اخبار ارزهای دیجیتال

بنیاد استارک نت ایردراپ آینده توکن خود را تایید کرد

بنیاد Starknet به گمانه‌زنی‌هایی در مورد ایردراپ آینده توکن خود در رسانه‌های اجتماعی پرداخته است. شبکه استارک نت در ادامه توضیح داد که تاریخ نهایی صلاحیت‌سنجی این ایردراپ تعیین شده و اقدامات بعدی کاربران نمی‌توانند بر این موضوع تأثیر بگذارد.

به گزارش والکس و به نقل از theblock، بنیاد Starknet، نهادی که مسئولیت توسعه شبکه لایه دوم اتریوم استارک نت را بر عهده دارد، به گمانه‌زنی‌هایی در مورد ایردراپ آتی خود پس از انتشار دو اسکرین شات در رسانه‌های اجتماعی واکنش نشان داده است.

پس از انتشار اسکرین شات‌هایی که به طور مختصر در برخی از صفحات وب‌سایت Starknet قابل مشاهده بودند، کاربران به حدس و گمان‌های گسترده‌ای درباره اقدامات آینده این شبکه رسیدند. در این تصاویر فهرستی از معیارهای مورد نیاز برای دریافت ایردراپ ذکر شده و همچنین نوع فعالیت‌های هر آدرس برای واجد شرایط شدن در این ایردراپ نیز مشخص بوده است. اما به نظر می‌رسید که این صفحات یک پیش‌نویس اولیه باشند، چرا که برخی از نسخه‌های آن مفقود و نام خود پروژه به اشتباه نوشته شده بود.

بنیاد Starknet در مورد این تصاویر گفت:

تیم‌های فناوری ما قسمت‌های مختلف فرانت اند وب‌سایت را ایجاد و تست می‌کنند که برخی از آنها به صورت عمومی منتشر می‌شوند و برخی دیگر منتشرنشده باقی می‌مانند.

این بنیاد تاکید کرده که اسکرین شات‌های منتشر شده در واقع مربوط به یک سری طرح‌ اولیه در حال توسعه هستند.

در بیانیه این شرکت آمده است:

ما ضوابط رسمی را در صورت تایید نهایی به همراه جزئیات مربوط به مفاد تخصیص در زمانی که آماده شده باشند با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

علاوه بر این، بنیاد Starknet تأیید کرده که تاریخ نهایی تایید صلاحیت کاربران برای دریافت ایردراپ از پیش تعیین شده است. همچنین این بنیاد به وضوح می‌گوید که اقدامات بعدی کاربران بر واجد شرایط شدن آنها تأثیر نمی‌گذارد.

ارائه این ایردراپ چندان هم تعجب‌آور نیست. چنین پاداشی برای جامعه یک سال قبل طی اطلاعیه‌ای در مورد توکن استارک مورد بحث قرار گرفته بود.

بنیاد Starknet در اعلامیه خود در سال ۲۰۲۲ توضیح داد که مجموعاً ۱۰ میلیارد توکن استارک (STRK) صادر خواهد شد. از این تعداد، ۵۰ درصد توسط خود سازمان حفظ می‌شود و مابقی به توسعه‌دهندگان اصلی، مشارکت‌کنندگان اکوسیستم و جامعه اختصاص می‌یابد.

Starknet به عنوان یک شبکه لایه دوم غیرمتمرکز در اتریوم عمل می‌کند و از یک راه‌حل رول آپ دانش صفر (zkrollup) استفاده می‌کند. این رویکرد شامل متراکم کردن چندین تراکنش در یک لایه خارج از بلاک چین و سپس انتشار آنها به طور جمعی در شبکه اتریوم است.

StarkWare که به دلیل ابداع مکانیسم اثبات رمزنگاری استارک شناخته می‌شود، معمار اصلی شبکه Starknet بود. توسعه این پروژه در حال حاضر توسط بنیاد Starknet هدایت می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۹ / ۵. مجموع آرا: ۱۲

منبع
theblock.co
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
افشین
افشین
5 ماه قبل

سلام، دوستان بیت کوین، تا ۴۰میره وبعد تا حدود ۳۰ هزار میریزه، مراقب سرمایه هاتون باشید،،، گول بالا رفتنشو نخورید،،، الان زمان فروشه،،

مظاهر
مظاهر
2 ماه قبل
پاسخ به  افشین

کجایی که ۵۲۰۰۰ شد بیت

دکمه بازگشت به بالا