اخبار شیبا اینوتحلیل ارزهای دیجیتال

آیا یک صفر از قیمت شیبا کاسته می‌شود؟ تحلیل قیمت SHIB و بررسی احتمال خروج از الگوی ۴۵۵ روزه

قیمت شیبا اینو (SHIB) در ۴۵۵ روز گذشته به زیر خط روند نزولی بلندمدت و حیاتی خود کاهش یافته است. با وجود پیش‌بینی‌های صعودی از قیمت SHIB، آیا ریجکت شدن سطح مقاومت ۰/۳۸۲ اندیکاتور فیبوناچی اصلاحی می‌تواند باعث ریزش شیبا شود؟ در زمان نگارش این تحلیل، قیمت SHIB با رشد ۱۳٪ در شبانه‌روز گذشته به سطح ۰.۰۰۰۰۰۹۲ دلار رسیده است. آیا یک رشد ۱۰٪ در کار است و یک صفر از قیمت آن کاسته می‌شود؟

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم فریم هفتگی اطلاعات واضحی را از شرایط بازار ارائه نمی‌دهد، اما پرایس اکشن شیبا اینو در بازه زمانی روزانه به یک نکته مثبت اشاره دارد.

قیمت شیبا اینو تقریباً به خط روند الگوی بلندمدت خود رسیده که در حال حاضر نقش یک مقاومت را برای این ارز دیجیتال بازی می‌کند.

قیمت از یک الگوی اصلاحی کوتاه‌مدت خارج شده است. آیا این امر می‌تواند آغازگر یک رالی صعودی جدید باشد؟

شیبا اینو به مقاومت بلندمدت خود نزدیک می‌شود

تحلیل تکنیکال شیبا در تایم فریم هفتگی نشان می‌دهد که قیمت SHIB از ماه آگوست ۲۰۲۲ در زیر خط روند نزولی خود قرار داشته است.

این خط روند اخیراً شیبا را در ماه آگوست ریجکت کرد (نماد قرمز) که منجر به سقوط آن تا سطح ۰/۰۰۰۰۰۶۶ دلار در ماه اکتبر شد.

قیمت شیبا اینو می‌تواند در داخل یک الگوی کنج نزولی (Falling Wedge) نیز معامله شود. با این حال، خط حمایت آن تاکنون به اندازه کافی اعتبارسنجی نشده است. بنابراین، این الگوی قیمتی هنوز تایید نشده است.

با بررسی اندیکاتور RSI، یک شاخص مومنتوم کلیدی که برای تجزیه و تحلیل شرایط بازار، به این نتیجه رسیده‌ایم که پیش‌بینی نامطمئنی را برای SHIB ارائه می‌دهد.

به طور معمول، رسیدن RSI به بالاتر از سطح ۵۰ در طول یک روند صعودی نشان‌دهنده تسلط نیروهای صعودی بر بازار است، در حالی که RSI زیر سطح ۵۰ خلاف آن را بیان می‌کند.

RSI در نمودار شیبا در حال افزایش است اما همچنان زیر سطح ۵۰ باقی مانده که نشان‌دهنده یک روند نامشخص برای قیمت آن است.

نمودار هفتگی SHIB/USDT
نمودار هفتگی SHIB/USDT

تیم شیبا در این هفته اطلاعیه مثبتی را منتشر کرد و گفت:

یک خبر بزرگ! مجله شیبا از راه رسید. این مجله بلیط هفتگی شما به دنیای فناوری، مالی و موارد دیگر خواهد بود. جلد این مجله در قالب NFT به صورت رایگان برای هزار خواننده اول آن در صفحه این سایت در دسترس خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو؛ آیا یک بریک اوت می‌تواند شروعی برای بازگشت این رمزارز باشد؟

تجزیه و تحلیل این آلت کوین در تایم فریم روزانه چشم‌انداز خوش‌بینانه‌تری را ارائه می‌دهد.

تا تاریخ ۱۴ آگوست، شیبا در یک کانال قیمتی نزولی گیر کرده بود، که معمولاً با یک سری اقدامات اصلاحی همراه می‌شود و به یک بریک اوت احتمالی اشاره دارد.

در تاریخ ۲۲ اکتبر، SHIB با موفقیت از خط روند خود پیشی گرفت. این جهش رو به بالا با یک واگرایی صعودی در RSI (سبز) همراه شد که نشان‌دهنده افزایش مومنتوم پس از کاهش قیمت است.

علاوه بر این، عبور RSI از سطح ۵۰ نشان می‌دهد که بریک اوت شیبا اینو واقعاً رخ می‌دهد و می‌تواند منجر به حرکات صعودی بیشتری شود.

در صورت ادامه‌دار بودن این مومنتوم مثبت، قیمت SHIB ممکن است با یک رشد ۳۷ درصدی مواجه شود و به سطح مقاومت بعدی خود در ۰/۰۰۰۰۱۱۰ دلار برسد و به طور بالقوه باعث خروج قیمت از زیر خط روند نزولی بلندمدت شود. این امر می‌تواند یک تغییر روند صعودی را برای بلندمدت آغاز کند.

نمودار روزانه SHIB/USDT
نمودار روزانه SHIB/USDT

علیرغم این پیش‌بینی خوش‌بینانه برای قیمت شیبا اینو، شکست این توکن در عبور از سطح مقاومت ۰/۳۸۲ فیبوناچی اصلاحی در نرخ ۰/۰۰۰۰۰۸۵ دلار می‌تواند منجر به کاهش ۱۵ درصدی قیمت شود که حمایت افقی و کوتاه‌مدت آن در ۰/۰۰۰۰۰۷۰ دلار را تأیید می‌کند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۱۷

منبع
beincrypto.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا