اخبار دوج کوین

افزایش فعالیت‌ها در شبکه دوج کوین؛ آیا قیمت DOGE تغییر می‌کند؟

درحالیکه داده‌های تکنیکال، حاکی از قوت گرفتن احتمال افت قیمت دوج کوین هستند، فعالیت‌ها این شبکه، طی هفته گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، فعالیت شبکه دوج کوین طی هفته گذشته، افزایش قابل توجهی داشته اما قیمت DOGE هنوز تغییر چندانی نداشته است.

از تاریخ هفتم ژانویه (۱۷ دی) ارز دیجیتال دوج کوین در محدوده بالاتر از میانگین متحرک نمایی (EMA) دویست روزه، روندی خنثی داشته است. روند قیمت این رمزارز حدود ۰٫۴ درصد طی هفته گذشته و حدود ۱۴ درصد نیز طی ماه گذشته، افت را نشان می‌دهد. با اینکه تمامی داده‌های تکنیکال، حاکی از احتمال قوی ادامه این روند هستند؛ اما افزایش فعالیت این شبکه در روزهای اخیر، جالب توجه است.

داده‌های شرکت تحلیل بازار IntoTheBlock نشان می‌دهند که طی هفته گذشته، بیش از ۸۹۰ هزار آدرس جدید دوج کوین ایجاد شده است. در پی انجام اولین تراکنش توسط این کاربران، شاهد افزایش ۸۶ درصدی نرخ پذیرش دوج کوین نیز بوده‌ایم.

پیش بینی قیمت دوج کوین

داده‌های بیشتر از Santiment نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های فعال روزانه (DAA) دوج کوین از ۱۲۴٬۲۴۰ عدد در تاریخ ۲۳ ژانویه (سوم بهمن) به بیش از ۴۹۸٬۰۰۰ آدرس در دوم فوریه (۱۳ بهمن) رسیده است.

خرید دوج کوین

سه سناریو برای تشدید فعالیت روی شبکه دوج کوین وجود دارد. اولی، انتشار بازی ویدیویی قدیمی DOOM روی آن، دومی نزدیک شدن به عرضه DOGE-1 روی این بلاکچین و عامل سوم نیز افزایش شروع به کار راه‌حل لایه ۲ Dotchain است.

عوامل ذکر شده که به افزایش محبوبیت دوج کوین منجر شده‌اند، می‌توانند سبب افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به این میم کوین نیز بشوند. در این صورت می‌توان انتظار داشت قیمت دوج کوین نیز افزایش یابد.

مثلث نزولی دوج کوین در دو ماه گذشته

بااین‌حال بر اساس داده‌های تحلیل تکنیکال، احتمال وقوع یک اصلاح قیمت قوی‌تر برای دوج کوین را نیز بالاست. از روز ششم دسامبر ۲۰۲۳ (۱۵ آذر)، پرایس اکشن این میم کوین، شامل مجموعه‌ای سقف‌های پایین‌تر و کف‌های نسبتا ثابت در محدوده قیمت ۰٫۰۷۸ دلار بوده است. روندی که منجر به شکل‌گیری یک مثلث نزولی در نمودار روزانه دوج کوین شده است.

تحلیل تکنیکال دوج کوین

این مثلث، زمانی تکمیل می‌شود که قیمت، زیر سطح حمایتی تشکیل شده توسط کف‌های برابر بسته شود. علی‌رغم این چشم‌انداز بدبینانه، شاخص قدرت نسبی یا RSI در محدوده خنثی ۴۵ قرار دارد. عددی که نشان‌دهنده شک و تردید بازار در مورد خرید یا فروش این رمزارز است.

پیش‌بینی شما از قیمت دوج کوین در هفته‌های آتی چیست؟

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۹ / ۵. مجموع آرا: ۱۴

منبع
cointelegraph.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
زمانی
زمانی
2 ماه قبل

سلام .این تحلیلیتون درست نیست چون گذشته تکنیکال دوج دقیقا عکس نظر شماست.دوج یک ارز مثلث سازه و با شکسته این مثلث ها به سمت بالا بشدت سعود میکنه و ای امر را بارهای بار در سال۲۰۲۱ تکرار کرده

Garfild
Garfild
2 ماه قبل

سلام
نات کوین و بلاکچین برای عرضه کردن و رقابت جهانی در رمز ارزهای کوین آمادگی قیمت گذاری را اینگونه می‌گویند، هر ۵هزار نات کوین یک دلار خواهد بود .

دکمه بازگشت به بالا