOMO)» را در بخشی از کیف پول‌های با موجودی بین ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار BTC (۶۶/۷ میلیون دلار – ۶۶۷ میلیون دلار) مشاهده کرده است.

سنتیمنت در X نوشت:

نهنگ‌های کلیدی بیت کوین که هزار تا ۱۰ هزار بیت کوین هولد می‌کنند، از این افزایش موجودی حمایت کرده‌اند و این گروه اکنون ۲۶۶ هزار بیت کوین بیشتر از ابتدای سال ۲۰۲۴ جمع‌آوری کرده است. این امر به معنای انباشت ۱/۲۴ درصد از کل عرضه است. این گروه از نهنگ‌ها FOMO زیادی را نیز تجربه می‌کنند.
نمودار BTC/USD با داده‌های ذخایر نهنگ‌ها
نمودار BTC/USD با داده‌های ذخایر نهنگ‌ها

نهنگ‌های مورد بررسی اکنون بیش از یک چهارم عرضه بیت کوین را در اختیار دارند و برای ثبت رکوردهای جدید قدم برمی‌دارند.

مشخصه پرایس اکشن فعلی بیت کوین یک «آرامش نگران‌کننده» است

شرکت معاملاتی QCP Capital یک روز قبل گفته بود که بازار ارزهای دیجیتال ممکن است قبل از وقوع یک تغییر قابل‌توجه، دوره‌ای از نوسانات اندک را تجربه کند.

QCP طی آخرین بروزرسانی خود از بازار تحت عنوان «New York Color» که در کانال تلگرام این شرکت منتشر می‌شود، آنچه که «آرامش نگران‌کننده» نامیده را توصیف کرد.

در این مطلب آمده است:

بیت کوین در حال حاضر در میانه محدوده ۶۰ هزار تا ۷۳ هزار دلار معامله می‌شود و نوسانات قراردادهای آپشن کوتاه‌مدت بیت کوین به حدود ۶۰ درصد کاهش یافته است. همین هفته، ما چهارمین هاوینگ بیت کوین را تجربه کردیم و بازار به دلیل وقوع تنش‌هایی در خاورمیانه (که در حال حاضر کاهش یافته) وحشت زده بود.
جریان سرمایه ETFهای اسپات بیت کوین
جریان سرمایه ETFهای اسپات بیت کوین

تحلیلگران این شرکت به بازنشانی فاندینگ ریت (Funding Rate) بیت کوین و بازگشت آهسته اما پیوسته سود به صندوق‌های قابل معامله در بورس (صندوق ETF) بیت کوین در ایالات متحده اشاره کردند.

در جمع‌بندی New York Color آمده است:

تقاضا از سمت سرمایه‌گذاران سنتی (TradFi) برای بیت کوین همچنان ادامه دارد، اگرچه سرعت آن کاهش یافته است. برای مثال شرکت بلک راک (BlackRock) ۷۰ روز متوالی ورود سرمایه به صندوق خود را گزارش کرده است.
آیا این آرامش قبل از یک طوفان (‌صعودی) است؟
این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۶

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عرفان
عرفان
9 روز قبل

آینده ی بیت چگونه رقم خواهد خورد؟؟؟

دکمه بازگشت به بالا