اخبار بیت کوین

پیش‌بینی PlanB: قیمت بیت کوین پس از هاوینگ به ۵۳۲ هزار دلار می‌رسد

PlanB، تحلیلگر معروف بازار کریپتو بر اساس پیش‌بینی تاریخی خود در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹، همچنان مطمئن است که قیمت بیت‌ کوین می‌تواند در طول بول ران سال ۲۰۲۵ تا ۵۰۰ هزار دلار افزایش یابد.

به گزارش والکس و به نقل از coinspeaker، بیت کوین پس از شروع قدرتمند سال ۲۰۲۴ در هفته گذشته، حالا با مقداری فشار فروش مواجه شده اما توانسته در بالای سطح ۴۳،۵۰۰ دلار باقی بماند. با این حال، این تضعیف قدرت هم باعث نشده که تحلیلگران بیت کوین از پیش‌بینی‌های صعودی خود برای این ارز دیجیتال سر باز بزنند. PlanB، خالق مدل سهام به جریان (S2F) اخیراً پیش‌بینی جسورانه‌ای را برای بیت کوین پس از هاوینگ سال ۲۰۲۴ انجام داده است. در کنار تایید ETF بیت کوین، هاوینگ آن می‌تواند یکی دیگر از محرک‌های کلیدی برای هدایت قیمت به ATHهای جدید باشد.

PlanB، یکی از چهره‌های برجسته در فضای ارزهای دیجیتال، اخیراً دیدگاه خود را در مورد مسیر حرکت بیت کوین و احساسات عمومی فعالین بازار در طول این سال‌ها به اشتراک گذاشته است. PlanB با اشاره به سال ۲۰۲۵ که خرید اولین بیت کوین با قیمت ۴۰۰ دلار انجام شد، تاکید کرد که در آن زمان، بسیاری از افراد بیت کوین را به عنوان یک دارایی رو به افول در نظر گرفته است.

در سال ۲۰۱۹، یعنی زمانی که بیت کوین به ۴ هزار دلار رسید، PlanB مقاله Stock-to-Flow (S2F) را نوشت و به شکلی جسورانه قیمت ۵۵ هزار دلار را برای بیت کوین پیش‌بینی کرد. علیرغم شک و تردیدهایی که در آن زمان نسبت به بیت کوین داشتیم، پیش‌بینی PlanB درست از آب درآمد و BTC به سقف‌های جدیدی رسید.

در چشم‌انداز فعلی که قیمت بیت کوین در بالای ۴۰ هزار دلار قرار دارد، PlanB بر اهمیت مدل سهام به جریان تأکید می‌کند و قیمت ۵۳۲ هزار دلاری را پس از رویداد هاوینگ سال ۲۰۲۴ برای آن پیش‌بینی کرده است. مایکل ون دی پوپ (Michael van de Poppe)، تحلیلگر محبوب بازار رمزارزها، اظهار داشت که با توجه به ورود پول نهادی به بیت کوین، چنین هدف قیمتی غیرممکن به نظر نمی‌رسد.

قیمت بیت کوین به کجا می‌رسد؟

علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتال، دیوار حمایتی قابل‌توجهی را در بازار بیت کوین مشاهده کرده که تقریباً ۱/۱۱ میلیون BTC در محدوده قیمتی ۴۲،۵۶۰ دلار تا ۴۳،۲۴۵ دلار خریداری شده است. خریداران در این محدوده بیت کوین‌های خود را نفروخته‌اند و این امر پایه قدرتمندی را برای این دارایی دیجیتال ایجاد کرده است.

مارتینز می‌گوید که اگر بیت کوین بتواند موقعیت خود را در بالاتر از این سطح حمایت حفظ کند، حرکت صعودی آن به قوت خود باقی می‌ماند و مقاومت چندانی در ادامه مسیر نخواهیم داشت. با این حال، عدم حفظ این محدوده منجر به یک روند نزولی خواهد شد و محدوده مهم بعدی بین ۲۶،۷۷۰ تا ۳۰،۲۲۰ دلار است.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۱ / ۵. مجموع آرا: ۱۲

منبع
coinspeaker.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد حج ناصربارچانی
محمد حج ناصربارچانی
3 ماه قبل

بسیار عالی علاقمند به مارکت و رمز ارزها #شنونده باید عاقل باشد و برنامه مطابق با توان ریسک پذیری شخص خودش را بسته به میزان دارایی خودش داشته باشد
پرسود و ثروتمند باشید در پناه حضرت حق

محسن کریمی
محسن کریمی
3 ماه قبل

این PLANB همونیه سال ۲۰۲۱ پیش بینی کرده بود بیت کوین تا ۱۲۰ هزار دلار می‌ره اما نه تنها ۱۲۰ هزار تا نشد از ۶۹ هزار اومد به ۱۵۰۰۰ رسید حواستون باشه با حرفهای یه عده سرمایتون رو از دست بدید

علی
علی
3 ماه قبل

Btc رو در قیمت ۲۵۰۰۰۹ شک نکنید و شاید بالاتر
SHIBA INU رو ۱سنت شک نکنید شاید ۱دلار
CAW
KISHUINU
SILLY
BLUR
تا ۱۰۰۰برابر

دکمه بازگشت به بالا