اخبار آلت کوین هااخبار ارزهای دیجیتالتحلیل ارزهای دیجیتال

معرفی ۵ آلت کوین با پتانسیل رشد قیمت در ماه می

ماه می نزدیک است و همواره این ماه در بازار کریپتو زمان مناسبی برای رشد آلت کوین‌ها بوده است. از این رو در این مطلب، به معرفی ۵ آلت کوین با پتانسیل رشد قیمت پرداخته‌ایم.

به گزارش والکس و به نقل از بی‌این کریپتو، به نظر می‌رسد در این ماه مسیر رشد آلت کوین‌هایی همچون هارمونی (ONE)، رندر (RNDR)، نیر پروتکل (NEAR)، داگ وایف هت (WIF) و استلار لومن (XLM) هموار است.

هارمونی (ONE) در مسیر یک نقطه عطف جدید

حجم تراکنش‌های ONE از یک میلیون دلار فراتر رفته است. این امر به افزایش استفاده از این شبکه و بالطبع رشد تقاضا اشاره دارد که می‌تواند قیمت توکن بومی آن را نیز افزایش دهد.

نمودار قیمت هارمونی

این آلت کوین در یک الگوی وج نزولی قرار گرفته و احتمال شکست آن در ماه می وجود دارد. بنابراین، بر اساس این الگو، ONE می‌تواند بیش از ۳۶٪ رشد کرده و به هدف ۰.۰۳۴ دلار برسد و بالاترین قیمت دو ماهه اخیر را ثبت کند.

با نگاهی به اندیکاتور ​​ADX (شاخص میانگین جهت‌دار) احتمال این اتفاق بسیار زیاد است. این اندیکاتور قدرت روند فعال را تجزیه‌و‌تحلیل می‌کند و از آنجایی که بالاتر از آستانه ۲۵.۰ قرار دارد، روند فعلی قوی‌تر خواهد شد.

با این حال، اگر قیمت هارمونی به زیر الگوی وج نزولی ریزش کند، پتانسیل صعود از دست می‌رود. در این صورت، احتمال کاهش تا زیر ۰.۰۱۵ دلار وجود دارد که پایین‌ترین قیمت هارمونی در سه ماه اخیر خواهد بود.

WIF در راس بازار میم کوین‌ها

در حالی که میم کوین‌های سولانا از قبل مشغول رقابت با ارز PEPE بودند، WIF وارد میدان شد و گوی سبقت را از سایرین ربود. این میم کوین به سرعت از PEPE پیشی گرفت و به سومین میم کوین بزرگ جهان تبدیل شد. به نظر می‌رسد این رشد در ماه آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نمودار قیمت WIF

در حال حاضر، WIF در یک الگوی مثلث متقارن حرکت می کند. با توجه به این الگو، انتظار می‌رود قیمت WIF افزایش پیدا کند که احتمالا می‌تواند به ۴.۸ دلار برسد. این صعود نشان‌دهنده افزایش ۵۱ درصدی برای Dogwifhat است که تسلط آن را بر بازار میم کوین‌ها تقویت خواهد کرد.

با این وجود، اگر هولدرهای WIF تصمیم به فروش داشته باشند، از دست رفتن حمایت (خط روند پایین الگوی مثلث) نیز امکان‌پذیر است. در نتیجه، این میم کوین حمایت ۲.۵ دلار را از دست داده و ۲.۰ دلار را به عنوان حمایت بعدی آزمایش خواهد کرد. در این صورت، عملا دیدگاه صعودی نقض خواهد شد.

NEAR نزدیک به سقف سال ۲۰۲۴

قیمت NEAR بیش از همه از اثر رویداد هاوینگ بهره برده که پیش‌بینی می‌شود قیمت آلت کوین‌ها را به سمت بالا سوق دهد. این آلت کوین اخیرا از حمایت ۵.۲ دلاری خود عقب‌نشینی کرده و اکنون با قیمت ۶.۸ دلار معامله می‌شود.

نمودار قیمت آلتکوین نیر

نیر تنها چند اینچ با سطح ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی در ۷.۴ دلار فاصله دارد. این سطح به عنوان کف حمایتی بازار گاوی شناخته می‌شود. بازپس گیری این قیمت به NEAR اجازه جهش می‌دهد تا از مرز ۸.۸ دلار عبور کرده و بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۴ را ثبت کند.

اما اگر قیمت نیر به ۶.۰ دلار یا کمتر کاهش یابد، سطح ۲۳.۶٪ فیبوناچی اصلاحی نیز از بین خواهد رفت. این اتفاق می‌تواند زمینه‌ساز اصلاحات بیشتری برای قیمت نیر باشد و چشم‌انداز صعودی آن را باطل کند.

رندر (RNDR) در حوزه هوش مصنوعی

خوش‌بینی معامله‌گران به بازار هوش مصنوعی (AI) در سه ماهه دوم افزایش داشته و این امر منجر به رشد انتظارات صعودی برای توکن‌های هوش مصنوعی شده است. از جمله این توکن‌ها می‌توان به Render اشاره کرد که در یک ماه گذشته در یک روند نزولی قرار داشت.

نمودار قیمت رندر

افزایش علاقه به هوش مصنوعی، RNDR را به یک دارایی با احتمال بازیابی قیمت تبدیل کرده است. جهش قیمت از حمایت ۸.۰ دلار شکست مقاومت ۱۰.۰ دلاری و تبدیل آن به حمایت برای صعود به سمت بالاترین سقف تاریخی، برای RNDR محتمل است.

با وجود این، از دست رفتن حمایت ۸.۰ دلاری، قیمت RNDR را به ۶.۸ دلار کاهش می‌دهد. این ریزش، پتانسیل صعود این ارز دیجیتال را از بین خواهد برد.

استلار(XLM) در شرایط مناسب

در حالی که قیمت استلار هیچ پیشرفت عمده‌ای نداشته است، مطمئنا در دسته دارایی‌هایی قرار دارد که زیر ارزش واقعی است. قیمت XLM در حال حاضر در یک الگوی وج نزولی معامله می‌شود.

نمودار قیمت آلت کوین استلار

بر اساس این الگو، یک شکست قیمت می‌تواند XLM را به ۰.۱۴۲ دلار برساند که نشان‌دهنده افزایش ۲۳ درصدی برای این آلت کوین است. در این صورت، XLM می‌تواند با عبور از ۰.۱۶ دلار، رکورد جدیدی را در سال جدید ثبت کند.

از طرفی، RSI در زیر نقطه میانی قرار دارد که احتمال از دست رفتن قدرت روند صعودی را نشان می‌دهد. در نتیجه، این احتمال وجود دارد که نزول ادامه یابد. اگر این اتفاق برای XLM رخ دهد، ممکن است حمایت ۰.۱۰ دلاری را از دست بدهد. در این صورت، این تحلیل صعودی نقض خواهد شد و قیمت به زیر ۰.۰۹ دلار کاهش خواهد یافت.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۹

دنیای کریپتو برای همه است. هدفم بیان پیچیدگی‌های این صنعت به زبان ساده است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
16 روز قبل

Ton پامپ ۴۰۰ درصدی در انتظار

دکمه بازگشت به بالا