اخبار آلت کوین هاتحلیل ارزهای دیجیتال

آیا رشد ۱۸ درصدی فانتوم سرآغاز یک رالی بزرگ است؟

یکی از تحلیلگران بازار معتقد است قیمت فانتوم ممکن است به ۰/۶۵ دلار افزایش پیدا کند، چرا که این توکن در مسیر خود با مقاومتی روبرو نشده و احتمال آغاز میم سیزن (meme season) نیز وجود دارد. توکن فانتوم در شرایط اشباع خرید قرار گرفته اما این امر احتمالاً مانعی برای رشد آن نخواهد بود.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، مانند بسیاری از آلت کوین‌ها، ارزش رمزارز فانتوم نیز در طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت. در زمان انتشار این خبر، قیمت FTM برابر با ۰/۵۰۳ دلار بود و در یک هفته گذشته بیش از ۱۸ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

به گفته علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، پتانسیل رشد بیشتر فانتوم وجود دارد و جهش قیمتی اخیر آن می‌تواند تنها شروع کار باشد.

آیا تغییری به سمت روند صعودی وجود دارد؟

مارتینز در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) در مورد FTM در حساب X خود مطلبی را منتشر کرد. به گفته او، هیچ مقاومتی نمی‌تواند مانع از رالی فانتوم شود. او همچنین خاطرنشان کرده تا زمانی که فانتوم بالای ۰/۴۷ دلار معامله شود، این توکن ممکن است به ۰/۶۵ دلار هم برسد.

شاخص IOMAP
شاخص IOMAP

پیش‌بینی این تحلیلگر ممکن است کسانی را که طی چند وقت اخیر بازار کریپتو را دنبال کرده‌اند شگفت‌زده نکند.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که تقاضا برای این توکن به این زودی‌ها کاهش پیدا نخواهد کرد. یکی از دلایل این نتیجه‌گیری تیم تحلیل AMBCrypto، می‌تواند گمانه‌زنی‌هایی درباره آغاز میم سیزن جدید و احتمالی بازار باشد.

AMBCrypto درستی یا نادرستی شایعات موجود را نیز بررسی کرده است. بر اساس یافته‌های این منبع، میم کوین‌هایی مانند CEKKE ،MAFIA و CRONJE (از روی نام آندره کرونژ (Andre Cronje)، بنیان‌گذار فانتوم) در این اکوسیستم مستقر شده‌اند.

به همین دلیل، تقاضا برای FTM ممکن است همچنان افزایش یابد. این افزایش بالقوه تقاضا می‌تواند باعث رشد قیمت فانتوم نیز شود.

علاوه بر این، میم سیزن فانتوم و هیجانات پیرامون آن ممکن است به تقلید از موفقیت سولانا، به FTM نیز کمک کند. در زمان نگارش این مطلب، سولانا در نزدیکی تبدیل شدن به ارز دیجیتالی با قیمت سه رقمی قرار دارد.

یکی از دلایل این امر افزایش تقاضا برای SOL به دلیل ظهور میم کوین‌هایی مانند BONK و MYRO بود. در ضمن شواهد آنچینی هم وجود دارد که نشان می‌دهد قیمت FTM می‌تواند تا ۰/۶۵ دلار افزایش پیدا کند.

با توجه به داده‌های جریانات ورودی و خروجی ارائه شده توسط سنتیمنت (Santiment)، در زمان انتشار این خبر، ورودی FTM به صرافی‌ها در سطح ۲۱۳ هزار قرار دارد، در حالی که خروجی این توکن از صرافی‌ها برابر با ۶۹۴ هزار است. این تفاوت بزرگ بین ورودی‌ها و خروجی‌ها نشان می‌دهد که تعداد بیشتری از فعالین در بازار نسبت به کسانی که قصد فروش توکن FTM را داشتند، مایل به نگهداری آن هستند.

ورودی و خروجی صرافی فانتوم
ورودی و خروجی فانتوم به صرافی‌ها

اگر این وضعیت ادامه داشته باشد، در آن صورت FTM ممکن است در کوتاه‌مدت افت شدیدی را تجربه نکند. مورد بعدی که باید در مورد فانتوم بررسی شود، چشم‌انداز تکنیکال آن است.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال فانتوم

بر اساس داده‌های نمودار ۴ ساعته FTM/USD، یک حمایت قدرتمند در سطح ۰/۳۹ دلار وجود دارد. همچنین، گاوها در تاریخ ۲۱ دسامبر با موفقیت از سد مقاومت ۰/۴۵ دلاری عبور کردند که نشان می‌دهد آنها در ساختار بازار حرفی برای گفتن دارند.

علاوه بر این، اندیکاتور جریان پول چیکین (CMF) در سطح ۰/۱۴ قرار دارد. چنین وضعیتی حاکی از افزایش انباشت توسط گاوها و تایید روند صعودی قیمت FTM است.

با این حال، شاخص قدرت نسبی یا همان اندیکاتور RSI در سطح ۷۰/۲۶ قرار گرفته است. این امر بدان معناست که FTM در شرایط اشباع خرید معامله می‌شود و ممکن است یک اصلاح پیش‌روی آن باشد.

نممودار ۴ ساعته فانتوم
نممودار ۴ ساعته فانتوم

به طور همزمان، حرکت فعلی بازار ممکن است پیش‌بینی‌های تکنیکالی را به چالش بکشد و به طور بالقوه باعث شود که ارزش این توکن قبل از تجربه یک پولبک قابل‌توجه از سطح ۰/۵۵ دلار فراتر رود.

به گفته تحلیلگران این سایت، صرف نظر از ریزش احتمالی فانتوم، توکن FTM همچنان در موقعیتی است که می‌تواند تا ۰/۶۵ دلار رشد کند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۸ / ۵. مجموع آرا: ۴

منبع
ambcrypto.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا