اخبار آلت کوین ها

افزایش قیمت آلت کوین‌های هوش مصنوعی در ۲۴ ساعت اخیر؛ دلیل آن چه بود؟

پس از اعلام پروژه جدید OpenAI به نام Sora، آلتکوین‌های حوزه هوش مصنوعی مانند ورد کوین (WLD)، لایو پیر (LPT) و سینگولاریتی نت (AGIX) با رشد قیمت مواجه شدند.

به گزارش والکس و به نقل از بیت کوین سیستمی، شرکت OpenAI، توسعه‌دهنده بات هوش مصنوعی چت جی پی تی، پروژه جدید خود به نام Sora را معرفی کرد. طبق اعلام اُپن ای آی پروژه Sora می‌تواند متن‌ها را به تصویر و ویدیوهای خلاقانه تبدیل کند.

پس از انتشار این خبر، سم آلتمن مدیر عامل OpenAI از دنبال کنندگان خود خواست تا پست‌های خود در پلتفرم X را با استفاده از Sora به ویدیوهای یک دقیقه‌ای تبدیل کنند.

پس از اینکه اُپن ای آی، Sora را معرفی کرد، علاقه به هوش مصنوعی تجدید شد و آلت کوین‌های AI شروع به افزایش قیمت کردند. Livepeer و SingularityNET، به ویژه Worldcoin، افزایش قابل توجهی را تجربه کردند.

قیمت LPT در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است. از سوی دیگر، AGIX در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش را تجربه کرده و در حال حاضر با ۲۱ درصد افزایش با قیمت ۰.۳۸ دلار معامله می‌شود. در انتها، WLD با ۳۵ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۴.۳۶ دلار رسیده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا