اخبار آلت کوین ها

پیش‌بینی قیمت فانتوم (FTM) و گراف (GRT)؛ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در حالی که بیت کوین تمام توجهات را به خود جلب کرده است، اما آلت کوین‌هایی نظیر فانتوم (FTM) و GRT نیز در تلاش هستند تا بالاتر بروند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، قیمت فانتوم پس از اعلام جزییاتی در مورد شبکه سونیک (Sonic) رشد کرد و احتمال ادامه صعود آن وجود دارد. توکن گراف (GRT) هم می‌تواند همچون فانتوم رشد قیمت را تجربه کند.

پیش‌بینی قیمت فانتوم (FTM)

فانتوم در ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت) از میانگین‌های متحرک و مقاومت ۰.۷۹ دلار عبور کرد که نشان‌دهنده آغاز بهبود قیمت است.

نمودار روزانه فانتوم

میانگین‌های متحرک در آستانه یک تقاطع صعودی هستند و RSI به محدوده مثبت صعود کرده است که نشان می‌دهد گاوها به بازی بازگشته‌اند. با این حال، بعید است که خرس‌ها به راحتی تسلیم شوند. آنها سعی خواهند کرد تا قیمت را به ۰.۷۹ دلار برگردانند. اگر گاوها این سطح را به سطح حمایت تبدیل کنند، قیمت FTM می‌تواند تا ۱.۰۴ دلار افزایش یابد.

قیمت فانتوم
فانتوم Fantom (FTM)
۳۶,۳۶۱.۰۰ تومان
$ ۰.۵۹۲ ۵.۷۲%

خرید و فروش امن، سریع و آسان فانتوم در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید فانتوم

در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها هنوز در سطوح بالاتر فعال هستند. در این صورت، قیمت فانتوم می‌تواند تا ۰.۶۰ دلار کاهش یابد.

نمودار ۴ ساعته فانتوم

خرس‌ها تلاش کردند تا در تایم فریم ۴ ساعته یک اصلاح قیمت را آغاز کنند، اما گاوها احتمالا در هر کاهش قیمتی به سمت میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای خریدار خواهند بود. اگر این اتفاق بیفتد، انتظار می‌رود فانتوم شتاب بیشتری بگیرد و به سمت مقاومت سربار ۱.۰۴ دلار افزایش یابد.

در مقابل، اگر کاهش قیمت ادامه یافته و به زیر ۲۰-EMA برسد، نشان می‌دهد که گاوها کنترل خود را از دست داده‌اند. در این صورت، احتمال کاهش قیمت تا ۰.۷۹ دلار وجود دارد. این سطح مهمی برای دفاع گاوهاست، زیرا شکست به زیر آن نشان می‌دهد که بهبود قیمت تضعیف شده است.

پیش‌بینی قیمت گراف (GRT)

پس از اینکه گاوها در ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) قیمت گراف را به بالاتر از میانگین‌های متحرک رساندند، گراف یک رالی بازگشتی را آغاز کرد.

نمودار روزانه گراف

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۹ دلار) شروع به افزایش کرده و RSI به ناحیه مثبت صعود کرده است که نشان می‌دهد گاوها در حال تلاش برای بازگشت هستند. خریداران تلاش خواهند کرد تا قیمت را به مقاومت ۰.۳۵ دلار برسانند؛ جایی که خرس‌ها ممکن است دوباره دفاعی قوی داشته باشند.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه همچنان پشتوانه اصلی در مسیر نزولی است. اگر قیمت کاهش یافته و به زیر این سطح برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها در هر صعود جزئی به فروش خود ادامه می‌دهند. این اتفاق می‌تواند قیمت GRT را به ۰.۲۶ دلار و پس از آن به ۰.۲۳ دلار کاهش دهد.

نمودار ۴ ساعته گراف

در تایم فریم ۴ ساعته، گراف مدتی است که بین ۰.۲۲ تا ۰.۳۱ دلار در حال نوسان است. گاوها قیمت را به بالاتر از این محدوده رساندند اما نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. اگر قیمت ریزش کرده و زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای باقی بماند، نشان می‌دهد که صعود ناموفق بوده است. در این صورت قیمت می‌تواند به ۰.۲۶ دلار کاهش یابد.

قیمت
()
۰.۰۰ تومان
$ ۰.۰۰۰ %

خرید و فروش امن، سریع و آسان در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید

از طرف دیگر، اگر قیمت از میانگین‌های متحرک با قدرت بالا برود، گاوها یک حمله دیگر به قیمت ۰.۳۱ دلار خواهند داشت. اگر از این قیمت عبور کنند می‌توانند به ۰.۳۵ دلار و سپس به ۰.۴۰ دلار برسند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا