اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوینمنتخب سردبیر

چرا باید به آینده بیت کوین خوش‌بین بود؟ پیش‌بینی ارزش بازار کریپتو در سال ۲۰۲۴

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۴، استراتژیست‌های صرافی بیتفینکس (Bitfinex) نسبت به قیمت بیت کوین و ارزش بازار ارزهای دیجیتال خوش‌بین هستند و به مقاومت رمزارزها در مواجهه با چالش‌های قانونی و اعتباری اشاره می‌کنند. به گفته این تحلیلگران، بازار کریپتو بین دوره‌های طمع و فشارهای نظارتی حرکت می‌کند و برای رشد بالقوه آماده است. برهمین اساس، کارشناسان بیتفینکس پیش‌بینی می‌کنند که ارزش بازار ارزهای دیجیتال ممکن است دو برابر شود.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopolitan، جدیدترین گزارش تحلیلی بیتفینکس چشم‌انداز مثبتی را برای ارزهای دیجیتال ترسیم می‌کند. کارشناسان این صرافی معتقدند که در سال آینده، ارزش بازار کریپتو به ۳.۲ تریلیون دلار خواهد رسید. یکی از عوامل کلیدی که به این خوش‌بینی کمک می‌کند، علاقه فزاینده سرمایه‌گذاران نهادی به دارایی‌های رمزنگاری، به ویژه بیت کوین است.

تایید قریب الوقوع صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF بیت کوین)، به عنوان یک کاتالیزور در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند بخشی از سرمایه را به سمت بیت کوین هدایت کند. استراتژیست‌های Bitfinex بر این باورند که بیت کوین احتمالا وضعیت مطلوب خود را در بین پرتفوی‌های سازمانی، به ویژه در نیمه اول سال ۲۰۲۴ حفظ خواهد کرد و این مساله یادآور صعودهای مشاهده شده در اواسط دهه ۲۰۱۰ است. 

این گزارش بر اهمیت سال ۲۰۲۴ به‌عنوان سالی که هاوینگ بیت کوین در آن رخ می‌دهد تاکید می‌کند و نقش مهم سودآوری و رفتار ماینرها را برجسته می‌کند. این پیش‌بینی، بازاری سالم با پتانسیل رشد فراوان را نشان می‌دهد و فشار فروش محدودی را از سوی ماینرها پیش‌بینی می‌کند. گزارش Bitfinex همچنین به بررسی مسیر پذیرش بیت کوین در کشورهایی مانند السالوادور و آرژانتین می‌پردازد و این روند را بخشی از یک حرکت بزرگتر می‌داند که در آن دارایی‌های کریپتویی، به ویژه بیت کوین، به عنوان پوششی در برابر بی‌ثباتی اقتصادی مورد استقبال قرار می‌گیرند.

گزارش بیتفینکس بر منحنی پذیرش جهانی تاکید می‌کند و روندی رو به رشد را در سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی می‌کند که با ابتکاراتی مانند تمرکز السالوادور بر زیرساخت بیت کوین و تغییر آرژانتین به سمت دارایی‌های غیرمتمرکز تقویت شده است. با نگاهی به چشم‌انداز وسیع‌تر، تحلیلگران Bitfinex افزایش قابل توجهی در مالکیت ارزهای دیجیتال در سطح جهان را پیش‌بینی می‌کنند. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که تعداد دارندگان رمزارز در دنیا می‌تواند به بین ۸۵۰ تا ۹۵۰ میلیون نفر افزایش یابد. آن‌ها استدلال می‌کنند که این افزایش پذیرش و ادغام ارزهای رمزنگاری شده، به ویژه بیت کوین، در فعالیت‌های اقتصادی اصلی را منعکس می‌کند. همچنین، انتظار می‌رود نرخ رشد ماهانه بیش از ۳.۸ تا ۴.۴ درصد افزایش یابد، با این فرض که شرایط فعلی بازار صعودی در طول سال ۲۰۲۴ ادامه داشته باشد.

علی‌رغم تنش‌های ژئوپلیتیکی و آمارهای اقتصادی موجود، گزارش پیش‌بینی می‌کند که تورم تعدیل شده و اقتصاد جهانی کارآمدتر خواهد شد. انتظار می‌رود این عوامل به یک بازار باثبات منجر شود و در نهایت همگی به رشد کریپتو کمک کنند. بر همین اساس، تحلیلگران Bitfinex نسبت به چشم‌انداز بیت کوین و بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ بسیار خوش‌بین هستند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۱۴

منبع
cryptopolitan.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا