اخبار ارزهای دیجیتال

۴ توصیه خالق اتریوم برای سرمایه گذاری که شما را حیرت‌زده می‌کند

خالق اتریوم با توصیه‌هایی برای سرمایه‌گذاران بر اهمیت توزیع سرمایه و پس‌انداز کردن تاکید کرد. او معتقد است جامعه کریپتو همچنان باید به روش‌های سنتی و اثبات شده حفظ سرمایه توجه کنند.

به گزارش والکس و به نقل از Beincrypto، ویتالیک بوترین، بنیان‌گذاران اصلی اتریوم، در میانه بی‌ثباتی بازار ارزهای دیجیتال، گوشه‌ای از دانش مالی خود را با کاربران به اشتراک گذاشت. توصیه‌های مالی او ترکیبی از روش‌های سرمایه‌گذاری سنتی و مدرن هستند که به‌ویژه در عصر دیجیتال امروز می‌توانند مفید واقع شوند.

بوترین در درجه اول بر اهمیت تنوع بخشیدن در سبد سرمایه‌گذاری تایید کرده است. در عصری که فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری هر روز بیشتر و بیشتر می‌شوند، توزیع دارایی در پروژه‌های مختلف می‌تواند ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش دهد. این رویکرد که یک استراتژی سنتی است با ماهیت سیال بازار ارزهای دیجیتال نیز هم‌خوانی دارد.

بنیان‌گذار بلاک چین اتریوم در درجه بعد، اهمیت پس‌انداز کردن را یادآور شد. او توصیه کرده که افراد و سرمایه‌گذاران باید به اندازه مخارج چند سال‌شان را پس‌انداز کنند. این اصل امنیت مالی، به‌خصوص زمانی که بازارهای کار و اقتصاد به طرز فزاینده‌ای غیر قابل پیش‌بینی هستند، مهم جلوه می‌کند. باید به یاد داشته باشیم که موضوع امنیت مالی بسیار فراتر از فقط ذخیره کردن ثروت است.

بوترین در سومین توصیه مالی خود به داشتن «پورتفولیوی خسته‌کننده» اشاره کرد. این نقطه‌نظر که با جذابیت سرمایه‌گذاری پر ریسک در تناقض است در عمل، یک واقعیت اثبات شده است. سرمایه‌گذاری‌های ثابت و قابل اعتماد، اغلب منجر به سودهای بلندمدت می‌شوند. در صنعتی که داستان‌های هیجان‌انگیز افرادی که یک‌شبه میلیونر شده‌اند از هر طرف شنیده می‌شود، پیشنهاد بوترین در واقع، دعوتی برای سرمایه‌گذاری محتاطانه‌تر است.

در نهایت او نسبت به اهرم یا لوریج بیش از حد، به‌خصوص بیش از دو برابر، هشدار داد. این نکته در معاملات لوریج ارز دیجیتال با ضریب بالا که ریسک ضرر و زیان قابل توجهی دارند، بسیار اساسی است. به‌طور خلاصه، بوترین، کاربران را به سرمایه‌گذاری مسئولانه دعوت کرده است که ثبات بلندمدت را بر سودهای کوتاه‌مدت اولویت قرار می‌دهند.

توصیه‌های مالی بوترین که ترکیبی از دانش سنتی سرمایه‌گذاری با بینش دقیقی از اقتصاد دیجیتال هستند، علاوه بر تازه‌کاران و برای سرمایه‌گذاران باتجربه نیز مفید هستند. نظرات این چهره سرشناس بلاک چین، نشان می‌دهد که گاهی ساده‌ترین راهکارها، موثرین‌ترین استراتژی‌های محافظت از سرمایه و درآمدزایی در بازارهای مالی خواهند بود.

آیا با توصیه‌های ویتالیک بوترین موافق هستید؟ توصیه شما برای سرمایه‌گذاران تازه وارد در فضای ارز دیجیتال چیست؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۶ / ۵. مجموع آرا: ۹۶

منبع
beincrypto.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
میثم
میثم
3 ماه قبل

نظر شخصی من اینه که عده ای از اینجور انسان نما ها زیر نظر فراماسون ها هستن. در اصل خالق اصلی اینا نیستن اینا مترسک هستن دستای پشت پرده در کاره. چرا که هر کس موفقیت بزرگی به دست میاره نه به ظاهرش نه به اخلاقش نه سوادش و نه حتی نوع راه رفتنش نمیخوره. بیشتر شبیه عقب افتاده هاست چرا که ایناااا انسان نما هستن مثلا رپتال هستن. مثل هاوکینگ و امثال ایناااا که با دست های پشت پرده ارز دیجتال که هیچ بلکه کل جهان کنترل میکنن وسلام

مسعود
مسعود
3 ماه قبل

با سلام
با توجه به قراردادها و پشتیبانی روز افزون از برخی رمز ارزها تنوع سبد میتواند ریسک پذیری زیان را بسیار کمتر نماید. ضمن اینکه توقع کوتاه مدت و دخیل احساسات میتواند زیان بار باشد.

مشهدی
مشهدی
3 ماه قبل

ایشون مدل موی پریشون زده. اینو با شلختگی اشتباه نگیر. بعدم آرایشگاه رفتن مگه ثروت میخواد؟!!

چنگیز خان
چنگیز خان
3 ماه قبل

توصیه پنجم به بوترین اینه نظافت شخصی بهتر از سرمایه گذاری است و باعث میشود بهتر تصمیم بگیری از همه مهم تر کوتاه کردن موی سر
تو با این همه ثروت یه آرایشگاه نمیخوای بری

فرید آزادیان
فرید آزادیان
3 ماه قبل

مسلم دیدگاه ها با هم متفاوت است و از طرفی افراد بر اساس تفکر و ریسک پذیری خود عمل می کنند نظریه عنوان شده برای افرادی که از ریسک پذیری بالا برخوردار هستند و به نوعی نوسان گیر هستند تنها یک توصیه بوده و کمتر مورد توجه قرار می گیرد

دکمه بازگشت به بالا