اخبار بیت کوین

بازگشت فومو (FOMO) به بازار بیت کوین؛ ۷۰ هزار دلار و رکوردهای جدید در راه است!

به گفته یک تحلیلگر برجسته، افزایش ۱۰ میلیارد دلاری استخراج استیبل کوین در هفته‌های گذشته، بازار ارزهای دیجیتال را پر از نقدینگی کرده است. این موضوع می‌تواند به رسیدن قیمت بیت کوین به ۷۰٬۰۰۰ دلار و ثبت رکوردهای بالاتر کمک کند.

به گزارش والکس، بر اساس یک گزارش تحقیقاتی جدید، پس از کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده در اواسط سپتامبر و برنامه‌های محرک اقتصاد چین، بیت کوین (BTC) را از روند نزولی خود خارج کرده است.

بازگشت FOMO به بازار بیت کوین

آخرین تحلیل مارکوس تیلن (Markus Thielen) از ۱۰X Research با این عنوان آغاز شده است: «FOMO بازگشت: آیا به اندازه کافی بیت کوین و آلت کوین برای سوار شدن بر موج جدید در اختیار دارید؟».

تیلن گفت:

با شکست صعودی بیت کوین و عبور از ۶۵٬۰۰۰ دلار، ما پیش بینی می‌کنیم که یک حرکت سریع به سمت ۷۰٬۰۰۰ دلار و به دنبال آن ثبت بالاترین رکوردهای جدید در کوتاه‌مدت رخ دهد.

تیلن توجهات را به افزایش شدید ضرب استیبل کوین پس از نشست جولای فدرال رزرو جلب کرد. به گفته تیلن، نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار استخراج استیبل کوین در هفته‌های پس از این نشست انجام شد که بازارهای ارزهای دیجیتال را پر از نقدینگی کرد و به شدت از جریان‌های نقدی ETFها پیشی گرفت.

به گفته تیلن جالب توجه است که استیبل کوین USDC شرکت سرکل ۴۰ درصد از جریان‌های ورودی اخیر استیبل کوین‌ها را به خود اختصاص داده است که نسبت به USDT تتر نسبت به مقدار معمول سهم بسیار بیشتری دارد. او گفت که این مهم است، زیرا در حالی که صدور USDT در شبکه TRON معمولاً با حفظ سرمایه مرتبط است، ضرب USDC می‌تواند نشان‌دهنده افزایش فعالیت دیفای (DeFi) باشد.

تیلن با اشاره به اینکه ۵۵٪ بیت‌کوین‌های استخراج‌شده در حال حاضر از استخرهای استخراج چین می‌آیند، گفت که اقدامات محرک مالی و پولی عظیم این کشور – که درست پس از کاهش نرخ فدرال رزرو اعلام شد – می‌تواند باعث خروج سرمایه‌های بزرگ از چین و سرازیر شدن به سمت ارزهای دیجیتال شود.

Thielen در پایان گفت:

احتمال یک رالی در سه ماهه چهارم سال فوق‌العاده بالا است و احتمالاً سودها پیش روی ما هستند. یک موج بزرگ می‌تواند در افق باشد و جرقه FOMO بیشتری را در فضای کریپتو ایجاد کند.

بیت کوین در حال حاضر ۲.۳ در ۲۴ ساعت گذشته و نزدیک به ۱۲ درصد ر ماه گذشته صعود داشته و به ۶۶٬۴۹۸ دلار رسیده است که بالاترین سطح آن از اواخر جولای است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا