اخبار آلت کوین هاتحلیل ارزهای دیجیتال

آرتور هیز در اصلاح بازار چه آلت کوین‌هایی خریده است؟

آرتورهیز (Arthur Hayes) یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل سابق صرافی بیتمکس (BitMEX) می‌گوید که فاز فعلی تثبیت قیمت برای انباشت کریپتو ایده‌آل است. به گفته او قبل از اینکه عوامل اقتصاد کلان باعث ایجاد مرحله بعدی صعود بازار شوند، بهتر است سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال انجام شود. وی در جریان اصلاح بازار چند آلت کوین نیز خریداری کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، چند ماه آینده فرصتی ایده‌آل برای انباشت ارزهای دیجیتال قبل از شروع مرحله بعدی بازار گاوی خواهد بود.

فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

هیز در مصاحبه‌ای اختصاصی با کوین تلگراف گفت افرادی که پول نقد اضافی دارند و می‌خواهند به ارزهای دیجیتال اختصاص دهند، فرصتی عالی برای انجام این کار در اختیار دارند.

به گفته هیز، سیاست‌های پولی تورمی نقش اصلی را در پیشبرد قیمت بیت کوین ایفا خواهند کرد.

وی پیش‌بینی کرد:

اقتصادهای بزرگ در سراسر جهان از هم‌اکنون تا حدود ۱۸ تا ۲۴ ماه آینده پول بیشتری چاپ خواهند کرد.

به گفته هیز، انتخابات ریاست جمهوری آتی ایالات متحده یک کاتالیزور صعودی برای ارزهای دیجیتال خواهد بود. چرا که مقامات مالی این کشور قصد دارند احتمالا برای حمایت از انتخاب مجدد رییس جمهور جو بایدن، سیاست‌های پولی را با سخت‌گیری کمتری اجرا کنند.

در گذشته نیز دوره‌های رشد پولی منجر به صعود بازار کریپتو شده است.

آرتور هیز به سراغ کدام آلت کوین‌ها رفته است؟

بر اساس داده‌های آنچین، آرتور هیز، به تازگی بیش از ۹۸٬۵۶۰ توکن PENDLE به ارزش حدود ۵۰۰٬۰۰۰ دلار خریداری کرده است. پندل پروژه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بازده آینده دارایی‌های مولد بازده را توکنیزه کرده و بفروشند.

او این معامله را با استفاده از Wintermute، یک شرکت پیشرو در ترید دارایی‌های دیجیتال انجام داده است.

بر اساس داده‌های اتراسکن (Etherscan)، هیز که مشاور پروژه پندل نیز هست، در حال حاضر بیش از ۱٬۵۵٬۶۹۷ توکن PENDLE با ارزش بیش از ۷.۷ میلیون دلار در اختیار دارد.

وی قبلا در جریان اصلاحات گسترده بازار کریپتو در ۲ می (۱۳ اردیبهشت) اعلام کرده بود که قصد دارد سرمایه‌گذاری خود را در پندل افزایش دهد:

من در حال خرید سولانا و میم کوین‌ها برای پوزیشن‌های معاملاتی هستم. برای بلند مدت، موجودی توکن‌های PENDLE را افزایش می‌دهم و توکن‌های دیگری را که «ارزان هستند» شناسایی خواهم کرد. از بقیه ماه مه نیز برای افزایش سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنم. سپس زمان آن است که پوزیشن‌های معاملاتی را تنظیم کرده و منتظر بمانید تا تاثیر سیاست‌های پولی ایالات متحده در بازار ظاهر شود.

وی همچنین معتقد است بیت کوین (BTC) می‌تواند تا ماه آگوست به صورت خنثی (Sideways) معامله شود.

وی در این باره گفت:

صعود به بالای ۶۰٬۰۰۰ دلار و سپس قیمت تا ماه آگوست در محدود بین ۶۰٬۰۰۰ تا ۷۰٬۰۰۰ دلار نوسان خواهد کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۷ / ۵. مجموع آرا: ۳

دنیای کریپتو برای همه است. هدفم بیان پیچیدگی‌های این صنعت به زبان ساده است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا