اخبار ارزهای دیجیتال

این سه نهنگ با ریزش قیمت اتریوم، چین لینک و بیت کوین دست به خرید زده‌اند

به گفته شرکت ردیابی داده‌های بلاک چین Lookonchain، نهنگ‌های کریپتویی همزمان با اصلاح بازار دارایی‌های دیجیتال دست به خرید زده‌اند. این شرکت فعالیت نهنگ‌ها در سه رمزارز اتریوم، چین لینک و بیت کوین را بررسی کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، شرکت Lookonchain می‌گوید که با کاهش قیمت اتریوم، یک «نهنگ هوشمند» با سابقه‌ای خوب در معاملات سودآور خود، بیش از ۳۶۰۰ اتر در طی این اصلاح خریداری کرده است.

Lookonchain افزود:

پس از ریزش قیمت اتریوم در روز جمعه، این نهنگ ۳۶۰۰ توکن اتر به ارزش ۸/۹ میلیون دلار را با قیمت کمتری خرید… این نهنگ در خرید اتریوم با قیمت‌های پایین و فروش آن در قیمت‌های بالا بسیار خوب عمل کرده است. سود او در حال حاضر ۲۵/۸ میلیون دلار است!
خرید اتریوم

در زمان نگارش این خبر، اتریوم با قیمت ۲۴۲۳ دلار معامله می‌شود.

Lookonchain همچنین در ادامه به نهنگی اشاره داشته که مقدار زیادی از توکن چین لینک (LINK)، ارائه‌دهنده اوراکل غیرمتمرکز را با سقوط قیمت آن به سطح ۱۴/۸۱ دلار خریداری کرده است.

این شرکت گفت:

پس از کاهش قیمت چین لینک در روز جمعه، یک نهنگ ۸/۹ میلیون دلار برای خرید ۶۰۱٬۹۴۹ توکن LINK به قیمت ۱۴/۸۱ دلار هزینه کرد. این خرید با سه کیف پول جدید صورت گرفته است.
خرید چین لینک

به نظر می‌رسد که قیمت LINK پس از خرید این نهنگ بزرگ تثبیت شده است. در زمان نگارش این خبر، LINK با قیمت ۱۵/۷۶ دلار معامله می‌شود.

این شرکت ردیابی داده‌های آنچین با نگاهی به بیت‌ کوین می‌گوید که یک نهنگ کریپتویی نزدیک به ۳۰ میلیون دلار BTC را با کاهش قیمت آن به زیر سطح ۴۲ هزار دلار از صرافی ارز دیجیتال بایننس برداشت زده است.

Lookonchain در آخر گفت:

به نظر می‌رسد که این نهنگ در حال خرید بیت کوین است! در ریزش اخیر بازار، یک کیف پول جدید تعداد ۷۰۰ بیت کوین به ارزش ۲۹/۳۶ میلیون دلار را با قیمت متوسط ۴۱،۹۴۸ دلار از بایننس برداشت کرده است.
خرید بیت کوین

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۴۱،۰۳۸ دلار معامله می‌شود.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
dailyhodl.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا