اخبار آلت کوین ها

ژوپیتر صرافی غیرمتمرکز سولانا، ایردراپ توکن خود را تایید کرد

صرافی غیرمتمرکز تجمیع‌کننده ژوپیتر، توکن حاکمیتی خود به نام JUP را در تاریخ ۳۱ ژانویه منتشر خواهد کرد. این راه‌اندازی با ایردراپ همراه است.

به گزارش والکس و به نقل از theblock.com، صرافی غیرمتمرکز ژوپیتر که روی شبکه سولانا ساخته شده، اعلام کرده که توکن حاکمیتی خود را در تاریخ ۳۱ ژانویه منتشر می‌کند. به گفته بنیان‌گذار این صرافی با نام مستعار MEOW، این پروژه، امروز یک راه‌اندازی آزمایشی به نام MockJUP انجام خواهد داد و قصد دارد این میم کوین را به کمک شخص ثالث روی پلتفرم خود راه‌اندازی کند. ژوپیتر، قصد دارد برنامه‌های آتی دائو، وایت پیپر و گروه کاری‌اش را تا پیش از تاریخ انتشار توکن، مشخص نماید.

ژوپیتر، اولین بار خبر ایردراپ خود را در نوامبر ۲۰۲۳ منتشر کرد. وب‌سایت تخصیص ایردراپ JUP نیز در یکم دسامبر افتتاح شد. در این ایردراپ، چهار میلیارد توکن، معادل ۴۰ درصد از ۱۰ میلیارد عرضه کل JUP طی چهار مرحله، بین کاربران تقسیم خواهد شد.

در اولین گام، یک میلیارد JUP‌ به کیف پول ۹۵۵ هزار کاربر واجد شرایط واریز می‌شود. ارزش معاملات قبلی این کاربران روی این صرافی تا تاریخ دوم نوامبر ۲۰۲۳ باید به ۱۰۰۰ دلار رسیده باشد. کاربران با تراکنش‌های بیشتر، سهم بالاتری هم از ایردراپ خواهند داشت.

ژوپیتر از نظر حجم معاملات سواپ، بزرگترین صرافی غیرمتمرکز تجمیع‌کننده روی سولانا محسوب می‌شود. حجم معاملات این صرافی در ماه دسامبر ۲۰۲۳ به بیش از ۱۶ میلیارد دلار رسید. این عدد در ماه‌های نوامبر و اکتبر به‌ترتیب چهار میلیارد و یک میلیارد دلار بوده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱.۵ / ۵. مجموع آرا: ۴

منبع
theblock.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا