اخبار آلت کوین هااخبار بیت کوینتحلیل ارزهای دیجیتال

بررسی وضعیت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۲۱ آبان

در حالی که بسیاری از تحلیل‌گران بر این باورند که بیت کوین به زودی با ورود به «رالی بابانوئل» مقاومت‌های دیگری را پشت سر خواهد گذاشت، در شبانه روز گذشته قیمت بیت کوین با اصلاحاتی جزئی به محدوده ۳۶۹۰۰ تا ۳۷۰۰۰ دلار بازگشت. در این مطلب به بررسی رمزارزهای برتر در ۲۴ ساعت اخیر می‌پردازیم. 

به گزارش والکس، پادشاه کریپتو که در هفت روز اخیر بیش از ۵ درصد رشد را تجربه کرده است، اکنون در وضعیتی خنثی به سر می‌برد که نشان‌دهنده تخلیه هیجانات اولیه برای خبر احتمال تایید صندوق‌های ETF بیت کوین است. 

در روزهای اخیر خبر احتمال راه‌اندازی صندوق ETF اسپات اتریوم توسط شرکت بلک راک نیز باعث شده بود که قیمت اتریوم از مقاومت ۲ هزار دلار عبور کند. اتریوم با حفظ این سطح، ۲۴ ساعت اخیر را بدون تغییر قابل توجه‌ای پشت سر گذاشت. 

اما سولانا که هفته فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده بود در شبانه روز گذشته با ادامه روند صعودی خود بیش از ۵.۷ درصد رشد کرد و حالا قیمت سولانا در محدوده ۵۷.۸۹ دلار معامله می‌شود.

چین لینک هم که روز گذشته در حدود ۱۴ دلار بود با ۴.۵ درصد افزایش قیمت در ۲۴ ساعت، به قیمت ۱۵.۶۹ دلار رسید. قیمت چین لینک در هفته اخیر بیش از ۲۶ درصد رشد کرده است.

اما پرسودترین رمزارز بازار کریپتو در شبانه‌روز گذشته تورچین (RUNE) بوده است. قیمت تورچین در ۲۴ ساعت در حدود ۲۸ درصد رشد کرد و به ۵.۰۸ دلار رسید. تورچین این هفته در حدود ۵۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده بود. 

قیمت اردینالز (ORDI) و قیمت اوالانچ (AVAX) نیز تنها در ۲۴ ساعت به ترتیب بیش از ۲۱ و ۱۶ درصد افزایش قیمت را ثبت کردند. قیمت سلستیا (TIA) نیز با ۱۱ درصد رشد به قیمت ۴.۱۳ دلار رسید که یک صعود فوق‌العاده برای این رمزارز به حساب می‌آید.

اما ارز دیجیتال صرافی ورشکسته FTX که در واکنش به خبر احتمال فعالیت مجدد این صرافی در چند روز بیش از ۲۷۰ درصد رشد کرده بود، همان‌طور که پیش بینی کرده بودیم خیلی زود وارد سراشیبی سقوط شد. قیمت FTT در شبانه‌روز گذشته در حدود ۲۴ درصد کاهش یافته و این بیشترین اصلاح قیمت در کل بازار کریپتو در این بازه زمانی بوده است. 

قیمت پپه نیز در یک روز بیش ۵ درصد کاهش یافت و توکن اینجکتیو برخلاف هفته اخیر روند نزولی را در پیش گرفت و حدود ۵ درصد کاهش را ثبت کرد.

باتوجه به این که بازار کریپتو همچنان تحت سلطه گاوها قرار دارد، به جز موارد ذکر شده اصلاح یا کاهش چشم‌گیری را در بین رمزارزها در ۲۴ ساعت اخیر مشاهده نکرده‌ایم. به نظر می‌رسد بعد از یک هفته هیجان‌انگیز حالا بازار در حال ارزیابی قدم‌های آینده است. 

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا