اخبار شیبا اینو

بیانیه مسئول بازاریابی شیبا: NFTهای شیبوشی و محصولات جدید در راه است؛ مراقب کلاهبرداری‌ها باشید

جامعه شیبا منتظر انتشار NFT ‌های SHEboshi است و برنامه‌های توسعه‌ای دیگر این اکوسیستم نیز در دست اجراست، اما هنوز اثری از تاثیر آنها بر قیمت شیبا دیده نمی‌شود. این درحالیست که تیم شیبا نسبت به کلاهبرداری‌هایی با این عناوین هشدار داده است.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتوپولیتن، مسئول بازاریابی شیبا اینو، ملقب به Lucie، بیانیه‌ای به‌منظور هشدار درباره ادعای راه‌اندازی زودهنگام توکن‌های The SHEboshies صادر کرده است.

توکن‌های The SHEboshies مجموعه‌ای از توکن‌ها و NFT‌ های ERC-404 هستند که طی ۷۲ ساعت ابتدایی پس از انتشار می‌توانند توسط هولدرهای برتر و منتخب ارز دیجیتال Shiboshi‌ ضرب شوند. پس از آن، هولدرهای توکن LEASH فرصت دارند NFT‌‌ های باقی‌مانده را ضرب کنند. در انتها نیز NFT ‌های SHEboshi بر روی پلتفرم‌هایی مانند یونی سواپ و سوشی سواپ قابل خرید و فروش خواهد شد. تیم شیبا اینو، گفته که هدفش از انتشار این بیانیه هشداردهنده، جلوگیری از سوءاستفاده کلاه‌برداران از کاربران بی‌احتیاط و درعین‌حال، مشتاق این پروژه است.

گفته می‌شود که انتشار مجموعه NFT‌ های The SHEboshies نقطه عطفی در افزایش ارزش و تعاملات در اکوسیستم شیبا خواهد بود. تیم شیبا، طرحی جامع نیز برای تخصیص درآمد حاصل از فروش توکن‌های SHEboshi دارد. مطابق آن، ۵۰ درصد از درآمد حاصل از فروش به توکن‌سوزی اکوسیستم SHIB مانند توکن‌های SHIB، LEASH، BONE و توکن‌های در دست انتشار Shi و TREAT اختصاص خواهد یافت. هدف از این کار نیز کاهش عرضه این توکن‌ها و کمک به رشد قیمت آنها در طول زمان است.

مابقی درآمد حاصل از فروش SHEboshi‌ هم در بخش‌های مختلف این اکوسیستم توزیع می‌شود. حمایت از تیم توسعه، ابتکارات، کمک به رشد پایدار و مشارکت در برنامه‌های اجتماعی نمونه‌ای از این مصارف هستند. بخشی از آن نیز به خزانه‌داری و پوشش هزینه‌های عملیاتی اختصاص می‌یابد. این موارد، همگی در خدمت کمک به پویایی، امنیت و پایداری این اکوسیستم هستند.

پروژه SHEboshi

از سوی دیگر، Lucie در بیانیه خود به راه‌اندازی قریب‌الوقوع توکن KNINE اشاره کرده است. KNINE یک توکن استیکینگ شناور (LSD) است که با همکاری شیبا با پلتفرم دیفای K9 Finance توسعه یافته است. مطابق برنامه‌ریزی‌ها، این پلتفرم در تاریخ هفتم مارس ۲۰۲۴ (۱۷ اسفند) روی شبکه لایه دو شیباریوم راه‌اندازی می‌شود. هدف اصلی آن هم کمک به زیرساخت‌های شیبا با تمرکز بر خدمات استیکینگ توکن BONE است. از دیگر تلاش‌های شیبا برای پویاتر کردن اکوسیستم‌اش، باید به ادغام آن با پلتفرم Marswap اشاره کنیم.

علی‌رغم این پیشرفت‌ها، قیمت هر توکن SHIB در ۲۴ ساعت گذشته حرکت چندانی نداشته است. مشتقات این توکن نیز وضعیت مشابهی در روزهای گذشته داشته‌اند و داده‌های مربوط به آنها حاکی از ادامه روند نزولی‌شان هستند. تضاد بین حرکت قیمت و پیشرفت‌های ذکر شده، توجه بسیاری از اعضای جامعه را به خود جلب کرده است. این تناقض، بیش از هر چیز ماهیت بی‌ثبات بازار در شرایط فعلی و پیچیدگی دورنمای شیبا و افزایش رقیبان آن را نشان می‌دهد. هرچند که بسیاری از کارشناسان در مورد تاثیر مثبت پروژه‌های در دست انجام شیبا بر آینده بلندمدت آن متوفق‌القول هستند.

نظر شما درباره روند قیمت شیبا در ماه‌های آینده چیست؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۴ / ۵. مجموع آرا: ۷

منبع
Cryptopolitan.comCryptopolitan.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا