تحلیل ارزهای دیجیتال

دستاوردهای شگفت‌انگیز ترون در سال ۲۰۲۳؛ این روند ادامه دارد؟

ترون در سال ۲۰۲۳ از نظر TVL زنجیره BNB را پشت سرگذاشت. ارزش کل قفل شده روی بلاکچین ترون در سال ۲۰۲۳ به طور مداوم رشد داشته است.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto سال ۲۰۲۳ برای ترون پر از دستاوردهای هیجان‌انگیز بود، زیرا در چندین مورد به چندین نقطه عطف رسید. از تبدیل شدن به برترین بلاکچین از نظر آدرس‌های فعال گرفته تا رشد قابل‌توجه در اکوسیستم DeFi، این شبکه عمکلرد بهتری نسبت به همتایان خود به نمایش گذاشت.

شکوفایی فضای دیفای Tron

پلتفرم Coin98 Analytics توئیتی منتشر کرد که در آن عملکرد ترون در سال ۲۰۲۳ در اکوسیستم DeFi برجسته شده بود.

طبق این پست، بی‌ان‌بی چین بالاترین ارزش کل قفل شده (TVL) را در ابتدای سال ۲۰۲۳ داشت. با این حال، طی چند ماه آینده همه چیز تغییر کرد زیرا ترون، بی‌ان‌بی چین را پشت سر گذاشت و به برترین بلاکچین از نظر ارزش کل قفل شده بعد از اتریوم تبدیل شد.

این به وضوح نشان دهنده رشد TRX است، زیرا هرچه TVL بالاتر باشد، بلاکچین قابل اعتمادتر خواهد بود.

توییت Coin98 در مورد رتبه بندی بلاکچین‌ها از نظر TVL

۱۰ بلاکچین برتر از نظر TVL به‌ استثنای اتریوم عبارتند از:
ترون
بی‌ان‌بی چین
آربیتروم
سولانا
بلست
اپتیمیسم
اوالانچ
پالیگان
بیس
کاردانو

تجزیه و تحلیل AMBCrypto از داده‌های TRONSCAN نشان داد که در زمان نگارش این مقاله، TVL ارز دیجیتال ترون بیش از ۲۱ میلیارد دلار است.

در میان چندین پروژه دیفای در بلاکچین ترون، سه پروژه جاست‌لند دائو (Justlend DAO)، ترون استکینگ گاورننس (TRX Staking Governance)، جاست کریپتوز (Just Cryptos) در افزایش TVL رمزارز ترون در سال گذشته نقش داشتند.

ارزش کل درون زنجیره‌ای (TVC) این شبکه نیز روندی را در سال گذشته دنبال کرد که خوش‌بینانه به نظر می‌رسید. لازم است بدانید که TVC ارزش بازار توکن‌هایی با حجم معاملات بیش از ۱ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته را نشان می‌دهد.

چارت ارزش کل زنجیره بلوک در شبکه ترون
نمودار TVC شبکه ترون

حوزه دیگری که عملکرد TRX در سال ۲۰۲۳ در آن قابل ستایش بود، ارزش جذب شده آن بود. تجزیه و تحلیل AMBCrypto نشان داد که درآمد TRX در طول سال گذشته پس از ثبت یک جهش عظیم در ماه فوریه به طور مداوم افزایش یافته است. با این حال، همچنین باید توجه داشت که علیرغم افزایش استفاده از شبکه، درآمد TRX در چند روز اخیر اندکی کاهش یافته است.

چارت ارزش جذب شده شبکه ترون
نمودار ارزش جذب شده شبکه ترون

وضعیت قیمت کوین TRX

با ورود به سال ۲۰۲۴، نمودار روزانه قیمت ترون سبز شده است و اوضاع قیمت نیز خوش‌بینانه به نظر می‌رسد. طبق گزارش CoinMarketCap، ترون در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱٪ افزایش یافته است و ارزش بازاری معادل با ۹.۶ میلیارد دلار دارد.

به نظر شما با توجه به رقابت پروتکل‌های لایه ۱ و لایه ۲ در سال گذشته، آیا ترون می‌تواند در سال جدید میلادی نیز جایگاه خود را حفظ کند؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
ambcrypto.com
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا