اخبار بیت کوین

رابرت کیوساکی: قیمت بیت کوین در خرداد ماه به ۱۰۰٬۰۰۰ دلار می‌رسد

کیوساکی پیش‌بینی کرده که افزایش قیمت بیت کوین به یک قلمرو شش رقمی زودتر از آنچه که بسیاری انتظارش را دارند اتفاق می‌افتد.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، بیش از دو سال از زمانی که جنبش چشم لیزری‌های بیت کوین شبکه اجتماعی توییتر را تسخیر کرد، می‌گذرد. در آن زمان بسیاری از طرفداران بیت کوین معتقد بودند که با توجه به عبور BTC از مرز ۵۰ هزار دلار و ۶۰ هزار دلار، این دارایی راهی جز دست‌یابی به هدف ۱۰۰ هزار دلاری ندارد.

با این حال، حتی کسانی که از دور این صنعت را دنبال می‌کردند نیز می‌دانند که چنین چیزی رخ نداد. درست برعکس این انتظارات مثبت، چشم‌انداز بیت کوین در سال ۲۰۲۲ و اوایل سال ۲۰۲۳ تیره و تار شد و با کاهش قیمت به زیر ۲۰ هزار دلار روبرو شدیم.

با این حال، در نیمه دوم سال گذشته وضعیت بازار کریپتو شروع به بهبود کرد و شاید دلیل آن به اذعان برخی افراد خوش‌بینی حاکم بر بازار برای تایید احتمالی ETF بیت کوین در ایالات متحده بوده است. اگرچه پیش از این بعید به نظر می‌رسید، اما با ورود بلک‌راک (BlackRock)، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی در جهان به صنعت کریپتو، باورهای مردم نسبت به شرایط دستخوش تغییراتی شد.

به این ترتیب، بیت کوین دوباره در بین فعالین بازار به محبوبیت رسید. محصولات صندوق ETF بیت کوین در نهایت در ابتدای سال ۲۰۲۴ تایید شدند و حتی با وجود اینکه در ابتدا ریزش بیت کوین را رقم زدند، تاثیر آنها در بلندمدت قابل چشم‌پوشی نیست.

با ورود مقادیر هنگفتی از سرمایه به بسیاری از این محصولات مالی، قیمت بیت کوین بار دیگر و برای اولین بار در بیش از دو سال گذشته به بالای ۵۰ هزار دلار رسید.

این امر احساسات مثبت را به جامعه ارزهای دیجیتال بازگردانده است، زیرا به نظر می‌رسد که گاوها کنترل کامل وضعیت را در دست دارند. به این ترتیب، پیش‌بینی‌های متعددی در رابطه با آینده قیمت این دارایی پیشرو وجود دارد که هر کدام از دیگری چشمگیرتر هستند.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» نیز به این موضوع پرداخته است. او سال‌ها حامی بیت کوین بوده و اغلب این دارایی را در کنار طلا و نقره تمجید می‌کند و نسبت به ارزهای فیات «جعلی» مانند دلار ترجیح می‌دهد.

کیوساکی در جدیدترین پست خود گفت که قیمت بیت کوین در نهایت طی چهار ماه آینده به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید:

بیت کوین تا ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد سال آینده) به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.
این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۱۱

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
م.ب
م.ب
2 ماه قبل

اگر اون قیمت شد که تو میگی نظم برده داری نوین آغاز میشه. این چرندیات خوشحالی نداره

دکمه بازگشت به بالا