اخبار بیت کوین

انتقال ذخیره ۷۶۵ میلیون دلاری بیت‌ کوین تسلا به کیف پول‌های ناشناخته!

شرکت تسلا، سازنده خودروهای الکتریکی، متعلق به ایلان ماسک، کل موجودی بیت کوین خود را به ارزش بیش از ۷۶۵ میلیون دلار به چندین کیف پول ناشناخته منتقل کرده است.

به گزارش والکس، بر اساس داده‌های آرکهام ( Arkham Intelligence)، کیف پول‌های کریپتو که دارای برچسب متعلق به تسلا هستند، تقریباً تمام ۱۱٬۵۰۰ بیت کوین این شرکت را در ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) در ۲۶ تراکنش، از جمله یک انتقال آزمایشی، جابه‌جا کردند. اولین انتقال آزمایشی در ۱۶ اکتبر در حدود ساعت ۰۰:۱۰ بامداد انجام شد و این کیف پول در حال حاضر فقط ۶.۶۸ دلار بیت کوین دارد.

کیف پول بیت کوین شرکت تسلا فعال شد

قبل از این نقل‌وانتقال ناگهانی، کیف پول بیت کوین تسلا از ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ غیرفعال بود.

هیچ نشانه‌ای مبنی بر ارسال بیت‌کوین به صرافی‌های کریپتو وجود ندارد و تسلا هیچ برنامه‌ای برای فروش رمزارزهای خود به‌طور عمومی اعلام نکرده است.

بر اساس داده‌های وب سایت Bitcoin Treasuries، مشخص نیست که آیا تسلا هنوز ۱۱٬۵۰۰ بیت‌کوین خود را کنترل می‌کند یا خیر. این مقدار بیت کوین این شرکت را به چهارمین هولدر بیت‌کوین در میان شرکت‌های تجاری عمومی پس از شرکت مایکرواستراتژی و دو شرکت ماینر بیت‌کوین به نام Marathon Digital و Riot Platforms تبدیل کرده است.

تسلا هنوز به درخواست‌ها در مورد این نقل‌وانتقالات پاسخی نداده است.

این شرکت اولین بار در فوریه ۲۰۲۱ بیت کوین خرید و ۱.۵ میلیارد دلار از این ارز دیجیتال را خریداری کرد. ماه بعد، ۴٬۳۲۰ بیت کوین را فروخت و به دنبال آن ۲۹٬۱۶۰ بیت کوین در سال ۲۰۲۲ به فروش رساند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در مارس ۲۰۲۱ بیت کوین را به عنوان وسیله پرداختی برای وسایل نقلیه این شرکت پذیرفت اما چند هفته بعد این تصمیم را تغییر داد.

اسپیس ایکس (SpaceX)، شرکت تجارت فضایی ماسک، همچنان دارای ۸٬۲۸۵ بیت کوین به ارزش بیش از ۵۵۳ میلیون دلار است که آن را به هفتمین شرکت خصوصی بزرگ دارنده بیت کوین تبدیل می‌کند.

جزئیات مربوط به این نقل و انتقالات بیت کوین توسط تسلا – و در صورتی که این شرکت آن‌ها را فروخته باشد – می‌تواند زمانی که این شرکت نتایج مالی سه ماهه سوم خود را در ۲۳ اکتبر منتشر کند، فاش شود.

قیمت بیت کوین تا این لحظه تحت تأثیر نقل‌وانتقالات تسلا قرار نگرفته است و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۶۷٬۳۵۶ دلار معامله می‌شود.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا