اخبار NFT

دونالد ترامپ از چهارمین کالکشن NFT خود با محوریت بیت کوین رونمایی کرد

دونالد ترامپ سری چهارم کالکشن NFT خود را پیش از انتخابات ایالات متحده معرفی کرده است که چندین آیتم ویژه نیز به کلکسیونرها ارائه می‌دهد. برخی از این کارت‌ها با محوریت بیت کوین هستند.

به گزارش والکس، این کارت‌های NFT نشان می‌دهند که ترامپ در حال رقصیدن، بیت کوین در دست دارد.
این نسخه جدید بخشی از دعوای مناظره ترامپ علیه جو بایدن را به مجموعه‌داران ارائه می‌دهد. با نزدیک شدن به انتخابات ایالات متحده، ترامپ همچنان به سمت دارایی‌های دیجیتال متمایل می‌شود که باعث ایجاد خوش‌بینی در بازار خواهد شد.

دونالد ترامپ کالکشن جدید NFT خود را عرضه کرد

ترامپ در پست جدیدی در شبکه اجتماعی Truth Social آخرین نسخه کالکشن خود را با نام American First Collection معرفی کرد که شامل آیتم‌های اضافی و پیشنهادهای بیشتری به کلکسیونرها است.

در این پست آمده است:

سلام به همه، این رئیس جمهور مورد علاقه شما، دونالد جی ترامپ است…. من در حال رونمایی از یک سری جدید از کارت‌های تجارت دیجیتال ترامپ هستم، همه شما می‌دانید آنها چه هستند و ما با آنها بسیار سرگرم خواهیم شد. این مجموعه American First Collection نام دارد … این کارت‌ها من را در حال رقصیدن و حتی در دست داشتن مقداری بیت‌کوین نشان می‌دهند. اینجا بهترین بخش است، من کارهای بزرگی برای کلکسیونرهای کارت دیجیتال ترامپ انجام می‌دهم.

این کارت‌های NFT با دارایی‌های کریپتو یا کارت‌های اعتباری به عنوان روش‌های پرداخت قابل خرید بوده و ۹۹ دلار قیمت دارند.

کالکشن جدید NFT دونالد ترامپ

اخیراً، دونالد ترامپ پروژه‌های ارزهای دیجیتال را به عنوان راه‌حلی برای بانک‌های بزرگ پیش از نظرسنجی‌های نوامبر تبلیغ کرد و شرکت‌کنندگان اعلام کردند مشتاقانه منتظر قوانین شفاف‌تر هستند؛ چیزی که در طول دولت فعلی بایدن آرزوی آن را دارند. در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ نیز ترامپ از مقررات سختگیرانه فعلی که نوآوری را سرکوب می‌کند، انتقاد کرد.

آیتم‌های ویژه این کالکشن

کلکسیونرهایی که ۱۵ کارت خریداری کنند، یک کارت فیزیکی نیز دریافت خواهند کرد. کارت‌های معاملات فیزیکی حاوی تکه‌ای از کت و شلواری است که ترامپ برای مناظره با جو بایدن پوشیده بود.

کلکسیونرهایی که ۷۵ کارت را خریداری کنند، در یک مراسم شام در کلوبی در فلوریدا به دونالد ترامپ خواهند پیوست.

گفتنی است، ترامپ در حالی که ایده‌های خوب ایلان ماسک در زمینه هوش مصنوعی و سایر زمینه‌ها را ستایش می‌کند، برای او جایگاهی در کابینه خود احتمالا به عنوان مشاور در نظر گرفته است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا