اخبار ارزهای دیجیتال

بسته شدن کندل هفتگی بیت کوین بالاتر از ۳۷۰۰۰ دلار؛ کدام آلت کوین‌ها رشد کردند؟

ترا کلاسیک (LUNC)، اکسی اینفینیتی (AXS) و اوسیس نتورک (ROSE) در شبانه‌روز گذشته بیشترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کرده‌اند. در این مطلب به بررسی بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت اخیر می‌پردازیم.

به گزارش والکس، به فاصله ۳ روز مانده تا بسته شدن کندل ماهانه بیت کوین، این هفته قیمت این رمزارز در بالای ۳۷۳۰۰ دلار به کار خود پایان داد. با شروع هفته معاملاتی جدید، سرمایه‌گذاران امیدوارند که قیمت بیت کوین برای شکستن مقاومت ۴۰ هزار دلاری تلاش کند.

اما همچنان اخبار منفی زیادی از سمت صرافی بایننس به گوش می‌رسد که ممکن است به عدم اطمینان دامن بزند. این صرافی بعد از استعفای CZ، شاهد خروج حجم سنگین سرمایه بود و فقط در یک روز بیش از ۱۰۰ میلیون تتر از بایننس برداشت شده است. علاوه‌بر این، وکلای دادگستری آمریکا اعلام کردند که چانگ پنگ ژائو باید ممنوع الخروج شود و تلاش می‌کنند تا او را به ۱۰ سال به زندان محکوم کنند. این اخبار تایید نشده بازتاب زیادی در رسانه‌های مختلف داشته است.

در کنار این موارد، ممکن است بحران بایننس باعث رد تمام درخواست‌های ETF اسپات بیت کوین شود. در چنین شرایطی که کار بسیار گره خورده و پیش‌بینی آینده بی‌نهایت سخت شده است، برخی تحلیلگران همچنان معتقدند که بیت کوین تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ به ۴۰ هزار دلار می‌رسد.

قیمت بیت کوین در شبانه‌روز گذشته ۱ درصد کاهش یافته است و اکنون در حدود ۳۷۱۷۰ دلار معامله می‌شود. اگر فشار خرید با حمایت گاوها تقویت شود ممکن است در کوتاه مدت قیمت بار دیگر از مقاومت ۳۸ هزار دلاری عبور کرده و تا ۳۸۲۰۰ رشد کند. اکانت CredibleCrypto در توییتر معتقد است که فشار بسته شدن معاملات فروش استقراضی یا شورت اسکوییز (Short Squeeze) احتمالا قیمت را به این سقف می‌رساند؛ اما اگر اخبار منفی و اتفاقات جاری با کمک خرس‌ها زیرپای بیت کوین را خالی کنند، ممکن است قیمت به حمایت ۳۶۹۰۰ یا حتی ۳۶۶۰۰ نیز سقوط کند.

news-crypto-market-watch-wallex-nov-27th
نمودار ۳۰ دقیقه‌ای بیت کوین منبع:CredibleCrypto

BNB اما هنوز مقاومت خوبی از خود نشان داده است. قیمت بایننس کوین با کاهشی ۱.۷ درصدی به ۲۲۹ دلار رسیده است. قیمت اتریوم نیز همچنان بالای ۲ هزار دلار قرار دارد. سولانا و متیک در شبانه‌روز گذشته به ترتیب ۲.۵ و ۳ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند.

پرسودترین و کاهشی‌ترین رمزارزها در ۲۴ ساعت اخیر

قیمت ترا کلاسیک (LUNC) دیروز با ۲۴ درصد رشد، بهترین عملکرد را در بازار ارزهای دیجیتال داشته است. ترا کلاسیک در یک ماه گذشته در حدود ۴۸ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

اکسی اینفینیتی (AXS) در ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۱۲ درصد رشد کرده و دومین رمزارز پرسود بازار بوده است. قیمت اکسی اینفینیتی این ماه حدود ۴۵ درصد افزایش قیمت را ثبت کرده است. اوسیس نتورک (ROSE) نیز با ۴.۷ درصد رشد در جایگاه سوم بهترین عملکردهای شبانه‌روز گذشته قرار گرفته است.

اما در بین کاهشی‌ها، بلور (BLUR) صدرنشین است. قیمت بلور که این ماه بیش از ۱۴۰ درصد رشد کرده بود، در شبانه روز گذشته وارد فاز اصلاح شد و در حدود ۱۰ درصد سقوط کرد. مینا (MINA) و گس (GAS) نیز به ترتیب ۹ و ۶.۸ درصد کاهش را به ثبت رساندند.

با نگاهی کلی به بازار رمزارزها متوجه می‌شویم که گاوها و خرس‌ها فعلا تمایلی به زورآزمایی مجدد ندارند. در چنین شرایطی با شروع هفته معاملاتی جدید باید منتظر اخبار تعیین‌کننده باشیم.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۱ / ۵. مجموع آرا: ۸

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا