اخبار آلت کوین هاتحلیل ارزهای دیجیتال

پرسودترین رمزارزها در شب کریسمس؛ سولانا از ۱۲۰ دلار عبور کرد!

شب کریسمس درحالی از راه رسید که سولانا بار دیگر توانست از یک سطح مقاومتی مهم عبور کند. در این مطلب به بررسی پرسودترین رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته می‌پردازیم. 

به گزارش والکس، قیمت سولانا در شبانه روز گذشته با ۷.۵ درصد رشد از ۱۲۰ دلار عبور کرد. ظاهرا رمزارز محبوب این روزها، به هیچ وجه قصد توقف ندارد. سولانا در یک سال گذشته بیش از ۹۵۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است و این یک رقم خارق‌العاده به حساب می‌آید. کارشناسان براین باورند که با ادامه روند فعلی و افرایش فشار خرید روی سولانا، احتمالا روند رشد در سال ۲۰۲۴ نیز ادامه خواهد داشت. در حالی که در هفته‌های گذشته ارزش بازار سولانا در حدود ۳۰ میلیارد دلار بود، هجوم گاوها باعث شد این عدد به ۵۱ میلیارد دلار برسد. 

بیت کوین در چه وضعیتی قرار دارد؟

بیت کوین همچنان به نوسانات محدود ادامه می‌دهد و حالا در حدود ۴۳۴۰۰ دلار معامله می‌شود. قیمت بیت کوین در هفت روز اخیر در حدود ۱ درصد رشد داشته است که همین مساله درجا زدن این رمزارز را تایید می‌کند. تحلیلگران معتقدند که در کوتاه مدت، ادامه رفتار فعلی ممکن است به قدرت‌نمایی موقت خرس‌ها منتهی شود. 

بیت کوین در حفظ دامیننس خود چندان موفق نیوده است و این شاخص مهم برای ارزیابی سلطه بیت کوین بر بازار، با اندکی کاهش به ۵۱.۹۶ درصد رسیده است. شاخص ترس و طمع بیت کوین نیز همچنان عدد ۷۱ را به ما نشان می‌دهد.

پرسودترین رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته

این روزها اتریوم به عنوان دومین رمزارز بزرگ بازار با انتقادات جدی مواجه شده است. بسیار از سرمایه‌گذاران و تحلیلگران در شبکه‌های اجتماعی از عملکرد این رمزارز گلایه دارند. رفتار اتریوم در ماه‌های گذشته کاملا به بیت کوین وابسته بوده و حالا همچنان در محدوده ۲۲۰۰ دلار معامله می‌شود. قیمت اتریوم در یک سال اخیر حدود ۸۰ درصد رشد کرده که این بسیار کمتر از رقیب او یعنی سولانا است.

اردینالز (ORDI) در ادامه روند صعودی خود، دیروز با ۳۹ درصد رشد پرسودترین رمزارز بازار بود. اردینالز که اکنون در حدود ۷۷.۳۵ دلار معامله می‌شود، در ۶ ماه اخیر بیش از ۱۰۰۰ درصد افزایش قیمت را ثبت کرده است. سویی (SUI) با ۲۰ درصد، گالا (GALA) با ۱۴ درصد و نیر (NEAR) با ۱۳ درصد رشد، دیگر رمزارزهای پرسود در شبانه روز گذشته بودند.

قیمت تون کوین، ریپل، کاردانو، دوج کوین، چین لینک و شیبا دیروز بین ۱ تا ۳ درصد افزایش داشتند و متیک ۶ درصد رشد را به ثبت رساند. به نظر شما روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت؟

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا