اخبار ارزهای دیجیتال

بیت کوین حمایت ۴۰ هزار دلاری را از دست داد؛ کدام رمزارز بهترین عملکرد را داشت؟

در لحظه نگارش این مطلب، بیت کوین در آستانه از دست دادن حمایت مهم ۴۰ هزار دلاری است و با تقویت فشار فروش روی این رمزارز، احتمالا تا ساعاتی دیگر شاهد بازگشت قیمت به محدود ۳۹ هزار دلار خواهیم بود. قیمت بیت کوین در شبانه روز گذشته ۳ درصد دیگر کاهش یافت و این در حالی بود که سویی (SUI) با ۷ درصد رشد توانست لقب پرسودترین رمزارز بازار را از آن خود کند.

به گزارش والکس، خرس‌ها قصد آرام گرفتن ندارند و ادامه قدرت‌نمایی آن‌ها باعث سقوط مارکت کپ بیت کوین تا ۷۸۵ میلیارد دلار شده است. در ۲۴ ساعت گذشته، گاوها هیچ مقاومتی از خود نشان ندادند و این به سقوط بیشتر قیمت منتهی شد. بر همین اساس، ۸۰۸۹۷ تریدر با مجموع ۲۲۲ میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکوئید شدن که از این مقدار ۱۸۲ میلیون دلار مربوط به معاملات لانگ بود. علی‌رغم کاهش شدید قیمت بیت کوین، به دلیل نزولی بودن اکثر آلت کوین‌ها، دامیننس بیت کوین هنوز در محدوده ۵۱ درصد است. شاخص ترس و طمع اما به طرف ترس حرکت کرد و روی عدد ۴۹ ایستاد. 

تحلیلگران بر این باورند که با سقوط به زیر حمایت ۴۰ هزار دلاری، احتمالا باید منتظر قیمت در محدوده ۳۸ و یا حتی ۳۶ هزار دلار باشیم. در شرایط فعلی، هیچ احساس مثبتی وجود ندارد و همین مساله زمینه را برای ریزش‌های بعدی فراهم می‌کند. با این حال، جلسه بعدی فدرال رزرو و اعلام سیاست‌های جدید پولی، ممکن است به تقویت قیمت منجر شود. 

آلت کوین‌ها در چه وضعیتی قرار دارند؟

روز گذشته درحالی که ۲۷۵۲ عدد ETH به ارزش ۶ میلیون دلار سوزانده شد، قیمت اتریوم به روند نزولی خود ادامه داد و تا ۲۳۴۰ دلار کاهش یافت. بایننس کوین، سولانا، ریپل، کاردانو، دوج کوین، اوالانچ، چین لینک، پولکادات، تون کوین، متیک و شیبا، همگی کاهشی بین ۱ تا ۵ درصد را ثبت کردند. در این میان، آستار (ASTR) با ۱۰ درصد و سلستیا (TIA) با ۶.۵ درصد سقوط، بدترین عملکرد را در بین ۱۰۰ رمزارز برتر بازار داشتند. 

قیمت پپه که این هفته در حدود ۱۳ درصد سقوط کرده بود، با ادامه روند نزولی، ۴ درصد دیگر کاهش یافت. میم کوین پپه با این عملکرد ضعیف در رتبه ۱۱۶ ام قرار گرفته است. در حال حاضر هیچ خبر یا چشم‌انداز صعودی درباره پپه وحود ندارد و ادامه فشار فروش، به کاهش ارزش بازار این میم محبوب و سقوط بیشتر منتهی خواهد شد.

برخلاف بازار یک دست قرمز، رمزارز سویی (SUI) دیروز ۷ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. سویی در ۳ ماه اخیر در مجموع حدود ۱۶۰ درصد رشد کرده و با ارزش بازار ۱.۲ میلیارد دلاری، ۵۶امین رمزارز بزرگ بازار است. در شرایط فعلی، سرمایه‌گذاران لازم است به مدیریت ریسک توجه ویژه‌ای داشته باشند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا