اخبار بیت کوین

روند قیمت بیت کوین تا چه زمانی نزولی است؟

بیت کوین در این هفته کاهش بیش از ۳ درصدی خود را افزایش داد، زیرا خرس‌ها فشار فروش خود را حفظ کردند. پس از آنکه قیمت بیت کوین به زیر قیمت خرید هولدرهای کوتاه مدت (STH-RP) یعنی ۶۴٬۲۳۰ دلار سقوط کرد، خرس‌ها توانستند این اصلاح را عمیق‌تر کنند. اکنون هدف بعدی کجاست؟

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، بر اساس داده‌های Farside Investors، ضعف بیت‌کوین از ۱۳ ژوئن منجر به خروج مداوم سرمایه از صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین شده است. این امر نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران بیت‌کوین نسبت به چشم‌انداز کوتاه‌مدت آن نگران هستند.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۴,۰۰۳,۵۹۹,۹۹۵.۰۰ تومان
$ ۶۵,۲۸۵.۷۱۰ ۰.۳۴%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر مستقل، در پستی در پلتفرم X گفته که بهبود بیت کوین احتمالا پس از مرگ «ماینرهای ضعیف» و بهبود هش ریت آغاز می‌شود. در سال ۲۰۲۰، هش ریت در ۸ روز بهبود یافت. در سال ۲۰۱۷، بهبودی ۲۴ روز طول کشید. وو افزود که کاپیتولاسیون (تسلیم شدن) ماینرها پس از هاوینگ در سال جاری زمان زیادی می‌برد که احتمالا به دلیل اینسکریپشن‌های اوردینالز است که سود ماینرها را افزایش می‌دهد.

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین در ۲۱ ژوئن به زیر سطح حمایت ۶۴٬۶۰۲ دلار رسید، اما خرس‌ها نتوانستند از برتری خود استفاده کنند. اما شب گذشته این اتفاق افتاد و بیت کوین وارد کانال ۶۲٬۰۰۰ دلار شد.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

گاوها باید قیمت را بالاتر از میانگین‌های متحرک برسانند تا خرس‌های مهاجم را به دام بیاندازند. اگر این کار را انجام دهند، قیمت BTC احتمالاً شتاب بیشتری خواهد گرفت و به ۷۰٬۰۰۰ دلار و سپس به ۷۲٬۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد. انتظار می‌رود که خرس‌ها دفاعی قوی در منطقه ۷۲٬۰۰۰ تا ۷۳٬۷۷۷ دلار داشته باشند.

در مقابل، اکنون که قیمت زیر میانگین‌های متحرک معامله می‌شود، نشان می‌دهد که احساسات منفی باقی مانده و معامله‌گران در حال فروش هستند که احتمال اصلاح عمیق‌تر را به ۶۰٬۰۰۰ دلار افزایش می‌دهد.

نمودار ۴ ساعته قیمت بیت کوین

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که گاوها در حال تلاش برای بهبود بودند اما با فروش در ۲۰-EMA مواجه شدند. با توجه به اینکه قیمت به زیر ۶۳٬۳۷۹ دلار کاهش یافته و حرکت نزولی از سر گرفته شده است، احتمال ادامه ریزش به ۶۰٬۰۰۰ دلار وجود دارد. واگرایی صعودی مشاهده در تایم فریم ۴ ساعته نیز عمل نکرد و شکسته شد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا